Gå til innhold

Samvittigheten hos menn som puler på si ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Kjenner blant annet en som vil treffe meg, møte meg å ha sex. Han har vel alltid vært litt interessert og vi holdt på en periode. Hangler det på hjemmebane eller? Det kan umulig være en mann som elsker kons si som gjør dette? De er nylig blitt gift også. Jeg bare forstår ikke. Gir hun han ikke tilgang på sex? Mange spm men lurer på hvorfor de har trang på sex andre plasser. 

Anonymkode: 3a837...533

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hun gir han nok alt og mer til, men han er og blir for alltid en drittsekk som fører de nærmeste rundt seg bak lyset. Ville styrt unna og heller kjeftet på han, han må vokse opp……

Anonymkode: 30f2c...8bf

• Liker 13
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Utro menn har ikke samvittighet. De er kyniske drittsekker og rasshøl. Styr unna dem er mitt råd. 

Anonymkode: 680d0...19d

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Utro menn har ikke samvittighet. De er kyniske drittsekker og rasshøl. Styr unna dem er mitt råd. 

Men hvordan kan denne kona hjemme ikke være anende om noe? Ja jeg styrer unna. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Skylder du seriøst på henne? Hun stoler vel på han da, stakkars. Men nei, han elsker hun ikke

Anonymkode: 22e9b...bfc

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snodig at spørsmålet stadig kommer opp når menn er slik og damer er sånn. Hva for krig er det da som utkjempes her på KG?

• Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

De er eksperter på å juge. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har vel den samme samvittigheten som kvinner som puler på si. 

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Kjenner blant annet en som vil treffe meg, møte meg å ha sex. Han har vel alltid vært litt interessert og vi holdt på en periode. Hangler det på hjemmebane eller? Anonymkode: 3a837...533

På ett eller annet område åpenbart, ja. Merk at jeg ikke overhodet kommer inn på hvilket og at alle fordommer, forventinger, vaner, "skikker", "tradisjoner" eller hva det måtte være ikke teller en dr*t her. Årsaken kan være hva som helst, men årsak er det og noe de to burde prata om, han du skriver om og partner.

Jeg antar her at han du skriver om er sammen med noen siden tittel er "puler på si".

Og så brenner nok KG-bålet slik det pleier, tilsynelatende i all evighet på akkurat det samme.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har noen tidligere bekjente som er gift på snap som stadig sender meg dickpics og slibrige meldinger. Den ene hadde vært gift knapt en uke før han fortalte i detalj hva han ville gjøre med meg. Jeg gidder aldri svare, oppfordrer aldri til noe som helst. Sender aldri vanlige snaps av meg selv heller. De vet også meget godt at jeg ikke er singel. Skjønner det bare ikke jeg...

Anonymkode: 0b15f...ec8

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tror han godt kan elske kona si. Men han er vel en litt entitled type som synes han fortjener hele verden og som mangler empati. En ting er etter 20 år, men det er enda verre når det ikke er lenge siden de ble gift!

Kan også være at hun var «et godt valg» som han giftet seg med av fasadegrunner mer enn av hjertet. Jeg tipper han elsker henne, men er en usikker liten fjott som trenger mer bekreftelse.

Anonymkode: f1b00...6df

• Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

De tar seg en kjapp en rett før eller etter trening, skal fikse noe på butikken som ender med å ta tre ganget så lang tid, overtid på jobb, besøke en kollega (som frueb ikke har nummeret til), seminar, guttetur (ferie, helg, ebkelt kveld), hyttetur. Det er egentlig veldig enkelt å skape små smutthull i hverdagen dersom man VIL. 

Anonymkode: 9e2c3...6e5

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du vil bli så overrasket når de får barn etter barn...

Anonymkode: 75e62...ae2

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Skylder du seriøst på henne? Hun stoler vel på han da, stakkars. Men nei, han elsker hun ikke

Anonymkode: 22e9b...bfc

Neinei, bare at hun ikke merker noe er rart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg tror han godt kan elske kona si. Men han er vel en litt entitled type som synes han fortjener hele verden og som mangler empati. En ting er etter 20 år, men det er enda verre når det ikke er lenge siden de ble gift!

Kan også være at hun var «et godt valg» som han giftet seg med av fasadegrunner mer enn av hjertet. Jeg tipper han elsker henne, men er en usikker liten fjott som trenger mer bekreftelse.

Anonymkode: f1b00...6df

Han sier han liker meg veldig godt. Hab holdt på med henne samtidig som han holdt på med meg. Vil vel ha av begge posene... 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannah80 skrev (2 timer siden):

De har vel den samme samvittigheten som kvinner som puler på si. 

Nettopp👍🙌

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
6 hours ago, AnonymBruker said:

Kjenner blant annet en som vil treffe meg, møte meg å ha sex. Han har vel alltid vært litt interessert og vi holdt på en periode. Hangler det på hjemmebane eller? Det kan umulig være en mann som elsker kons si som gjør dette? De er nylig blitt gift også. Jeg bare forstår ikke. Gir hun han ikke tilgang på sex? Mange spm men lurer på hvorfor de har trang på sex andre plasser. 

Noen gjør det bare for spenningen.
Andre gjør det fordi de kan.

Du skriver at dere har vært litt på gang over tid, så det er nok greia her. Han er sikkert lykkelig gift og har sex hjemme, men dere har en slags historie ... i hvert fall i hans øyne. Du er kanskje fuglen han aldri klarte å fange ... det som aldri ble noe av. Om jeg skal tippe har han vært forelsket i deg i all sin tid og slike ting forsvinner ikke av seg selv. Det er noe med at de man aldri fikk.

Spørsmålet er hva du tenker å gjøre med det. Har du lyst til å ha sex med han?

(Bare for å få min mening på bordet: du som tredjepart har ingen 'skyld' i hva enn som skjer. Det er kun han som er utro. Du er ikke. Det blir selvsagt mer vanskelig om du kjenner kona, men igjen; det har han som er The Baddie. Ditt ansvar strekker seg til deg selv.)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Utroskap handler om egen selvfølelse. Kona er ikke relevant. Jeg tror også at menn som ser på sex med sin partner som «tilgang på sex» ofte ikke aner hvordan de skal tilfredstille en kvinne, og det gjør at de føler seg utilstrekkelige.  

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ny sex og tabu/ulovlig sex er ofte mer tennende og spennende enn den gode gamle sexen med kona. Den er gammelt nytt.

Han elsker nok henne og vil ha hverdagen og livet med henne. Men så skiller han lysten på sex bort fra lysten til å være med henne. 

Sex med en ny dame eller en annen dame gir han nok både mer spenning og tenning enn den forutsigbare sexen hjemme.

Så jeg tror ikke du skal legge mer i det enn at han ønsker å få i både pose og sekk. 

Han elsker henne sikkert, men han har nok dessverre lite empati sidan han synes det er greit å utsette henne for utroskap. 

Anonymkode: 3b21e...423

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...