AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #1 Del Skrevet 15. juli 2024 Er det flere her som har problemer med det? Finnes det en måte å forebygge det? Synes det er så kjipt å kaste sko som ellers er helt pene bare fordi det blir hull i hælen. Anonymkode: dbafa...9a0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #2 Del Skrevet 15. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er det flere her som har problemer med det? Finnes det en måte å forebygge det? Synes det er så kjipt å kaste sko som ellers er helt pene bare fordi det blir hull i hælen. Anonymkode: dbafa...9a0 Har funnet klistrelapper i både hvitt og sort til å lime bak i skoa. Husker ikke fra hvor, men ikke Temu iallefall. De sitter veldig bra etter flere ukers bruk. Anonymkode: d439f...f03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #3 Del Skrevet 15. juli 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er det flere her som har problemer med det? Finnes det en måte å forebygge det? Synes det er så kjipt å kaste sko som ellers er helt pene bare fordi det blir hull i hælen. Anonymkode: dbafa...9a0 Ja, noen etter svært kort tid. Sko alle andre er superfornøyd med har fått kjappest hull i hælen hos meg. (Hoka) Har også sett reklame for de lappene, men ikke prøvd. Anonymkode: d49d5...ac6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morpheus Skrevet 15. juli 2024 #4 Del Skrevet 15. juli 2024 Altså inni skoen der hælen stikker opp? Det er jo fordi det er friksjon der. Du må jo snøre skoene godt igjen,slik at det ikke slites. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #5 Del Skrevet 15. juli 2024 Det betyr at du bruker feil str., eller feil sko til din fot. Du kan også ha stramma den feil ifht. hvordan skoen er ment å strammes. Foten skal ikke skippe såpass at det går hull i hælen, liksom... Jeg har forresten inntrykk av at Hoka går i stykker raskt. Mi venninne kjøper nye hele tida på grunn av slitasje, men hun synes de er de beste skoa, og sier at de er verdt prisen å betale. Anonymkode: 0bdf9...c66 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #6 Del Skrevet 16. juli 2024 Da går du kanskje og kipper hele tiden/deler av tiden? Eller oppstår slitasjen når du tar skoene av/på? Det finnes noe som heter kippekapper å få kjøpt - i skobutikker, det kan hjelpe. Ellers er det viktig å finne sko som passer DIN fot og som ikke kipper... Anonymkode: 2432a...1bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #7 Del Skrevet 16. juli 2024 Er mer plaget av at strømpebuksa ryker på hælen. Nesten ingen som har forsterkning der lenger heller eller noen som vet? Anonymkode: 12706...f1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #8 Del Skrevet 16. juli 2024 Sliter med samme problem, både på joggesko og "vanlige" sko. Kan ikke se at det skal ha noe med stramming eller andre ting å gjøre. Feil sko?? Går heller ikke å kipper, da jeg alltid velger rett størrelse. Allikevel blir det hull bak på hælen i skoen. Ikke alle sko, men veldig mange . Irriterende. Til deg som plages med strømpebuksehæl, tørr hud der eller? Sett evt et plaster på hælen som en slags beskyttelse Anonymkode: cd530...8ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #9 Del Skrevet 16. juli 2024 Jeg har samme problemet når det gjelder joggesko. Jeg knyter skoene passe stramt og klipper ikke. Jeg prøver å kjøpe joggesko uten mye polstring på hælen. Anonymkode: 046b7...128 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #10 Del Skrevet 17. juli 2024 Jeg hadde samme problemet før, til jeg innså at jeg faktisk har brukt feil størrelse i alle år. Jeg har brede føtter og vært vant til å måtte kjøpe litt lengre sko enn jeg egentlig burde, for det har vært så få brede sko på markedet. Nå som det er sko i alle varianter får jeg heldigvis kjøpt meg sko som passer i lengde og bredde, og da har jeg ikke det problemet lengre. Anonymkode: 5d744...48d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #11 Del Skrevet 21. juli 2024 Jeg hadde et par dr martens vintersko der foret i hælen røk etter en sesong. Prøvde å lime på lapper, men det holdt ikke så de gikk i søpla Anonymkode: dbafa...9a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå