Lillyvally Skrevet 19. juli 2024 #101 Del Skrevet 19. juli 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Det må være en av disse grunnene ja. Veldig merkelig om han plutselig angrer. Han har jo holdt på i dagesvis. Jeg tenker mer at han kanskje har blitt avslørt og må holde en lav profil eller at han er syk. Eller i verstefall verre? Som sagt, merkelig om han snur på flisa på et døgn. Han vil garantert komme i den sirkelen igjen... (få det kjipt i forholdet) Idag har han heller ikke åpnet. Anonymkode: 3a837...533 Prøv å hold deg unna han. At du skal bruke fine sommerdager på å vente på at en gift mann skal åpne snap fra deg? Dette er du faktisk for god til. Denne mannen har valgt en annen kvinne over deg, nå virker det som han vil ha i både pose og sekk. Ingenting godt kommer ut av dette. Ingenting. Lag deg delmål for å bli kvitt dette hektet du begynner å få. Unngå kontakt med han på en uke, det er første delmål 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #102 Del Skrevet 19. juli 2024 Hvilken samvittighet? Den eksisterer nok ikke….. Anonymkode: 26a3f...cc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #103 Del Skrevet 19. juli 2024 Virker som at du klamrer deg til de små smulene han gir deg og han har deg i sin hule hånd. Hvorfor trakte etter en som allerede er gift? Jeg ville glemt han eller stilt et ultimatum, at han må velge mellom deg eller kona, men virker som at han har tendens til utroskap selv om han er i forhold så du vil aldri være helt trygg med han. Anonymkode: 0b6bd...314 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #104 Del Skrevet 19. juli 2024 Lillyvally skrev (8 timer siden): Prøv å hold deg unna han. At du skal bruke fine sommerdager på å vente på at en gift mann skal åpne snap fra deg? Dette er du faktisk for god til. Denne mannen har valgt en annen kvinne over deg, nå virker det som han vil ha i både pose og sekk. Ingenting godt kommer ut av dette. Ingenting. Lag deg delmål for å bli kvitt dette hektet du begynner å få. Unngå kontakt med han på en uke, det er første delmål Skal det. Mulig ham fikk oppmerksomheten han trengte av meg. Mulig de kranglet den tiden han la meg til å ville ha bekreftelse fra meg, han er sikkert av den typen som løper til gamle elskere hvis de krangler Jeg skal tie helt jeg å se hva han gjør. . Anonymkode: 3a837...533 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #105 Del Skrevet 20. juli 2024 Hvorfor går du etter noen som er i et forhold? Anonymkode: c776e...8dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillyvally Skrevet 21. juli 2024 #106 Del Skrevet 21. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 19.7.2024 den 19.05): Skal det. Mulig ham fikk oppmerksomheten han trengte av meg. Mulig de kranglet den tiden han la meg til å ville ha bekreftelse fra meg, han er sikkert av den typen som løper til gamle elskere hvis de krangler Jeg skal tie helt jeg å se hva han gjør. . Anonymkode: 3a837...533 Har du hørt noe? Og har du klart å la være å kontakte han igjen TS? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #107 Del Skrevet 21. juli 2024 Lillyvally skrev (2 timer siden): Har du hørt noe? Og har du klart å la være å kontakte han igjen TS? Ikke hørt et kvekk. Mulig han gir lyd ifra seg til uka, men så rart at han forandret seg kun på én dag. Han var superivrig på onsdagen, torsdag var han helt stille. Hva tror du det er? Jaja, jeg har ikke sendt han noe. Anonymkode: 3a837...533 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #108 Del Skrevet 21. juli 2024 Homosapiens er ikke laget for å være monogame. Så enkelt er det. Kanskje de har en avtale? Det har jeg med mannen min. Uten å vite hva som er mellom dem, så er det dumt å kalle han for alle de tingene som står i kommentarene her. Men, har jo inntrykk av at de fleste som kommenterer på disse trådene er surmaga kjipinger.. Kvinne 44. Anonymkode: 06e8f...cee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #109 Del Skrevet 21. juli 2024 Folk som er kapable til å være utro er det bare å holde seg langt unna. De fremviser noen egenskaper som gjør at du ikke vil ha sånne folk i livet ditt. Anonymkode: f9c92...b76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillyvally Skrevet 21. juli 2024 #110 Del Skrevet 21. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ikke hørt et kvekk. Mulig han gir lyd ifra seg til uka, men så rart at han forandret seg kun på én dag. Han var superivrig på onsdagen, torsdag var han helt stille. Hva tror du det er? Jaja, jeg har ikke sendt han noe. Anonymkode: 3a837...533 Jeg vet ikke, kun de forslagene jeg nevnte tidligere. Dette er din gyldne mulighet til å stoppe før det går forlangt. Unngå å svare han når han kontakter deg igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #111 Del Skrevet 21. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 17.7.2024 den 23.48): Men får du ikke dårlig samvittighet? Anonymkode: 0b6bd...314 En elskerinne har aldri dårlig samvittighet. Hun bryr seg ikke om kona. Anonymkode: 53592...450 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #112 Del Skrevet 21. juli 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Homosapiens er ikke laget for å være monogame. Så enkelt er det. Kanskje de har en avtale? Det har jeg med mannen min. Uten å vite hva som er mellom dem, så er det dumt å kalle han for alle de tingene som står i kommentarene her. Men, har jo inntrykk av at de fleste som kommenterer på disse trådene er surmaga kjipinger.. Kvinne 44. Anonymkode: 06e8f...cee Ja men hvorfor i såfall stopper han mens leken enda er god? Han stoppet midt oppi noe. Anonymkode: 3a837...533 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #113 Del Skrevet 21. juli 2024 24 minutter siden, AnonymBruker said: Ja men hvorfor i såfall stopper han mens leken enda er god? Han stoppet midt oppi noe. Anonymkode: 3a837...533 Det er det kun han og han alene som kan svare på. Men jeg, vil hvertfall ikke snakke han hverken den ene eller andre veien uten å vite. Det blir i min bok bare drittkasting Anonymkode: 06e8f...cee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #114 Del Skrevet 22. juli 2024 Jeg er mann og anser ikke det jeg gjør som utroskap. For å ikke støte noen damer eller få for mye følelser involvert frekventerer jeg diverse massasjestudioer. Også sammen med min samboer når hun trenger en masaasje. Damene snakker samme og samboer stoler på de.. Vi får da hvert vårt rom og massasjedamen blir litt nærgående på edlere deler når jeg ligger naken. Helt topp å få en villig dame til å forsyne seg mot et beskjedent tipsbeløp. Ingen drama, ingen utroskap . Kun business. Anonymkode: b2a8b...993 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå