AnonymBruker Skrevet 14. juli #21 Del Skrevet 14. juli AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Trist å leve for andre.. Anonymkode: f6585...e7c Trist å leve for andre? Klart barna er livet mitt. Barna går foran alt. Jeg kan da ikke plutselig bare flytte ut og være fri og leve livet? Hva med barna en har satt til verden? Man kan helt fint ha et godt ekteskap, vennskap, jobb og kollegaer og egne interesser uten at det betyr at barna kommer i siste rekke. Hun har en veldig snill mann. Han pusser opp huset deres, tar seg av barna, vasker og lager middag, stiller opp for henne på alt. Likevel har hun vært utro med flere menn. Hun trenger oppmerksomhet. og ja hun fikk mye oppmerksomhet fra egen mann, men hun tåler ikke være ute uten at hun får flørte og få oppmerksomhet fra andre menn. på ungdomsskolen gikk hun etter kjærester til venninner. Hun måtte få guttene til å like seg bedre enn venninnene sine. Hun flørter til og med med min mann når vi har møttes. Sier han er så kjekk og pen osv. for å smigre. hun er ei flott og pen dame, men hun får aldri nok oppmerksomhet Anonymkode: 0d9d6...457 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli #22 Del Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (12 timer siden): Skjønner ikke hva slike mødre tenker på. Anonymkode: 0d9d6...457 Den unge mannen går nok lei etter en stund, spennende med noe nytt å jakte på. Jeg har vært en kåt ung mann selv. Anonymkode: 4f0ed...cf9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TLR Skrevet 15. juli #23 Del Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (17 timer siden): Min «venninne» har ikke noe særlig kontakt lengre. har bedratt mannen sin med en mann i nabolaget som også har familie. det endte med brudd hos begge parene, med mange barn involvert. Mannen til min venninne er sønderknust og forferdelig lei seg. Da jeg møtte henne spurte jeg henne hvordan hun hadde det, da hun har flyttet ut og fått seg leilighet. Hun svarer at hun har det helt fantastisk og bare nyter livet til det fulle. Alt var 10 av 10. De ble enig om å ha 50/50 med barna, men hun har de kanskje 5% av tiden. Resten må han ta seg av. For hun skal trene, henge med venner, leve livet og nyte. barna sliter, og mannen er knust. Jeg skjønner ikke at hun ikke føler empati for andre enn seg selv. 2 familier i oppløsning og mange som har det vondt, men for henne er hun på livets topp! Anonymkode: 0d9d6...457 Det er selvfølgelig trist at det ener sånn. Men hvis ekteskapet var perfekt da hadde hun ikke vært utro? Noe er det. Kanskje du ikke kjenner hele historien godt nok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Memorangen Skrevet 15. juli #24 Del Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (17 timer siden): Min «venninne» har ikke noe særlig kontakt lengre. har bedratt mannen sin med en mann i nabolaget som også har familie. det endte med brudd hos begge parene, med mange barn involvert. Mannen til min venninne er sønderknust og forferdelig lei seg. Da jeg møtte henne spurte jeg henne hvordan hun hadde det, da hun har flyttet ut og fått seg leilighet. Hun svarer at hun har det helt fantastisk og bare nyter livet til det fulle. Alt var 10 av 10. De ble enig om å ha 50/50 med barna, men hun har de kanskje 5% av tiden. Resten må han ta seg av. For hun skal trene, henge med venner, leve livet og nyte. barna sliter, og mannen er knust. Jeg skjønner ikke at hun ikke føler empati for andre enn seg selv. 2 familier i oppløsning og mange som har det vondt, men for henne er hun på livets topp! Anonymkode: 0d9d6...457 Høres ut som en narsissist /psykopat eller noe sånt. Eller så ligger det mer bak enn vi ikke vet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hengebuksvinet Skrevet 15. juli #25 Del Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (12 timer siden): Trist å leve for andre.. Anonymkode: f6585...e7c Der er jeg faktisk uenig. Selvsagt bør man legge opp til at begge får litt egentid, men jeg må si at jeg har hatt gode år med barna. Mye sosialt i å følge opp barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli #26 Del Skrevet 15. juli Noen har bare ikke empati, også kvinner. Min eks er psykopat, noe som er mer vanlig blant menn, men de er ikke noe bedre i kvinnelig format. Anonymkode: 6efde...ad1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli #27 Del Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (13 timer siden): Nei, men du får for pokker ta deg av barna som du har satt til verden ! Ikke få barn hvis det er en for stor oppgave å bry seg om andre enn seg sjøl Anonymkode: 058ee...a34 Sier du det til fedre også? Anonymkode: 6163a...913 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli #28 Del Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sier du det til fedre også? Anonymkode: 6163a...913 Selvfølgelig ! Hvorfor spør du ? Anonymkode: 058ee...a34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli #29 Del Skrevet 15. juli Det er jo ganske vanlig oppførsel blant menn det der da, så hun er i "godt" selskap. Du burde skrevet "folk uten empati" siden begge kjønn kan være slik 😊 Anonymkode: 2cddf...4df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bigote Skrevet 15. juli #30 Del Skrevet 15. juli 14 hours ago, AnonymBruker said: Jeg tenker at det er ingen andre enn hun og han som vet hvordan det var bak de fire veggene. Sannheten kan være en helt annen enn du tror. Anonymkode: 41b47...f15 Å være delaktig i å bryte opp to familier, og la ungene sine nå sitte på 50% med en knust far er neppe veien å gå. Utroskap på denne måten er et personlig valg. Personlig tror jeg det mangler noe grunnleggende hos de som aktivt forsvarer utroskap som en handling som strekker seg utover egoisme på impuls. Å bryte forholde på en ordentlig måte vil alltid trumfe det å dolke partneren sin i ryggen på vei ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli #31 Del Skrevet 15. juli 3 hours ago, AnonymBruker said: Noen har bare ikke empati, også kvinner. Min eks er psykopat, noe som er mer vanlig blant menn, men de er ikke noe bedre i kvinnelig format. Anonymkode: 6efde...ad1 Støttes. Ikke kun forbeholdt menn. Sliter med etterfølgene av å være i det gripetaket. Anonymkode: 67b76...802 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli #32 Del Skrevet 15. juli Tror du har lyst til å overta mannen.. Anonymkode: 1f8f5...656 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå