AnonymBruker Skrevet 15. juli #1 Del Skrevet 15. juli Hei! jeg skulle hatt mensen idag. Tok en test nå ikveld på ganske utvannet urin hvor teststreken ikke er langt unna kontrollstreken i styrke. Vanligvis har den vært ganske så mild og bygget seg oppover sakte men sikkert ut mot uke 5-6. Så derfor synes jeg det er litt spennende å se andre sine tester og erfaringer 😀 Anonymkode: 07826...64e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli #2 Del Skrevet 15. juli Her var dagen før IKM Anonymkode: a4fc1...8ea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli #3 Del Skrevet 15. juli 14 DPO og IKM. Er nå 15 uker på vei Anonymkode: 96458...0e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli #4 Del Skrevet 15. juli Ganske sterke da ja! Var dere lengre på vei enn dere trodde? Eller ganske spot on utifra beregning? Anonymkode: 07826...64e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli #5 Del Skrevet 15. juli Dagen etter IKM. Tvillinger, så kan hende det påvirket. Anonymkode: 72843...790 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli #6 Del Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Ganske sterke da ja! Var dere lengre på vei enn dere trodde? Eller ganske spot on utifra beregning? Anonymkode: 07826...64e 100% spot on på beregning. 28 uker nå Anonymkode: a4fc1...8ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli #7 Del Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Ganske sterke da ja! Var dere lengre på vei enn dere trodde? Eller ganske spot on utifra beregning? Anonymkode: 07826...64e Spot on hos meg. Målene av foster og da terminfastsettelse stemmer på dagen. Jeg hadde dog både positiv EL-test og sterke EL-symptomer dagen etter den positive testen, så jeg var veldig sikker på EL dag. Anonymkode: 96458...0e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå