Gå til innhold

Trump er skutt

Jessic_a

Anbefalte innlegg

Katten.2.0 skrev (11 timer siden):

Jeg har ikke kommet med påstander. Det er Trump som kommer med påstander som dere mener er korrekte, og da må dere kunne underbygge dette.

"At han sier at Biden kun ble president pga løgner og 'fake news', når Trump sjeldent kommer med annet enn løgner eller fake news. At han sier at millioner av mennesker kommer inn til USA helt uten å bli sjekket og at dette er Bidens feil. At USA kommer til å lide sterkt pga hans ledelse."

Trump har sagt noe dere mener ikke er sant.

Jeg forklarte kort hvorfor jeg mener det er sant. Ballen ligger i like mye i deres hjørne hvor dere underbygger hvorfor det ikke er sannhet i det Trump sier.

Jeg sa heller ikke at alt Trump sier er sant. Det jeg sa er at han har et poeng. Noe jeg mener han har.

Jeg begrunnet det med at det er et problem med grensa. Veldig mange kommer ulovlig over. Og mye narkotika kommer over. Jeg nevnte fentanyl som er et stort problem der borte.

Hvis du tror politikerne snakker helt sant hele tida, så kan du like gjerne kaste alle under bussen. Absolutt alle overdriver i alle retninger for å få frem poeng. Ingenting spesielt galskap med det. 

Et poeng til ang valget for 4 år siden er det at folk ikke må identifisere seg for å stemme. Demokratene er imot en slik innføring, mens republikanerne ønsker dette. Med tanke på at det kom inn 100.000 vis av forhåndsstemmer kun på Biden, så er det litt mistenksomt kan man jo hevde.

Trump oppfordret til å demonstrere fredelig. Det ble uro, noe han straks gikk ut for å be folk roe seg, at de er partiet som ønsker lov og orden osv. tweeten ble slettet fort (ikke av Trump). Hele greia er stort overdrevet.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Katten.2.0 skrev (13 timer siden):

Jeg har ikke kommet med påstander. Det er Trump som kommer med påstander som dere mener er korrekte, og da må dere kunne underbygge dette.

"At han sier at Biden kun ble president pga løgner og 'fake news', når Trump sjeldent kommer med annet enn løgner eller fake news. At han sier at millioner av mennesker kommer inn til USA helt uten å bli sjekket og at dette er Bidens feil. At USA kommer til å lide sterkt pga hans ledelse."

Definer korrekt.

Jeg svarte på tweeten til Trump. Jeg skrev at han har et poeng og forklarte meg rundt dette.

Du sier bare mannen er gal og tydeligvis at du ikke tror på noe han sier.

Utdyp det. Det er du som mener alt Trump sier er feil. Forsvar meningene dine  menneske!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Secret Service Director Kimberly Cheatle steps down amid resignation calls after Trump assassination attempt (nbcnews.com)

Sitat

Cheatle’s resignation comes a day after she faced questions from angry lawmakers from both parties who were exasperated over the Secret Service’s failure to protect Trump.

Det blir en oppvask her i alle fall...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

likestilling skrev (På 23.7.2024 den 2.01):

Media dekket blant annet over Hunter Bidens laptop og sa det var "russisk desinformasjon". Om amerikanere hadde fått vite sannheten hadde ikke Biden blitt valgt. Alle medier som ville kunne få tilgang til innholdet, men de løy, og Biden brukte medias løgner til å spre sine egne ... 

Det er bare tull. Laptopen var irrelevant. Det var ingenting der som var relevant for Joe Biden.

Sitat

Media/CIA/Biden jobbet bra sammen for å dekke over denne helt sanne historien. I det originale brevet fra CIA-folkene står det at de ikke vet om det er ekte eller ikke, og så noe ullent greier om at det er "russian disinformation", som i media raskt ble "det er russisk løgn" og dette var det Biden også brukte som forsvar.

Det var ikke noe å dekke over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

likestilling skrev (På 23.7.2024 den 2.01):

Hunter Bidens laptop

Hvorfor var det i det hele tatt relevant for presidentvalget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PeeWee skrev (3 timer siden):

Hvorfor var det i det hele tatt relevant for presidentvalget?

Kun fordi Amerikanere bryr seg og i etterkant har de sagt at de ikke ville stemt på Biden om de hadde visst at det var sant og ekte.

Påstanden handlet ikke om at laptopen var relevant for valget, men at Biden løy, eller noe slikt. Mulig den delen av tråden ble slettet.

Media / CIA / Biden dekket over sannheten og ville ikke at det skulle komme ut at han var "the big guy" og fikk cashback fra andre land sammen med sin narkomane og kriminelle sønn.

Hunter Biden acknowledged Joe was 'the big guy' in $5M China deal (nypost.com)

Hearing Wrap Up: Witnesses Expose Joe Biden’s Involvement in His Family’s Corrupt Influence Peddling Schemes - United States House Committee on Oversight and Accountability

Jeg påstår ikke at korrupsjonen til Biden er pollitisk relevant, men for valget sin del var det relevant. Om han ikke hadde løyet sammen med media og CIA hadde han ikke vunnet.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

likestilling skrev (1 time siden):

Kun fordi Amerikanere bryr seg og i etterkant har de sagt at de ikke ville stemt på Biden om de hadde visst at det var sant og ekte.

Påstanden handlet ikke om at laptopen var relevant for valget, men at Biden løy, eller noe slikt. Mulig den delen av tråden ble slettet.

Media / CIA / Biden dekket over sannheten og ville ikke at det skulle komme ut at han var "the big guy" og fikk cashback fra andre land sammen med sin narkomane og kriminelle sønn.

Hunter Biden acknowledged Joe was 'the big guy' in $5M China deal (nypost.com)

Hearing Wrap Up: Witnesses Expose Joe Biden’s Involvement in His Family’s Corrupt Influence Peddling Schemes - United States House Committee on Oversight and Accountability

Jeg påstår ikke at korrupsjonen til Biden er pollitisk relevant, men for valget sin del var det relevant. Om han ikke hadde løyet sammen med media og CIA hadde han ikke vunnet.

Laptopen hadde ingenting med Joe Biden å gjøre.

Ingen dekket over sannheten.

Det er de høyreekstreme som desperat har prøvd å gjøre laptopen til noe den ikke var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må spesifisere hvilken Biden du snakker om på de ulike stedene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PeeWee skrev (1 time siden):

Du må spesifisere hvilken Biden du snakker om på de ulike stedene. 

Joe Biden i all hovedsak. Spesifiserer om det er Hunter.

HB5-Would-it-have-changed-your-vote.png

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

likestilling skrev (8 minutter siden):

Joe Biden i all hovedsak. Spesifiserer om det er Hunter.

Hva på laptoppen hadde noe direkte med Joe Biden å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PeeWee skrev (19 minutter siden):

Hva på laptoppen hadde noe direkte med Joe Biden å gjøre?

Hele saken med "10% for the big guy" som var mafia-aliaset til Joe "The big guy" Biden. Det er en grunn til at de brukte alias og at det ikke var lov til å omtale Joe Biden ved navn.

Hearing Wrap Up: IRS Whistleblowers Expose How Bidens Were Treated Differently - United States House Committee on Oversight and Accountability

Om det har noe med Joe Biden å gjøre er egentlig ikke relevant for det som blir diskutert, som er hvor mye Bidens løgner og media/CIA/FBI sin cover up gjorde at Biden vant.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

likestilling skrev (15 minutter siden):

Hele saken med "10% for the big guy" som var mafia-aliaset til Joe "The big guy" Biden. Det er en grunn til at de brukte alias og at det ikke var lov til å omtale Joe Biden ved navn.

Hearing Wrap Up: IRS Whistleblowers Expose How Bidens Were Treated Differently - United States House Committee on Oversight and Accountability

Om det har noe med Joe Biden å gjøre er egentlig ikke relevant for det som blir diskutert, som er hvor mye Bidens løgner og media/CIA/FBI sin cover up gjorde at Biden vant.

Eh, New York Posts eget vedlegg viser at Hunter Biden ikke sa det i det hele tatt. Tvert imot sa han at Joe Biden ikke var "big guy":

Spørsmål: "But the reference to the big guy, you would agree, is a reference to your father?"

Svar fra Hunter Biden: "I truly don't know what the hell that James was talking about. All I know is23that what actually happened.24All I know is that what was executed in the agreement, and the agreement didn't have anything to do with my father. My father's never been involved with my business.1He's never benefited from my business, and he's never taken an action to benefit me or2any of my business."

Husk at Repugnikanerne uansett ikke klarte å finne noe bevis for noe kriminelt, til tross for desperate forsøk.

Laptopen var irrelevant, og det var ingen "coverup".

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så Trump har ikke løyet i det hele tatt? Ble han ikke dømt for et tilfelle av det? Det er dessuten fort gjort man lyver litt når billionærstyrte organisasjoner presser frem irrelevant tullball. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PeeWee skrev (1 time siden):

Så Trump har ikke løyet i det hele tatt? Ble han ikke dømt for et tilfelle av det? Det er dessuten fort gjort man lyver litt når billionærstyrte organisasjoner presser frem irrelevant tullball. 

Hva har det med saken å gjøre? Vi er uansett off topic, men den opprinnelige påstanden handlet om Biden og media og hvorvidt hans løgner, godt hjulpet av media og FBI/CIA/"deep state" hjalp ham med å vinne valget.

Dessverre vet jeg ikke om så mange spørreundersøkelser annet enn den jeg viste over, hvor veldig mange sier at de hadde stemt annerledes om de hadde visst at CIA, media og Biden løy om at laptopen ikke var ekte og hadde fått vite sannheten.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jabx skrev (2 timer siden):

Eh, New York Posts eget vedlegg viser at Hunter Biden ikke sa det i det hele tatt. Tvert imot sa han at Joe Biden ikke var "big guy":

Spørsmål: "But the reference to the big guy, you would agree, is a reference to your father?"

Svar fra Hunter Biden: "I truly don't know what the hell that James was talking about. All I know is23that what actually happened.24All I know is that what was executed in the agreement, and the agreement didn't have anything to do with my father. My father's never been involved with my business.1He's never benefited from my business, and he's never taken an action to benefit me or2any of my business."

Husk at Repugnikanerne uansett ikke klarte å finne noe bevis for noe kriminelt, til tross for desperate forsøk.

Laptopen var irrelevant, og det var ingen "coverup".

Å ja så siden Hunter Biden sier at det ikke var Jo så var det ikke Jo... Da er jo saken grei.

Tips til alle fremtidige forbrytere: Bare si at det ikke var deg som gjorde det. For da var det ikke deg...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

likestilling skrev (5 timer siden):

Vi er uansett off topic, men den opprinnelige påstanden handlet om Biden og media og hvorvidt hans løgner, godt hjulpet av media og FBI/CIA/"deep state" hjalp ham med å vinne valget.

Hvis velgerne synes det var så viktig, så var de kanskje lettere mentalt tilbakestående? Jeg mener, om de mener slikt er viktig? Saken er at laptopen er noe irrelevant som høyrsiden i USA forsøkte å brukte til maksimal effekt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...