Gå til innhold

Trump er skutt

Jessic_a

Anbefalte innlegg

likestilling skrev (18 timer siden):

Det måtte jo skje etter retorikken til demokratene.

Hvilken retorikk?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

46 minutter siden, likestilling said:

Ja, veldig logisk at han prøvde å få noen til å skyte av seg hodet og at skytteren var så god at han klarte å sneie øret fra 150 meter, akkurat som planlagt. De hadde også planlagt at Trump skulle snu seg i det sekundet kulen passerte forbi, slik at han AKKURAT ikke ble truffet.

Langt mer sannsynlig dette, enn at det var en gal fyr som hatet Trump og hadde blitt påvirket av media, Biden etc. som har kalt Trump en fare for USA og spådd dommedag om han skulle bli president igjen, som sist, da verden var fredelig.

endelig, noe fornuftig !!! TAKK 🤙

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stonegiant skrev (45 minutter siden):

Det første han gjorde var å fikse håret og posere for kameraet. Det tok bare et par sekunder før han skjønte at dette må melkes. At han trekker seg mer tilbake nå er en umulig tanke.

Han holdt seg til øret, for så å komme seg ned på bakken da han så blod og skjønte at det var skudd han hørte. Han fikset ikke på håret.

Jeg avskyr Trump, men det er ingen tvil om at han fremstod i et svært positivt lys i denne situasjonen. Han viste en kampglød som nok bare oppildnet tilhengerne hans enda mer.

• Liker 8
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inkognitoher
jabx skrev (1 minutt siden):

Han holdt seg til øret, for så å komme seg ned på bakken da han så blod og skjønte at det var skudd han hørte. Han fikset ikke på håret.

Jeg avskyr Trump, men det er ingen tvil om at han fremstod i et svært positivt lys i denne situasjonen. Han viste en kampglød som nok bare oppildnet tilhengerne hans enda mer.

Enig. Ja, dessverre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huldraisør skrev (47 minutter siden):

Synes det er fryktelig lite respektfullt overfor de livvaktene som står det og et levende skjold for han. De er villige til å ofre livet for han, og han dukker ikke og samarbeider, nei, han reiser seg høyt opp og gjør seg tilen enda større målskive. De visste ikke da om det var flere skyttere som var der.

Du kan si hva du vil, men Trump gjorde en god figur i denne situasjonen. Han fremstod uredd og sterk. Nettopp det diktator-tilhengere elsker. En "Strongman".

Å kritisere Trump for å ha denne kampviljen blir for dumt.

• Liker 10
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvordan har Repugnikanerne omtalt Biden? Jo, han er farlig, må bekjempes, USA vil gå under hvis han vinner, osv. osv. osv.

Og i motsetning til hos Demokratene der det stort sett er anonyme Twitter-kontoer som er de verste, så er det hos Repugnikanerne slik at det er folkevalgte og høytstående figurer som står for voldsretorikken.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, jabx said:

Du kan si hva du vil, men Trump gjorde en god figur i denne situasjonen. Han fremstod uredd og sterk. Nettopp det diktator-tilhengere elsker. En "Strongman".

Å kritisere Trump for å ha denne kampviljen blir for dumt.

Det liker jeg hos Trump. Kampviljen og uredd. Det er nesten blitt skjellord i vår tid. Vet jeg hadde reagert som ham. Og den sida av Trump er positiv, syns jeg.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, jabx said:

Og hvordan har Repugnikanerne omtalt Biden? Jo, han er farlig, må bekjempes, USA vil gå under hvis han vinner, osv. osv. osv.

Og i motsetning til hos Demokratene der det stort sett er anonyme Twitter-kontoer som er de verste, så er det hos Repugnikanerne slik at det er folkevalgte og høytstående figurer som står for voldsretorikken.

Jeg har absolutt ingenting imot Biden men det er klart at mannen er sterk "diminuert " Hvorfor må alt bli politisert ? alle kan se det. Han er ikke farlig men han er ikke helt i stand til å være president, demokratene skulle finne en ny kandidat asap !

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en tulling skrev (3 timer siden):

Ta det med ro, Biden blir nok byttet ut før valget eller rett etter en eventuell seier, men hvem i huleste av de mulige alternative kandidatene er det du mener er bra??

Flere..men jeg ser Gavin Newsom som den mest sannsynlige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konspirasjonsteorier hagler i mange medier, men det blir bare tøvete gitt konteksten.

Dette er en enkel ung manns ugjerning.

At Trump klarte å melke situasjonen og sette seg i de store historiebøkene er bare slik han er. Han så en anledning, og tok den. Gjerne pga responsen fra publikum. Fyren er en vandrende PR mann, og går ikke glipp av et øyeblikk.

Nå vinner Trump. Hele USA sympatiserer med ikonet sitt nå. Det er noe presidentsk over det. Det blir walkover mot Biden, en motkandidat som ikke har noe som helst i en presidentstol å gjøre mer. USA vet det og verden vet det, bare synd Biden har hevet seg selv over både land, institusjoner og demokrati. Det er ikke lett å si hvem som er verst av de to. Men valget ble over i natt.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bombasi skrev (1 time siden):

bare synd Biden har hevet seg selv over både land, institusjoner og demokrati

Hva mener du?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jabx skrev (1 minutt siden):

Hva mener du?

Han er en gammel gubbe som åpenbart har problemer med den fysiske og mentale helsa, og han burde skjønne at både land, institusjoner og demokrati fortjener en president som har energi og en psykisk tilstand som er forenelig med en av verdens viktigste roller. Han har attpåtil blitt rikelig påminnet det i det siste, men ignorerer det fullstendig. Herav hever han seg over det for egen vinning.

Absolutt ingen nasjoner burde ha en 82-åring på valg til øverste embete for en ny 4-årsperiode. 

Demokratene taper valget fordi det er Biden som er på gjenvalg, og ikke fordi Trump er en bedre kandidat enn han.

• Liker 13
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noen virkelig ynkelige personer på X, kanskje psykiatriske tilfeller, som legger skylden på Biden. Ser at det får en del likes, som sier litt om menneskeheten og kanskje amerikanerne spesifikt.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, norw said:

Det er noen virkelig ynkelige personer på X, kanskje psykiatriske tilfeller, som legger skylden på Biden. Ser at det får en del likes, som sier litt om menneskeheten og kanskje amerikanerne spesifikt.

Alt må ha et offer og en synder. Absolutt alt. Slik tenker den gjengse amerikaner.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Raven.Writingdesk skrev (5 timer siden):

Hitler ble også forsøkt drept, og overlevde mirakuløst et bombeattentat nede i en bunkers. Hadde bunkersen vært laget av betong ville han mest sannsynlig dødd, men den var laget av tre hvis jeg husker riktig, som gjorde at bomben fikk mindre effekt. Også hadde noen, som om det var englevakt, flyttet kofferten med bomben i, lengre vekk fra Hitler, uten å vite at dette også bidro til å berge livet hans. Trump vil i likhet med Hitler selvfølgelig bruke dette til sin fordel. Hitler ble sett på som uovervinnelig etter dette, som om Gud hadde lagt en hånd over ham.

Jeg håper bare Trump sine fire år ikke resulterer i full verdenskrig. 

Vi får nå se først om Trump får 4 nye år..jeg tror not.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Raven.Writingdesk said:

Jeg håper bare Trump sine fire år ikke resulterer i full verdenskrig. 

Det var på Bidens vakt at Russland og Iran virkelig blusset opp. 

• Liker 7
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
10 minutter siden, TomSawyer said:

Jeg er enig med deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TomSawyer skrev (6 timer siden):

Tror du virkelig at Trump ikke får 4 nye år? 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JaVel skrev (1 time siden):

Tror du virkelig at Trump ikke får 4 nye år? 

Trump vinner, og det er demokratenes skyld når de stiller med Biden. Amerikanerne er ikke glupe nok til å skjønne at en rørete gamling med en bra administrasjon er et bedre alternativ enn Trump.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TomSawyer skrev (8 timer siden):

Han får nok 4 nye år når sympatistemmene blir talt opp og Biden har rotet det til enda noen ganger.
Merkelig at ingen klarer å sette ned foten når alle ser at USAs demokrati er på full fart i feil retning.
Bidens bønn om å roe ned gemyttene kommer altfor sent og med for liten autoritet.

https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/QMM7JA/angrep-er-ikke-det-beste-forsvar

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...