Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

....jeg er selvfølgelig veldig glad i mine jenter og kunne ikke tenke meg noe annet, men sånne kommentarer sårer allikevel :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At en slik kommentar kan være sårende skjønner jeg. Barn er det kjæreste foreldre har, og da er det ikke morsomt å høre at andre mener jentene dine er en andre plass. Jeg har ikke barn, og selv om jeg synes Øystein-historien er morsom nå, hadde jeg nok ikke syntes det når jeg var liten. Det er mye som spiller inn for hvordan en kommentar er ment, som hvem som sier det og i hvilken situasjon og tonefall. Men å si noe slikt foran barna det gjelder, sier mest om personen som kom med kommentaren enn jentene dine. Slike kommentarer passer seg ikke foran barn.

Gjest Gjest_mamma1_*
Skrevet

Ifall det skulle være morsomt så kommer det under veldig dårlig humor..

trøste å bære for et menneske som lirer av seg noe slikt.. synd i dem... det er det

Skrevet

som om to små jenter catcher den spøken. Jeg har også ledd av den kommentaren så da er vell jeg også ett forferdelig menneske. :roll:

Skjønner ikke att man kan bli provosert av en slik spøk.

Gjest Bodillen
Skrevet

Sånne kommentarer sier jo aller mest om dem de kommer fra...

Skjønner ikke at folk går rundt og har sånne tanker og holdninger engang, jeg! Hadde jeg fått en sånn kommentar tror jeg bare jeg hadde satt opp en oppriktig spørrende mine og bedt vedkommende forklare meg hva han mente. Mulig han hadde fått litt trøbbel.

Skrevet

Neste gang kan du jo fortelle han at det er mannen som bestemmer kjønnet. Dvs hans sædceller :ler:

Gjest LoisLane
Skrevet
som om to små jenter catcher den spøken.

Hvis de ikke oppfatter det som spøk er det jo desto verre.

Synes det var en totalt smakløs kommentar, ikke i det hele tatt morsom. Hadde blitt sint på vegne av jentene mine!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...