AnonymBruker Skrevet 14. juli 2024 #1 Del Skrevet 14. juli 2024 Jeg bor i et hus som skal selges og vi har fått tilbud om å kjøpe leiligheten vi bor i, men vet ingenting om takst eller tilstanden på bygget enda. Alternativet blir da at jeg må flytte hvis jeg ikke får kjøpt leiligheten. Vet heller ikke om jeg får huslån. Anonymkode: e9b1a...9b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2024 #2 Del Skrevet 14. juli 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg bor i et hus som skal selges og vi har fått tilbud om å kjøpe leiligheten vi bor i, men vet ingenting om takst eller tilstanden på bygget enda. Alternativet blir da at jeg må flytte hvis jeg ikke får kjøpt leiligheten. Vet heller ikke om jeg får huslån. Anonymkode: e9b1a...9b4 Hva var egentlig spørsmålet ditt? Anonymkode: 21732...2f0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2024 #3 Del Skrevet 14. juli 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hva var egentlig spørsmålet ditt? Anonymkode: 21732...2f0 Det står i overskriften Ts Anonymkode: e9b1a...9b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2024 #4 Del Skrevet 14. juli 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det står i overskriften Ts Anonymkode: e9b1a...9b4 Alt kommer an på taksten som vi ikke vet noe om enda, og om jeg får lån. Ts Anonymkode: e9b1a...9b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 15. juli 2024 #5 Del Skrevet 15. juli 2024 Nettopp! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunshineyellow Skrevet 15. juli 2024 #6 Del Skrevet 15. juli 2024 Kontakt ulike banker for å se hvor mye du får i lån. Du må også spørre hva taksten er. Eller er det andre tilsvarende boliger på finn som du kan sjekke prisen på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #7 Del Skrevet 15. juli 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg bor i et hus som skal selges og vi har fått tilbud om å kjøpe leiligheten vi bor i, men vet ingenting om takst eller tilstanden på bygget enda. Alternativet blir da at jeg må flytte hvis jeg ikke får kjøpt leiligheten. Vet heller ikke om jeg får huslån. Anonymkode: e9b1a...9b4 Skal jeg trekke ett kort for deg? Anonymkode: e5c59...596 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 15. juli 2024 #8 Del Skrevet 15. juli 2024 Altså hva er spørsmålet du mener vi skal kunne svare på? Du vet ikke pris på leiligheten enda. Du sier ingenting om økonomien din. To ting som er vesentlig for å kunne gi deg et svar. Tror du virkelig noen her er i stand til å svare deg? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 15. juli 2024 #9 Del Skrevet 15. juli 2024 Tipper siden TS spør i «Religion, alternativt, og filosofiske spørsmål» at hun tenker på om noen kan «se» dette her for henne, så gi henne litt slakk. Jeg driver ikke med sånn, og vil nok anbefale deg å sjekke en del ut praktisk og ikke basere deg på noen her inne, men kan j være noen klarer å tippe riktig. Lykke til ihvertfall 😊 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #10 Del Skrevet 15. juli 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Alt kommer an på taksten som vi ikke vet noe om enda, og om jeg får lån. Ts Anonymkode: e9b1a...9b4 Ja? Å hva skal vi svare på? Anonymkode: 35a49...f5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #11 Del Skrevet 15. juli 2024 Hvis leiligheten blir lagt ut for salg, har du jo mulighet til å by på den på lik linje med andre. Hvis du vinner budrunden, er leiligheten din. Om du ikke har annen avtale med eier, har du nok ingen forkjøpsrett, så du må konkurrere med andre interesserte. Det kan være lurt å sjekke om du kan få lån, og i så fall, skaff deg et finansieringsbevis slik at du er klar til å eventuelt kjøpe. Hvis det blir slik at du vil by på leiligheten, trenger du finansieringsbeviset for å vite hvor mye du har anledning til å kjøpe bolig for, og for å dokumentere overfor selger/megler at du har penger til å være med i en budrunde. Anonymkode: e0a36...824 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #12 Del Skrevet 15. juli 2024 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Skal jeg trekke ett kort for deg? Anonymkode: e5c59...596 Ja takk Ts Anonymkode: e9b1a...9b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #13 Del Skrevet 15. juli 2024 **Takstrapport for Leilighet** *Takst utført av: Synsk Takst AS* **Adresse:** Eventyrveien 13, 0234 Oslo **Dato for takst:** 15. juli 2024 **Type:** Leilighet **Areal:** 85 kvm (BRA) **Konstruksjon og vedlikehold:** Leiligheten viser tydelige tegn til både fysisk og åndelig slitasje: - Kjøkkeninnredningen bærer preg av tidligere feilmontering, og en aura av misnøye henger igjen. - Badet har utdaterte rørsystemer og en latent risiko for vannskader, samt sporadisk paranormal aktivitet nær speilet. - Stuen har en uforklarlig kald trekk selv på vindstille dager, antagelig knyttet til sjalusifølelser fra en tidligere beboer. **Energimerking:** Energiklasse D. Energien i leiligheten er delvis drenert av ukjente, spirituelle krefter. **Markedsverdi:** Estimert markedsverdi er satt til 5,1 millioner NOK, med forbehold om en nødvendig renselse av negative energier og oppgradering av det fysiske miljøet. **Anbefalinger:** - En full spirituell renselse anbefales for å balansere energinivåene. - Fysisk oppgradering av kjøkken og bad vil øke både den faktiske og energetiske verdien av leiligheten. - Det anbefales å arrangere et møte med en energikonsulent for videre veiledning på å forbedre boligens aura. *Takstrapport utarbeidet av Synsk Takst AS, ved synsk takstmann Madame Zoltara.* Anonymkode: 19af8...d5e 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #14 Del Skrevet 15. juli 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): **Takstrapport for Leilighet** *Takst utført av: Synsk Takst AS* **Adresse:** Eventyrveien 13, 0234 Oslo **Dato for takst:** 15. juli 2024 **Type:** Leilighet **Areal:** 85 kvm (BRA) **Konstruksjon og vedlikehold:** Leiligheten viser tydelige tegn til både fysisk og åndelig slitasje: - Kjøkkeninnredningen bærer preg av tidligere feilmontering, og en aura av misnøye henger igjen. - Badet har utdaterte rørsystemer og en latent risiko for vannskader, samt sporadisk paranormal aktivitet nær speilet. - Stuen har en uforklarlig kald trekk selv på vindstille dager, antagelig knyttet til sjalusifølelser fra en tidligere beboer. **Energimerking:** Energiklasse D. Energien i leiligheten er delvis drenert av ukjente, spirituelle krefter. **Markedsverdi:** Estimert markedsverdi er satt til 5,1 millioner NOK, med forbehold om en nødvendig renselse av negative energier og oppgradering av det fysiske miljøet. **Anbefalinger:** - En full spirituell renselse anbefales for å balansere energinivåene. - Fysisk oppgradering av kjøkken og bad vil øke både den faktiske og energetiske verdien av leiligheten. - Det anbefales å arrangere et møte med en energikonsulent for videre veiledning på å forbedre boligens aura. *Takstrapport utarbeidet av Synsk Takst AS, ved synsk takstmann Madame Zoltara.* Anonymkode: 19af8...d5e Er dette tull eller det du får opp? Ts Anonymkode: e9b1a...9b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 15. juli 2024 #15 Del Skrevet 15. juli 2024 (endret) AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Er dette tull eller det du får opp? Ts Anonymkode: e9b1a...9b4 DU tuller nå eller leser jeg feil? Endret 15. juli 2024 av Lawyam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #16 Del Skrevet 15. juli 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg bor i et hus som skal selges og vi har fått tilbud om å kjøpe leiligheten vi bor i Allerede i første setning svarer du selv på spørsmålet ditt. Hva det vil koste og om du har råd til det er det ingen her som kan svare på. Det er det bare tid og du selv i samarbeid med banken din som kan gjøre. Anonymkode: 94a9d...6fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #17 Del Skrevet 15. juli 2024 Jeg trakk noen kort, ser et finansiell tilbud, jeg tror dere kan få den leiligheten hvis det blir uten budkrig. Lykke til. Anonymkode: e69e0...f15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå