Gå til innhold

Samvittigheten hos menn som puler på si ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
tdm900 skrev (På 15.7.2024 den 19.10):

Nettopp👍🙌

Ja men dere må huske, han har ikke gjort det og det så da er det greit

Anonymkode: c776e...8dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Han er ikke interessert i deg på det emosjonelle plan, men dopaminet som spenningen gir. Mange menn er sånn. De har ligget rundt i 20 årene, og klarer ikke å bli tilfreds med en partner. De vil ha bekreftelsen og omsorgen som en ny gir. Adrenalinet med å erobre en. Når du og han har hatt sex, så blir du kjedelig og han vil jakte på neste. Han elsker kona si og kommer aldri til å gå fra henne. 

Anonymkode: a3a63...fec

Hvem sier at elskerinna ønsker at han skal gå fra kona si? Ikke alle ønsker det. Ikke jeg. Jeg har det best som single. Her har det vart i 5,5 år. 

Anonymkode: ca762...0bb

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvem sier at elskerinna ønsker at han skal gå fra kona si? Ikke alle ønsker det. Ikke jeg. Jeg har det best som single. Her har det vart i 5,5 år. 

Men får du ikke dårlig samvittighet? 

Anonymkode: 0b6bd...314

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg vil heller ikke han skal forlate kona si. For det om han sender meg masse mld og vil se meg naken, så stoler han samtidig fullt på meg at dette ikke kommer ut. Det ser ikke ut som han frykter det og det er litt rart for meg. Såklart ville jeg aldri ha sladret om dette meb jeg kunne gjort det. Hvis jeg var ondsinnet nok, men det er jeg ikke. Jeg tenker han ikke kan være veldig redd om ekteskapet skjærer seg. Som de fleste sier så elsker man ikke henne nok om man velger å være utro. 

Anonymkode: 3a837...533

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg vil heller ikke han skal forlate kona si. For det om han sender meg masse mld og vil se meg naken, så stoler han samtidig fullt på meg at dette ikke kommer ut. Det ser ikke ut som han frykter det og det er litt rart for meg. Såklart ville jeg aldri ha sladret om dette meb jeg kunne gjort det. Hvis jeg var ondsinnet nok, men det er jeg ikke. Jeg tenker han ikke kan være veldig redd om ekteskapet skjærer seg. Som de fleste sier så elsker man ikke henne nok om man velger å være utro. 

Det er vel ondsinnet å ikke varsle. Tenk deg hun lever med dette år etter år og de får kanskje flere barn. Kanskje man kan hinte om det til henne.

Anonymkode: 0b6bd...314

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.7.2024 den 16.38):

Utro menn har ikke samvittighet. De er kyniske drittsekker og rasshøl. Styr unna dem er mitt råd. 

Anonymkode: 680d0...19d

Kvinner er også utro. Det er like ille det.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 15.7.2024 den 16.33):

Kjenner blant annet en som vil treffe meg, møte meg å ha sex. Han har vel alltid vært litt interessert og vi holdt på en periode. Hangler det på hjemmebane eller? Det kan umulig være en mann som elsker kons si som gjør dette? De er nylig blitt gift også. Jeg bare forstår ikke. Gir hun han ikke tilgang på sex? Mange spm men lurer på hvorfor de har trang på sex andre plasser. 

Men hva med damer som puler på si? Hvorfor tar du ikke med de?

Anonymkode: 2f3ee...cbb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men hva med damer som puler på si? Hvorfor tar du ikke med de?

Anonymkode: 2f3ee...cbb

Selfølgelig er kvinner like ille. Tror bare mange kvinner har dårligere samvittighet og tror at statistikken viser høyere andel damer som går ifra mannen om de er utro enn motsatt. Det er jo en kjensgjerning at menn oftere vil ha i pose og sekk? Sier ikke at alle er sånn. Så ja, det finnes mange utro drittsekker av damer der ute også. 

Jeg snakker om menn i dette tilfellefordi jeg er dame. 

Men ! Han svarer meg ikke idag. Hver dag har han åpnet mld og sendt meg da han drar på jobb kl 06. Hver dag og han sa igår at han snappet meg idag tidlig igjen. Jeg skrev en litt kvass mld til han igår som han fortsatt ikke har åpnet enda. Jeg føler noe er skjedd. Idé om hva? Jeg vet at han ikke frivillig gir slipp på meg nå.. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selfølgelig er kvinner like ille. Tror bare mange kvinner har dårligere samvittighet og tror at statistikken viser høyere andel damer som går ifra mannen om de er utro enn motsatt. Det er jo en kjensgjerning at menn oftere vil ha i pose og sekk? Sier ikke at alle er sånn. Så ja, det finnes mange utro drittsekker av damer der ute også. 

Jeg snakker om menn i dette tilfellefordi jeg er dame. 

Men ! Han svarer meg ikke idag. Hver dag har han åpnet mld og sendt meg da han drar på jobb kl 06. Hver dag og han sa igår at han snappet meg idag tidlig igjen. Jeg skrev en litt kvass mld til han igår som han fortsatt ikke har åpnet enda. Jeg føler noe er skjedd. Idé om hva? Jeg vet at han ikke frivillig gir slipp på meg nå.. 

Hvilken relasjon har dere nå da? Driver dere å sender nakenbilder etc til hverandre? Du må huske at han er opptatt og derfor vil han prioritere kona og familien sin, passer det ikke at han snapper med deg må du vente. Ut i fra det jeg leser her nå, virker det som om du begynner å få en litt usunn hekt på denne mannen. 
der som kan ha skjedd er at kona merker at han er mye mer beskyttende over telefonen sin, hun fatter mistanke og han må være forsiktig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillyvally skrev (38 minutter siden):

Hvilken relasjon har dere nå da? Driver dere å sender nakenbilder etc til hverandre? Du må huske at han er opptatt og derfor vil han prioritere kona og familien sin, passer det ikke at han snapper med deg må du vente. Ut i fra det jeg leser her nå, virker det som om du begynner å få en litt usunn hekt på denne mannen. 
der som kan ha skjedd er at kona merker at han er mye mer beskyttende over telefonen sin, hun fatter mistanke og han må være forsiktig. 

Han er på jobb på denne tiden egentlig. Han jobber hele uka, han hadde også sagt igår at han hadde hatt fri idag. Hver gang han er hjemme åpner han ikke snappene, kun når han er på jobb. Så føler noe har skjedd enten med han eller de ? Dette er en mann som er pliktoppfyllende på jobb, starter kl 06 tiden. 

Jeg sender han ikke bilder, men han vil ha kontakt med meg med ett han er på jobb. Klart jeg var jo forelsket i han før så er vel litt svak for han. Igår sendte jeg siste snap til han kl 15, og han har ikke åpnet den. Det var en snap der jeg skrev at jeg ikke vil stå mellom de to å hvorfor han tar sjansen på å flørte med meg igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillyvally skrev (14 minutter siden):

Men vil han bli sammen med deg da, hva vil han egentlig? 

Det er det jeg ikke vet. Han skrev i begynnelsen at jeg hadde en hemmelig beundrer, skrev da fra en anonym bruker på insta. Fant ut det var han og i dette skrev han at han lenge hadde tenkt på meg. Menn får vel bedre sex om det er litt følelser i bildet tenker jeg. Er en blanding av å være ekstremt kåt på meg og like meg tror jeg. Blir forvirret.. hva om han tar et oppgjør hjemme nå? Eller om det har skjedd han noe? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skulle tror samvittigheten hos menn er den samme som for kvinner når de er utro. Det er min første tanke til overskriften. 

Anonymkode: a60e8...41e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Skulle tror samvittigheten hos menn er den samme som for kvinner når de er utro. Det er min første tanke til overskriften. 

Føler bare enkelte menn går hjem og later som ingenting. Jeg ville nok hatt veldig dårlig samvittighet og ville helst kommet meg ut av forholdet. Er en grunn for at man er utro.

Men hvorfor åpner han ikke snappen? 

Han skrev igår at han dro tidlig på jobb idag og skulle åpne snappene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det er det jeg ikke vet. Han skrev i begynnelsen at jeg hadde en hemmelig beundrer, skrev da fra en anonym bruker på insta. Fant ut det var han og i dette skrev han at han lenge hadde tenkt på meg. Menn får vel bedre sex om det er litt følelser i bildet tenker jeg. Er en blanding av å være ekstremt kåt på meg og like meg tror jeg. Blir forvirret.. hva om han tar et oppgjør hjemme nå? Eller om det har skjedd han noe? 

Knulle, ka faen trur du

Anonymkode: c776e...8dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Surpomp skrev (På 17.7.2024 den 8.18):

Så du mener at begge partnere må «stille opp» uansett om man har influensa, magesjau, mensen, har hatt en bedriten dag på jobb, er dødssliten etter en lang treningsøkt eller rett og slett er litt utladet ?

"Så du mener"-innlegg går aldri bra.

Anonymkode: 19297...98d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler bare enkelte menn går hjem og later som ingenting. Jeg ville nok hatt veldig dårlig samvittighet og ville helst kommet meg ut av forholdet. Er en grunn for at man er utro.

Spør heller deg selv, hva har du lyst å få ut av dette? 
det kan være et hav av grunner til at han ikke åpner snappen 

1. han spiller hard to get og leker med deg eller noe i den duren 

2. kona er mistenksom og han holder lav profil. 

3. han er syk etc 

4. han angrer seg og avslutter med deg før det går for langt 

dette blir bare synsing. Foreslår at du ikke leker med ilden når det kommer til dine følelser og hans ekteskap. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For en snodig spekulasjon.. Når jeg ble singel som tredveåring så traff jeg på flere eldre kvinner, gifte og samboene. Jeg var deres lille getaway, flukt fra hverdagen og virkeligheten. Etter at vi hadde hatt oss dro de hjem til tenåringsbarna og ektemann som om ingenting hadde skjedd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min samvittighet var så dårlig en periode at jeg tror den døde. Den har nok ikke overlevd. Har ikke merket noe til den på årevis.

Anonymkode: 384b2...455

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillyvally skrev (13 timer siden):

Spør heller deg selv, hva har du lyst å få ut av dette? 
det kan være et hav av grunner til at han ikke åpner snappen 

1. han spiller hard to get og leker med deg eller noe i den duren 

2. kona er mistenksom og han holder lav profil. 

3. han er syk etc 

4. han angrer seg og avslutter med deg før det går for langt 

dette blir bare synsing. Foreslår at du ikke leker med ilden når det kommer til dine følelser og hans ekteskap. 

Det må være en av disse grunnene ja. 

Veldig merkelig om han plutselig angrer. Han har jo holdt på i dagesvis. Jeg tenker mer at han kanskje har blitt avslørt og må holde en lav profil eller at han er syk. Eller i verstefall verre? Som sagt, merkelig om han snur på flisa på et døgn. Han vil garantert komme i den sirkelen igjen... (få det kjipt i forholdet) 

Idag har han heller ikke åpnet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...