AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #21 Del Skrevet 15. juli 2024 Jeg hadde tatt en C light. Jeg hadde begynt med BJ også holdt det gående en stund. Sex hadde kommet senere den dagen. 👅 Anonymkode: bee8a...117 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #22 Del Skrevet 16. juli 2024 16 hours ago, AnonymBruker said: Jeg hadde tatt en C light. Jeg hadde begynt med BJ også holdt det gående en stund. Sex hadde kommet senere den dagen. 👅 Anonymkode: bee8a...117 Så du definerer ikke BJ som sex? Hva er sex for deg? Kun penetrering? Anonymkode: 0dca6...a97 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 16. juli 2024 #23 Del Skrevet 16. juli 2024 Det er ikke en imponerende akt eller noen form for kunst å evne å stå naken med ereksjon. Runketråd… 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #24 Del Skrevet 16. juli 2024 5 minutter siden, Rotemor said: Det er ikke en imponerende akt eller noen form for kunst å evne å stå naken med ereksjon. Runketråd… Runketråd? Finner du noe her som kan være egnet i så måte? Det handler jo mer om å prøve forstå hvordan kvinner tenker om sin partner. Kvinner er så jævla trege og kjedelige. Hadde det vært en kvinne som hadde bydd seg frem på denne måten, så tipper jeg de fleste menn hadde svart C. For kvinner skal sex være et "overskuddsprosjekt", og det er mye annet de heller vil gjøre enn bry seg om mannen. Anonymkode: 0dca6...a97 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #25 Del Skrevet 16. juli 2024 Jeg ser ereksjonen hans hver eneste morgen. Og det er så søtt hvor stolt han er av den og hvordan han passer på å stå slik at jeg skal se den. Så da må jeg jo skryte litt eller lage "Kom hit" - bevegelser så jeg kan få kjenne litt. Da kurrer han blid og fornøyd, som en due. Etter 20 år og en haug med unger og bikkjer er vel ikke synet av en ståtiss på morgenen det som vipper meg av pinnen. Anonymkode: 1b045...9fd 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ebbeliten Skrevet 16. juli 2024 #26 Del Skrevet 16. juli 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Runketråd? Finner du noe her som kan være egnet i så måte? Det handler jo mer om å prøve forstå hvordan kvinner tenker om sin partner. Kvinner er så jævla trege og kjedelige. Hadde det vært en kvinne som hadde bydd seg frem på denne måten, så tipper jeg de fleste menn hadde svart C. For kvinner skal sex være et "overskuddsprosjekt", og det er mye annet de heller vil gjøre enn bry seg om mannen. Anonymkode: 0dca6...a97 Var det en fordekt kvinnehat-tråd, dette her altså? Så forfriskende. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 16. juli 2024 #27 Del Skrevet 16. juli 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Runketråd? Finner du noe her som kan være egnet i så måte? Det handler jo mer om å prøve forstå hvordan kvinner tenker om sin partner. Kvinner er så jævla trege og kjedelige. Hadde det vært en kvinne som hadde bydd seg frem på denne måten, så tipper jeg de fleste menn hadde svart C. For kvinner skal sex være et "overskuddsprosjekt", og det er mye annet de heller vil gjøre enn bry seg om mannen. Anonymkode: 0dca6...a97 Jaha. Ja, der lærte menn oss noe om oss selv igjen… 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #28 Del Skrevet 16. juli 2024 Nærmest C. Langt unna A og B. Anonymkode: 31867...668 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #29 Del Skrevet 16. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 15.7.2024 den 7.32): Se for deg følgende: du står opp søndag morgen og setter deg på stua og drikker morgenkaffe. Så kommer mannen din etter, naken med full ståkuk. Hvordan reagerer du? A) Blir irritert og ber han gå å kle på seg. Kan ikke gå rundt her slik! B) Smiler av forakt og sier "se der ja", og går på kjøkkenet og tømmer oppvaskmaskina C) Kaster deg over han på sofaen og får dere en skikkelig runde morgensex Hvem er du (normalt sett)? Anonymkode: 0dca6...a97 Er nok ingen av de 3. Da jeg var 16-22/23 så hadde jeg kanskje blitt litt giret. Men etter over 30 år som seksuelt aktiv, så skal det ganske mye mer enn en ståtiss eller en naken man til før jeg blir interessert. Mest sannsynlig hadde jeg knapt registrert det. Anonymkode: e33fe...e25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 16. juli 2024 #30 Del Skrevet 16. juli 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg ser ereksjonen hans hver eneste morgen. Og det er så søtt hvor stolt han er av den og hvordan han passer på å stå slik at jeg skal se den. Så da må jeg jo skryte litt eller lage "Kom hit" - bevegelser så jeg kan få kjenne litt. Da kurrer han blid og fornøyd, som en due. Etter 20 år og en haug med unger og bikkjer er vel ikke synet av en ståtiss på morgenen det som vipper meg av pinnen. Anonymkode: 1b045...9fd Haha, dette! 👏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #31 Del Skrevet 16. juli 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Mer vanlig enn du tror... Anonymkode: 0dca6...a97 Jeg synes det er direkte uhøflig å presse seksualiteten sin i fleisen på noen andre når det ikke er ønsket. Å ha noen som kom med eriogert penis forbi meg slik blir jo omtrent som dickpic. Å komme naken med slapp/delvis slapp penis eller med bokser hvor man bare kan ane det er helt ok, da kan jeg fint få lyst til å fortsette. Men å sprade rundt slik synes jeg er ufint og ubehagelig. Anonymkode: d9171...c07 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 16. juli 2024 #32 Del Skrevet 16. juli 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg ser ereksjonen hans hver eneste morgen. Og det er så søtt hvor stolt han er av den og hvordan han passer på å stå slik at jeg skal se den. Så da må jeg jo skryte litt eller lage "Kom hit" - bevegelser så jeg kan få kjenne litt. Da kurrer han blid og fornøyd, som en due. Etter 20 år og en haug med unger og bikkjer er vel ikke synet av en ståtiss på morgenen det som vipper meg av pinnen. Anonymkode: 1b045...9fd +1 på denne! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss91 Skrevet 16. juli 2024 #33 Del Skrevet 16. juli 2024 C, ideelt sett omstendighetene har jo litt å si 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacadamiaNut Skrevet 16. juli 2024 #34 Del Skrevet 16. juli 2024 C 😇😎 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #35 Del Skrevet 16. juli 2024 Drikken hun morgenkaffe for å fungere som et normalt menneske før fylte 60 kommer ikke jeg gående med en stiv en, for å si det sånn. Anonymkode: ce3ba...087 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #36 Del Skrevet 16. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 15.7.2024 den 7.32): Se for deg følgende: du står opp søndag morgen og setter deg på stua og drikker morgenkaffe. Så kommer mannen din etter, naken med full ståkuk. Hvordan reagerer du? A) Blir irritert og ber han gå å kle på seg. Kan ikke gå rundt her slik! B) Smiler av forakt og sier "se der ja", og går på kjøkkenet og tømmer oppvaskmaskina C) Kaster deg over han på sofaen og får dere en skikkelig runde morgensex Hvem er du (normalt sett)? Anonymkode: 0dca6...a97 Ingen av delene. Her er det normalt med nakne kropper, og morrabrød. Vil anta at det er en naturlig reaksjon hans kropp går gjennom, og spurt om han ville ha en kopp kaffe. Anonymkode: 2019b...860 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #37 Del Skrevet 16. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 15.7.2024 den 10.51): Så trist. Anonymkode: 00904...c7e Nei, det er ikke trist å ikke bli kåt av å se på et morrabrød. Noen av oss knuller masse, har fine sexliv og makter å være rundt hverandre uten klær uten p legge noe seksuelt i det. 😂 Anonymkode: 2019b...860 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #38 Del Skrevet 16. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 15.7.2024 den 10.51): Så trist. Anonymkode: 00904...c7e Trist? Det er da mye bedre enn å vise forakt eller bli irritert, som var de eneste alternativene i første innlegg utenom å sette seg på kølla? I et vanlig, hektisk hverdagsliv er ikke siste alternativ alltid mulig, men det må være en mulighet for å utsette eller møte mannen med stå på en koselig måte uten at sex MÅ være et alternativ. Anonymkode: be6be...83c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #39 Del Skrevet 16. juli 2024 Min mann vifter aldri med ereksjonen sin, heldigvis. Tafser og leker fint på morrabrødet i senga før vi står opp, men å komme naken opp i stua med ereksjon, gjør han aldri. Tror han vet at jeg ikke hadde blitt så imponert. Anonymkode: 97be9...e32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #40 Del Skrevet 16. juli 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Runketråd? Finner du noe her som kan være egnet i så måte? Det handler jo mer om å prøve forstå hvordan kvinner tenker om sin partner. Kvinner er så jævla trege og kjedelige. Hadde det vært en kvinne som hadde bydd seg frem på denne måten, så tipper jeg de fleste menn hadde svart C. For kvinner skal sex være et "overskuddsprosjekt", og det er mye annet de heller vil gjøre enn bry seg om mannen. Anonymkode: 0dca6...a97 Det er IKKE å by seg frem ved å bare være naken og ha et morrabrød. For de fleste skjer dette helt naturlig hver dag, mesteparten av livet. Her kan det knulles i timesvis, ofte og temmelig dirty. Makter likevel å være i nærheten av nakne kropper uten å oppføre oss som amøber som aldri har sett en kropp. Anonymkode: 2019b...860 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå