Gå til innhold

Samvittigheten hos menn som puler på si ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Kjenner blant annet en som vil treffe meg, møte meg å ha sex. Han har vel alltid vært litt interessert og vi holdt på en periode. Hangler det på hjemmebane eller? Det kan umulig være en mann som elsker kons si som gjør dette? De er nylig blitt gift også. Jeg bare forstår ikke. Gir hun han ikke tilgang på sex? Mange spm men lurer på hvorfor de har trang på sex andre plasser. 

Anonymkode: 3a837...533

Da kan han hive henne av lasset og bli alene.  Ekte menn holder seg til partneren sin og er trofast.

Ekte damer puler ikke rundt på menn som er i forhold........

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Kjenner blant annet en som vil treffe meg, møte meg å ha sex. Han har vel alltid vært litt interessert og vi holdt på en periode. Hangler det på hjemmebane eller? Det kan umulig være en mann som elsker kons si som gjør dette? De er nylig blitt gift også. Jeg bare forstår ikke. Gir hun han ikke tilgang på sex? Mange spm men lurer på hvorfor de har trang på sex andre plasser. 

Hvem vinner av hormonene eller fornuften.
Dessverre og altfor ofte det første når man er ung og i tillegg er en ansvarsløs egoist….

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er spenningsbehovet som driver den og redselen for at sexen stagnerer 

Anonymkode: 76c87...218

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Even Tuell skrev (17 timer siden):

Noen gjør det bare for spenningen.
Andre gjør det fordi de kan.

Du skriver at dere har vært litt på gang over tid, så det er nok greia her. Han er sikkert lykkelig gift og har sex hjemme, men dere har en slags historie ... i hvert fall i hans øyne. Du er kanskje fuglen han aldri klarte å fange ... det som aldri ble noe av. Om jeg skal tippe har han vært forelsket i deg i all sin tid og slike ting forsvinner ikke av seg selv. Det er noe med at de man aldri fikk.

Spørsmålet er hva du tenker å gjøre med det. Har du lyst til å ha sex med han?

(Bare for å få min mening på bordet: du som tredjepart har ingen 'skyld' i hva enn som skjer. Det er kun han som er utro. Du er ikke. Det blir selvsagt mer vanskelig om du kjenner kona, men igjen; det har han som er The Baddie. Ditt ansvar strekker seg til deg selv.)

Ja han fikk valget om å ha meg den gang, men han avviste meg og holdt på hun andre da. Men jeg vet han er tiltrukket av meg, han sier han fantaserer mye om meg naken osv. Vet ikke hvorfor akkurat jeg frister han så mye. Om han får sex hjemme burde jo det også egentlig mette kåtheten hans? 

Nei jeg kunne ikke tenke meg det. Selvom jeg er litt svak for han. Er redd karma biter meg i rumpa om jeg liggende han som nå er gift. Det kan være det ikke ble oss fordi jeg har to små barn og hun ingen. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Helene1982 skrev (10 timer siden):

Utroskap handler om egen selvfølelse. Kona er ikke relevant. Jeg tror også at menn som ser på sex med sin partner som «tilgang på sex» ofte ikke aner hvordan de skal tilfredstille en kvinne, og det gjør at de føler seg utilstrekkelige.  

Så han får mulignes ikke bekreftelse nok i sexen med hun han er gift med? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet av en nygift mann som holder på slik med meg og flere. Han sender nudes og dirty snaps til flere kvinner. Grunnen til at jeg vet dette er at den ene han sender snaps til er ei god venninne av meg. Vi har ingen forhistorie, kun bekjente  og har hatt hyggelige samtaler når vi har møttes. Så plutselig et år etter at han gifta og hadde et barn på 6 mnd begynte han å bli dirty. Som mange andre her sier, tror han er glad i kona si og vil ha lovet med henne, men klarer ikke å holde seg unna andre damer. Denne mannen har vært en notorisk player før han gifta seg og har i følge seg selv ligget med 150-200 damer..aner ikke om det har noe å si. 
tenker litt på kona hans innimellom, at det må være ydmykende for henne hvis hun viste, men mulig hun vet også? Jeg spurte han engang om det ville blitt bråk om hun viste hva han drev med og da sa han ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillyvally skrev (Akkurat nå):

Vet av en nygift mann som holder på slik med meg og flere. Han sender nudes og dirty snaps til flere kvinner. Grunnen til at jeg vet dette er at den ene han sender snaps til er ei god venninne av meg. Vi har ingen forhistorie, kun bekjente  og har hatt hyggelige samtaler når vi har møttes. Så plutselig et år etter at han gifta og hadde et barn på 6 mnd begynte han å bli dirty. Som mange andre her sier, tror han er glad i kona si og vil ha lovet med henne, men klarer ikke å holde seg unna andre damer. Denne mannen har vært en notorisk player før han gifta seg og har i følge seg selv ligget med 150-200 damer..aner ikke om det har noe å si. 
tenker litt på kona hans innimellom, at det må være ydmykende for henne hvis hun viste, men mulig hun vet også? Jeg spurte han engang om det ville blitt bråk om hun viste hva han drev med og da sa han ja. 

Vil også tilføye at jeg spurte han om det gikk dårlig på hjemmebane, men da sa han at det var litt lite sex, men veldig god stemning…ekstra dårlig gjort når dama sitter hjemme å ammer med mannskropp og masse hormoner..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.7.2024 den 16.38):

Utro menn har ikke samvittighet. De er kyniske drittsekker og rasshøl. Styr unna dem er mitt råd. 

Anonymkode: 680d0...19d

Akkurat som utro damer. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
carlberner1 skrev (På 15.7.2024 den 16.41):

Snodig at spørsmålet stadig kommer opp når menn er slik og damer er sånn. Hva for krig er det da som utkjempes her på KG?

Kjønnskrig. Feminismens fremste mål er å nedkjempe fienden, som er menn.

Anonymkode: e3e57...a77

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Helene1982 skrev (På 16.7.2024 den 6.55):

Utroskap handler om egen selvfølelse. Kona er ikke relevant. Jeg tror også at menn som ser på sex med sin partner som «tilgang på sex» ofte ikke aner hvordan de skal tilfredstille en kvinne, og det gjør at de føler seg utilstrekkelige.  

Feil. Alle menn ser på sex med sin partner som "tilgang på sex" når hun begynner å avvise ham.

For det dere kvinner enten ikke vil forstå, eller ikke klarer å forstå, er at han aldri ville blitt sammen med dere hvis et sexløst forhold var betingelsen. Og nei, dette er ikke gjenstand for ensidig reforhandling i ettertid.

Det er ikke aktuelt å avstå fra andre damer for ei som ikke vil ha sex med ham. Det var aldri en del av avtalen, og kommer heller aldri til å bli det. Og det er dere som er problemet, når dere prøver å forandre på betingelsene i ettertid.

Men som sagt: Enten forstår dere ikke dette, eller så vil dere ikke forstå.

Så dette er egentlig bare å kaste bort tid.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv aldri vært utro mot en partner, men jeg har pult noen kvinner som har partner. En av de fikk dårlig samvittighet og angra underveis, men ingen av de andre har vist noen tegn på anger eller samvittighet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Feil. Alle menn ser på sex med sin partner som "tilgang på sex" når hun begynner å avvise ham.

For det dere kvinner enten ikke vil forstå, eller ikke klarer å forstå, er at han aldri ville blitt sammen med dere hvis et sexløst forhold var betingelsen. Og nei, dette er ikke gjenstand for ensidig reforhandling i ettertid.

Det er ikke aktuelt å avstå fra andre damer for ei som ikke vil ha sex med ham. Det var aldri en del av avtalen, og kommer heller aldri til å bli det. Og det er dere som er problemet, når dere prøver å forandre på betingelsene i ettertid.

Konkluderer med at du mangler innsikt i kvinners og menns mange livsfaser når du overforenkler på denne måten.
Aldri hørt om utfordringer som slitsomme våkenetter pga småbarn, overgangsalder hos både menn og kvinner, bekymringer og andre endringer i forutsetningene ? Ting som kan ta fokuset vekk fra sex for en periode, men som de mer erfarne av oss klarer å legge på hylla og fortsette med blanke ark etter litt tid

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Surpomp skrev (Akkurat nå):

Konkluderer med at du mangler innsikt i kvinners og menns mange livsfaser når du overforenkler på denne måten.
Aldri hørt om utfordringer som slitsomme våkenetter pga småbarn, overgangsalder hos både menn og kvinner, bekymringer og andre endringer i forutsetningene ? Ting som kan ta fokuset vekk fra sex for en periode, men som de mer erfarne av oss klarer å legge på hylla og fortsette med blanke ark etter litt tid

Hvis man ser på sex som ett eller annet slags "slit", en "arbeidsoppgave" som nok må nedprioriteres hvis mye står på, da får man kommunisere dette fra starten. Da har man nemlig en holdning til sex som ikke er helt sunn.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvis man ser på sex som ett eller annet slags "slit", en "arbeidsoppgave" som nok må nedprioriteres hvis mye står på, da får man kommunisere dette fra starten. Da har man nemlig en holdning til sex som ikke er helt sunn.

Så du mener at begge partnere må «stille opp» uansett om man har influensa, magesjau, mensen, har hatt en bedriten dag på jobb, er dødssliten etter en lang treningsøkt eller rett og slett er litt utladet ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Surpomp skrev (Akkurat nå):

Så du mener at begge partnere må «stille opp» uansett om man har influensa, magesjau, mensen, har hatt en bedriten dag på jobb, er dødssliten etter en lang treningsøkt eller rett og slett er litt utladet ?

Nei. Nå må du lese det som skrives og bruke hodet litt.

Hvis det overhodet er et spørsmål om å "stille opp", dahar du allerede et problem. Og hvis det er slik du ser på sex, da får du faen ta å fortelle dette før noen går hen og etablerer et liv sammen med deg.

Du kan ikke komme trekkende med at sex egentlig er et "slit" for deg 5 år inn i et forhold.

Var det forståelig?

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Lol

Det mest misognyste og dummeste innlegget jeg har lest på lenge. 

Anonymkode: 0f719...01b

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei. Nå må du lese det som skrives og bruke hodet litt.

Hvis det overhodet er et spørsmål om å "stille opp", dahar du allerede et problem. Og hvis det er slik du ser på sex, da får du faen ta å fortelle dette før noen går hen og etablerer et liv sammen med deg.

Du kan ikke komme trekkende med at sex egentlig er et "slit" for deg 5 år inn i et forhold.

Var det forståelig?

Det er jo du som argumenterer for at sex alltid skal være tilgjengelig mellom partnere, uten unntak.
Forutsetningen for vellykket sex er at begge er motiverte. Alle er ikke 100% motiverte 24/7.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg vet om en som ikke får sex med kona si og prøvde seg på meg. Skjønner henne godt. Han stinker, en blanding av urin og dårlig kroppslukt, nesten metallisk som når kvinner får bakteriell vaginose. Bland det med dårlig tannhygiene og klær som tørkes i kjeller. Og menn klager på mangel på tilgang»… stakkars kona som ikke kan sitte i samme sofa med mannen uten å måtte brekke seg. 

Menn tror de er berettiget sex, men må da se på seg selv. Utro menn har ingen empati heller. Frastøtende hele greia.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Lol

Det mest misognyste og dummeste innlegget jeg har lest på lenge. 

Hva du synes er "dumt" får være opp til deg. Men de finnes ikke spor av "misogynisme" i det jeg skrev. Prøv igjen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...