Gå til innhold

Trump er skutt

Jessic_a

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AprilLudgate said:

Mulig Secret Service er så lei fyren nå at de er litt late 😅😮‍💨

Jeg stusset på at det så ut som de brukte lang tid på å skyte ham, men legger man til at det var 100+ meter på et liggende mål og at man må være sikker på hva man skyter, så er det litt mer forståelig.

Men jeg gir dem fortsatt stryk. Helt latterlig at dette var mulig.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sil69 skrev (3 timer siden):

Tyder vel på at han registrerte seg for å kunne stemme mot Trump i primærvalget...

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bibbis skrev (14 timer siden):

Dette er en gavepakke for Trump-bevegelsen. 

IMG_2053.jpeg

Jeg er redd han vinner valget med det bildet……

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AprilLudgate said:

Åh det er så pinlig å se på.

Mmnja, om han bare hadde blitt eskortert av scenen så hadde nok folk blitt mer stresset. Her viser han jo at det fremdeles er futt i.

Lurer for øvrig på hva han selv mener om våpen i eie etter dette… 

(Melania Trump har gått ut og sagt hva hun mener om dette. Husk at DT har en 18 årig sønn og da. Man trenger ikke ønske ondskap, selv om Trump er litt … )

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mayer skrev (3 timer siden):

Kan være republikaner og Trump motstander. Kan være medlem av AP og ikke foretrekke tåkefyrsten

Absolutt. Syntes bare vedkommende jeg siterte antydet at gjerningsmannen måtte være demokrat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En ting er sikkert. Trump har hatt englevakt! Hadde han sett rett fram, og ikke snudd hodet mot høyre i det øyeblikket kulen kom, hadde kulen gått rett i bakhodet i stedet for å sneie øret. En annen person der mistet livet, i tillegg til skytteren som ble nøytralisert av sikkerhetsvaktene.

Jeg tror Trump kommer til å vinne valget uansett denne hendelsen eller ei. Det har vært så mange hendelser med Joe Biden sin sviktende kognitive helse, at jeg ser ikke for meg at så mange har troen på han.

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CAPS LOCK skrev (4 timer siden):

Hvorfor skjøt han på flere enn Trump? Én er drept og to er kritisk skadet

Han skjøt jo ikke på flere, men han bommet jo på målet sitt og da sitter det folk i skuddlinja som treffes i stedet.

Det var nok ikke akkurat en profesjonell sniper vi hadde med å gjøre her.

• Liker 11
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (1 time siden):

Mmnja, om han bare hadde blitt eskortert av scenen så hadde nok folk blitt mer stresset. Her viser han jo at det fremdeles er futt i.

(Melania Trump har gått ut og sagt hva hun mener om dette. Husk at DT har en 18 årig sønn og da. Man trenger ikke ønske ondskap, selv om Trump er litt … )

Det er vel mer hans infantile uttrykk for emosjoner jeg tenker på.

Han er jo karikert som en voksen baby i bleie av en grunn. 

Melania gir nok blaffen i Donald, men er forståelig nok sikkert redd for sønnens og egen sikkerhet. 

• Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Peanut said:

Det er helt uviktig. Han kommer til å stå for et totalt frislipp og ingen regler rundt kjøp og eierskap, uansett hva han personlig skulle mene. Man må kjøre partilinja.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende å se om og hvordan Trump endrer seg etter denne hendelsen.

Tenker han enten blir sterkere, og bruker dette for alt det er verdt. Blir enda høyere på seg selv.

Men, kan kanskje også hende at han trekker seg mer tilbake? Han har jo bokstavlig talt hatt en nær-døden opplevelse. Bare få mm unna.

Jeg føler ikke at han er i politikken for politikkens skyld, men for å fylle sitt eget ego og egen grandiositet. Kan være at han nå føler at det ikke er verdt det lengre?

Han er jo gammal han også, skal han virkelig sette livet på spill bare for å være stor de siste årene av livet. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, veldig logisk at han prøvde å få noen til å skyte av seg hodet og at skytteren var så god at han klarte å sneie øret fra 150 meter, akkurat som planlagt. De hadde også planlagt at Trump skulle snu seg i det sekundet kulen passerte forbi, slik at han AKKURAT ikke ble truffet.

Langt mer sannsynlig dette, enn at det var en gal fyr som hatet Trump og hadde blitt påvirket av media, Biden etc. som har kalt Trump en fare for USA og spådd dommedag om han skulle bli president igjen, som sist, da verden var fredelig.

• Liker 15
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AllahBallah said:

Tenker han enten blir sterkere, og bruker dette for alt det er verdt. Blir enda høyere på seg selv.

Men, kan kanskje også hende at han trekker seg mer tilbake? Han har jo bokstavlig talt hatt en nær-døden opplevelse. Bare få mm unna.

Det første han gjorde var å fikse håret og posere for kameraet. Det tok bare et par sekunder før han skjønte at dette må melkes. At han trekker seg mer tilbake nå er en umulig tanke.

Endret av Stonegiant
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AprilLudgate skrev (1 time siden):

Åh det er så pinlig å se på.

Synes det er fryktelig lite respektfullt overfor de livvaktene som står det og et levende skjold for han. De er villige til å ofre livet for han, og han dukker ikke og samarbeider, nei, han reiser seg høyt opp og gjør seg tilen enda større målskive. De visste ikke da om det var flere skyttere som var der.

• Liker 12
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

likestilling skrev (3 minutter siden):

Ja, veldig logisk at han prøvde å få noen til å skyte av seg hodet og at skytteren var så god at han klarte å sneie øret fra 150 meter, akkurat som planlagt. De hadde også planlagt at Trump skulle snu seg i det sekundet kulen passerte forbi, slik at han AKKURAT ikke ble truffet.

Langt mer sannsynlig dette, enn at det var en gal fyr som hatet Trump og hadde blitt påvirket av media, Biden etc. som har kalt Trump en fare for USA og spådd dommedag om han skulle bli president igjen, som sist, da verden var fredelig.

Påvirket av Biden?

Hvordan da? Det er Trump som har manet til voldsbruk, ingen andre. 

Huldraisør skrev (2 minutter siden):

Synes det er fryktelig lite respektfullt overfor de livvaktene som står det og et levende skjold for han. De er villige til å ofre livet for han, og han dukker ikke og samarbeider, nei, han reiser seg høyt opp og gjør seg tilen enda større målskive. De visste ikke da om det var flere skyttere som var der.

Han bryr seg ikke.

Kommenterte om skoleskytinger at «fælt, men vi må bare glemme det og gå videre».

Unger som blir drept liksom - ikke tenk på det. 

Ikke for det, Biden velsigner jo daglig drap av spedbarn, unger og folkemord på Gaza - så der er jo enhver president i USA samme ulla. 

Endret av AprilLudgate
  • Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen normale mennesker blir så påvirket av media at de gjør noe sånt.

Jeg trur dette er psykiatri pluss enkel tilgang til våpen laget for å drepe mennesker.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Callisto83 skrev (21 minutter siden):

En ting er sikkert. Trump har hatt englevakt! Hadde han sett rett fram, og ikke snudd hodet mot høyre i det øyeblikket kulen kom, hadde kulen gått rett i bakhodet i stedet for å sneie øret. En annen person der mistet livet, i tillegg til skytteren som ble nøytralisert av sikkerhetsvaktene.

Jeg tror Trump kommer til å vinne valget uansett denne hendelsen eller ei. Det har vært så mange hendelser med Joe Biden sin sviktende kognitive helse, at jeg ser ikke for meg at så mange har troen på han.

Det første du sier er det første jeg tenkte på da jeg så videoen. Det ser ut som om Trump hadde dødd dersom han ikke hadde snudd hodet slik han gjorde sekundet før skuddet ble avfyrt.

.

Og det er så sinnsykt flaks at jeg tviler sterkt på at dette er noe han selv har bestilt for å få blest om seg selv.

Jeg tror Trump hadde vunnet valget uansett, så dette var nok ikke avgjørende, men dersom det var tvil om hvem som vinner så er vel tvilen borte nå. Dessverre.

Endret av Blåttvann
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stonegiant skrev (4 minutter siden):

Det første han gjorde var å fikse håret og posere for kameraet. Det tok bare et par sekunder før han skjønte at dette må melkes. At han trekker seg mer tilbake nå er en umulig tanke.

Kan jo være han var delvis i sjokk, men når han får summet seg litt kommer frem til at det ikke lengre er verdt det.

Jeg tror ikke det altså, men hadde lett satset 1000kr på det om det var en mulighet. 😅 (Med mulighet for høy gevinst).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AllahBallah skrev (11 minutter siden):

Jeg føler ikke at han er i politikken for politikkens skyld, men for å fylle sitt eget ego og egen grandiositet. Kan være at han nå føler at det ikke er verdt det lengre?

Han er jo gammal han også, skal han virkelig sette livet på spill bare for å være stor de siste årene av livet. 

Hitler ble også forsøkt drept, og overlevde mirakuløst et bombeattentat nede i en bunkers. Hadde bunkersen vært laget av betong ville han mest sannsynlig dødd, men den var laget av tre hvis jeg husker riktig, som gjorde at bomben fikk mindre effekt. Også hadde noen, som om det var englevakt, flyttet kofferten med bomben i, lengre vekk fra Hitler, uten å vite at dette også bidro til å berge livet hans. Trump vil i likhet med Hitler selvfølgelig bruke dette til sin fordel. Hitler ble sett på som uovervinnelig etter dette, som om Gud hadde lagt en hånd over ham.

Jeg håper bare Trump sine fire år ikke resulterer i full verdenskrig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

likestilling skrev (8 minutter siden):

Langt mer sannsynlig dette, enn at det var en gal fyr som hatet Trump og hadde blitt påvirket av media,

Trump spiller media, så påvirkningen ER Trump.

Han har splittet ut flertallet av moderate republikanere ut som RINO, så det er helt klart en relativt stor gruppe republikanere som vil ha han vekk.

Det er stort sett kun republikanere som tjener på at Trump dør: med en mer moderat republikaner er valget ikke bare vunnet, men det politiske bildet bedre.

likestilling skrev (15 minutter siden):

han skulle bli president igjen, som sist, da verden var fredelig.

90 % av problemene vi sitter i nå, kommer av Trumps første periode. Geopolitikk er lange reaksjoner.

• Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...