Gå til innhold

Samvittigheten hos menn som puler på si ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Majer skrev (1 time siden):

Når jeg får lyster eller følelser for andre får jeg også mer for kjæresten. Om hun vil føle seg attraktiv og elsket bør hun derfor la meg møte andre. Det kan umulig være bedre eller mer etisk riktig p gå fra et forhold til det neste hver gang man mister spenning 

Har du og kona en avtale om dette så kjør på. Møter du andre damer uten at dama di vet det, blir det mest sannsynlig bråk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Lillyvally skrev (33 minutter siden):

Har du og kona en avtale om dette så kjør på. Møter du andre damer uten at dama di vet det, blir det mest sannsynlig bråk

Jeg bare lurer på hvor redd de er for å bli busted? 

Han som er kåt på meg som da er nygift, han vil ha lettkledde, aller helst nakne bilder av meg. Så han kan runke eller fantasere til de bildene. Hvorfor? Er det for å friske opp minne med meg ? 

Anonymkode: 3a837...533

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han som er kåt på meg som da er nygift, han vil ha lettkledde, aller helst nakne bilder av meg. Så han kan runke eller fantasere til de bildene. Hvorfor? Er det for å friske opp minne med meg ? 

Hvorfor bare ikke nyte kona sitt underliv risikofritt...  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Begynner å lure på om det er samma fyr som driver å snapper med meg jeg…høres veldig likt ut…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har aldri vært utro selv, men har nok vært nær ved noen ganger. Bakgrunnen er manglende anerkjennelse, nærhet og sex på hjemmebane. Når man plutselig møter noen som vier deg interesse, for den du er, så lar man seg veldig raskt sjarmere.

Så basert på dette så er jeg nok i faresonen for å kunne bli "felt i jakt" i et sårbart øyeblikk (=full), men jeg ville aldri finne på å jakte selv. 

Anonymkode: 23f7b...6cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Så han får mulignes ikke bekreftelse nok i sexen med hun han er gift med? 

Nei, overdrevet behov for bekreftelse fra andre i den grad at det er destruktivt for deg selv og dine relasjoner, handler om eget selvbilde, og at man ikke stoler på at man er «god nok» uten at alle andre må bekrefte det hele tiden. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Feil. Alle menn ser på sex med sin partner som "tilgang på sex" når hun begynner å avvise ham.

For det dere kvinner enten ikke vil forstå, eller ikke klarer å forstå, er at han aldri ville blitt sammen med dere hvis et sexløst forhold var betingelsen. Og nei, dette er ikke gjenstand for ensidig reforhandling i ettertid.

Det er ikke aktuelt å avstå fra andre damer for ei som ikke vil ha sex med ham. Det var aldri en del av avtalen, og kommer heller aldri til å bli det. Og det er dere som er problemet, når dere prøver å forandre på betingelsene i ettertid.

Men som sagt: Enten forstår dere ikke dette, eller så vil dere ikke forstå.

Så dette er egentlig bare å kaste bort tid.

Anonymkode: e3e57...a77

Feil. I forhold der man har et normalt sunt sexliv, er sex noe man har sammen og ikke en transaksjon. 
Man MÅ ikke bli i et forhold. Om man ikke er fornøyd med partneren, kan man forlate forholdet. Man kan si at man ofte burde forsøke å jobbe med hva enn som er problemet, men om man har prøvd uten resultat, kan man gå videre. Det er det som er avtalen. Man kan reforhandle avtalen og åpne forholdet for sex med andre om begge er villige til det. 
Det man ikke kan gjøre er å lyve og bedra partneren sin. For at et forhold skal fungere må man kunne stole på hverandre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 15.7.2024 den 16.49):

Jeg har noen tidligere bekjente som er gift på snap som stadig sender meg dickpics og slibrige meldinger. Den ene hadde vært gift knapt en uke før han fortalte i detalj hva han ville gjøre med meg. Jeg gidder aldri svare, oppfordrer aldri til noe som helst. Sender aldri vanlige snaps av meg selv heller. De vet også meget godt at jeg ikke er singel. Skjønner det bare ikke jeg...

Anonymkode: 0b15f...ec8

Send bildene videre til kona. 

Anonymkode: 0b6bd...314

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 15.7.2024 den 16.33):

Kjenner blant annet en som vil treffe meg, møte meg å ha sex. Han har vel alltid vært litt interessert og vi holdt på en periode. Hangler det på hjemmebane eller? Det kan umulig være en mann som elsker kons si som gjør dette? De er nylig blitt gift også. Jeg bare forstår ikke. Gir hun han ikke tilgang på sex? Mange spm men lurer på hvorfor de har trang på sex andre plasser. 

Tror det er fordi menn har større sexlyst enn kvinner og liker mer variasjon pluss at han er en dårlig mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Helt ærlig så tror jeg ikke menn flest klarer å føle dårlig samvittighet, og empatien er ganske lav også. Trist men sånn er det. Om ikke hadde ikke så mange menn kjøpt sex, vært utro, behandlet kvinner som de gjør osv. 

Anonymkode: 38c6f...525

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillyvally skrev (19 timer siden):

Vil også tilføye at jeg spurte han om det gikk dårlig på hjemmebane, men da sa han at det var litt lite sex, men veldig god stemning…ekstra dårlig gjort når dama sitter hjemme å ammer med mannskropp og masse hormoner..

Du synes synd på kona samtidig som du ligger med mannen hennes? Hvor er din samvittighet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Du synes synd på kona samtidig som du ligger med mannen hennes? Hvor er din samvittighet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Jeg ligger da ikke med denne mannen?! Hvor har du det fra? Jeg mottar uoppfordret dirty snaps fra han. Nå har han heldigvis slutta, garantert fordi han har fått napp andre steder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Lillyvally skrev (1 minutt siden):

Jeg ligger da ikke med denne mannen?! Hvor har du det fra? Jeg mottar uoppfordret dirty snaps fra han. Nå har han heldigvis slutta, garantert fordi han har fått napp andre steder. 

Synes jeg leste at han holdt på med dere begge på et tidspunkt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillyvally skrev (2 minutter siden):

Patetisk mann. Du burde varsle kona. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Patetisk mann. Du burde varsle kona. 

Ja…jeg har vurdert det, men det kan slå veldig uheldig ut på meg desverre, på grunn av hvordan vi kjenner hverandre, vi er i familie..så strategien har vært å be han slutte, overse og late som ingenting når vi møtes. Nå har han slutta å plage meg. Men ja, dette er en mann som også skrev dirtysnaps til ei venninne av meg samtidig som meg, og fortsatt like nygift med kona 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Han er ikke interessert i deg på det emosjonelle plan, men dopaminet som spenningen gir. Mange menn er sånn. De har ligget rundt i 20 årene, og klarer ikke å bli tilfreds med en partner. De vil ha bekreftelsen og omsorgen som en ny gir. Adrenalinet med å erobre en. Når du og han har hatt sex, så blir du kjedelig og han vil jakte på neste. Han elsker kona si og kommer aldri til å gå fra henne. 

Anonymkode: a3a63...fec

Nei men hun kommer til å gå ifra han. Det blir nok oppdaget på et tidspunkt. Ts 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei men hun kommer til å gå ifra han. Det blir nok oppdaget på et tidspunkt. Ts 

Han tar jo sjanser som gjør at det er et potensielt brudd i sikte 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.7.2024 den 16.33):

Kjenner blant annet en som vil treffe meg, møte meg å ha sex. Han har vel alltid vært litt interessert og vi holdt på en periode. Hangler det på hjemmebane eller? Det kan umulig være en mann som elsker kons si som gjør dette? De er nylig blitt gift også. Jeg bare forstår ikke. Gir hun han ikke tilgang på sex? Mange spm men lurer på hvorfor de har trang på sex andre plasser. 

De har vel omtrent like lite samvittighet som deg tenker jeg . Null moral og empati for de man fører bak lyset . Dere fortjener hverandre . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
NiceOrNothing skrev (1 minutt siden):

De har vel omtrent like lite samvittighet som deg tenker jeg . Null moral og empati for de man fører bak lyset . Dere fortjener hverandre . 

Jeg har ikke truffet han. Gir han ikke den gleden

, ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...