AnonymBruker Skrevet 14. juli #1 Del Skrevet 14. juli Dere som holder på med meditasjon og yoga, hvor kjøper dere meditasjonspute, matte og bolster? Og finnes det puter med fyll av bomull istedenfor bokhveteskall? Anonymkode: b414b...41d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli #2 Del Skrevet 14. juli Jeg har yogamatte fra xxl eller noe sånt. Pute og bolster kan du kjøpe i nettbutikker som f.eks Fjellsport. Anonymkode: 6b64c...11d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli #3 Del Skrevet 14. juli Kid har visst også https://www.kid.no/yogautstyr-og-hjemmetrening Anonymkode: 6b64c...11d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli #4 Del Skrevet 14. juli Yogamatte kan du få i mange butikker, sportsbutikker og andre steder med forskjellige ting(Rusta o.l.). Jeg bruker ikke noe annet til yoga, og heller ikke til meditasjon. Det er ikke nødvendig for å få utbytte av det. Du kan både sitte og ligge i meditasjon. Anonymkode: efbd2...ea8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli #5 Del Skrevet 14. juli Magenta yoga er jeg fornøyd med 👍🏼 Anonymkode: d5f41...a97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli #6 Del Skrevet 14. juli Kid er dyr på slike ting i fht andre. Google og se prisene på butikkene nær deg https://www.google.com/search?q=yogamatte&client=firefox-b-m&sca_esv=c90665de34067668&channel=ts&sxsrf=ADLYWIKbYu6s91p_VmP4Jud0Nkx6cXPMAA%3A1720968653888&ei=zeWTZvroNarWwPAPwYyGgAU&oq=yogama&gs_lp=EhNtb2JpbGUtZ3dzLXdpei1zZXJwIgZ5b2dhbWEqAggAMggQABiABBixAzIFEAAYgAQyBRAAGIAEMgUQABiABDIFEAAYgAQyBRAAGIAEMgUQABiABDIFEAAYgARI2CBQ-QZY2RNwAXgBkAEAmAGXAqABjgeqAQUyLjMuMbgBAcgBAPgBAZgCBqAC-AXCAgoQABiwAxjWBBhHwgINEAAYgAQYsAMYQxiKBcICChAjGIAEGCcYigXCAgUQLhiABMICChAAGIAEGLEDGArCAgcQABiABBgKwgIQEC4YgAQY0QMYxwEYJxiKBcICCxAAGIAEGLEDGMkDwgILEAAYgAQYkgMYigXCAggQABiABBiSA8ICChAAGIAEGEMYigWYAwCIBgGQBgmSBwUyLjMuMaAHuyQ&sclient=mobile-gws-wiz-serp Anonymkode: cab8d...315 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli #7 Del Skrevet 14. juli Hva med produkter fra Asanas? Erfaringer? Men ser de er utsolgt på mye. AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kid er dyr på slike ting i fht andre. Google og se prisene på butikkene nær deg https://www.google.com/search?q=yogamatte&client=firefox-b-m&sca_esv=c90665de34067668&channel=ts&sxsrf=ADLYWIKbYu6s91p_VmP4Jud0Nkx6cXPMAA%3A1720968653888&ei=zeWTZvroNarWwPAPwYyGgAU&oq=yogama&gs_lp=EhNtb2JpbGUtZ3dzLXdpei1zZXJwIgZ5b2dhbWEqAggAMggQABiABBixAzIFEAAYgAQyBRAAGIAEMgUQABiABDIFEAAYgAQyBRAAGIAEMgUQABiABDIFEAAYgARI2CBQ-QZY2RNwAXgBkAEAmAGXAqABjgeqAQUyLjMuMbgBAcgBAPgBAZgCBqAC-AXCAgoQABiwAxjWBBhHwgINEAAYgAQYsAMYQxiKBcICChAjGIAEGCcYigXCAgUQLhiABMICChAAGIAEGLEDGArCAgcQABiABBgKwgIQEC4YgAQY0QMYxwEYJxiKBcICCxAAGIAEGLEDGMkDwgILEAAYgAQYkgMYigXCAggQABiABBiSA8ICChAAGIAEGEMYigWYAwCIBgGQBgmSBwUyLjMuMaAHuyQ&sclient=mobile-gws-wiz-serp Anonymkode: cab8d...315 Var mye i den linken som koster like mye. Men nå var det ikke pris jeg etterspør, men hva andre har og om de er fornøyd med produktene. Anonymkode: b414b...41d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli #8 Del Skrevet 14. juli AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Magenta yoga er jeg fornøyd med 👍🏼 Anonymkode: d5f41...a97 Jeg ser på stor pute og meditasjonspute sett derfra, men det irriterer meg at de ikke har ført opp info om tekstil og innhold. Holder ikke å skrive at det er en vakker naturfarge når det ikke gis opplysninger om hva varen er laget av. Anonymkode: b414b...41d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli #9 Del Skrevet 14. juli Det er forskjell på utstyr. Billige matter "flasser" ofte etterhvert. Men om man kun gjør yin/rolig yoga blir de nok like så raskt slitt. Jeg har kjøpt ullmatte da jeg gjør mye yin. Anbefales! Når det gjelder bolster kommer det an på hva man foretrekker. Jeg liker at de er litt fast. Da funker det ikke alltid med bomull. Tror det er magenta jeg har brukt på kurs. De er god! Hjemme bruker jeg ofte ulike puter. En vanlig pyntepute fungerer fint som litt støtte når man gjør sittende stillinger. Bånd kan man kjøpe på rusta ol. De trenger man ikke like god kvalitet på. Jeg bruker akuballer også. Tror jeg kjøpte mine billig på normal. Men disse har mye spissere tagger enn en del andre, så her kommer det an på hva en foretrekker. Anonymkode: e2c47...f0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli #10 Del Skrevet 14. juli AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Jeg ser på stor pute og meditasjonspute sett derfra, men det irriterer meg at de ikke har ført opp info om tekstil og innhold. Holder ikke å skrive at det er en vakker naturfarge når det ikke gis opplysninger om hva varen er laget av. Anonymkode: b414b...41d Hva mener du, hvis du går inn på yogamattee-kategorien så er de sortert på tekstil/innhold? Hvis du trykker på de i ull, så får du jo opp de i ull? Anonymkode: d5f41...a97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli #11 Del Skrevet 14. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva mener du, hvis du går inn på yogamattee-kategorien så er de sortert på tekstil/innhold? Hvis du trykker på de i ull, så får du jo opp de i ull? Anonymkode: d5f41...a97 Neeeevermind! Ser nå at du skrev ikke om yogamattene. Må ha vært en brainfart hos meg - beklager Anonymkode: d5f41...a97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anononyma Skrevet 14. juli #12 Del Skrevet 14. juli Sportamore.no har mye billig og bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jacuzzi Skrevet 23. juli #13 Del Skrevet 23. juli Jeg synes lokale yogasentre og meditasjonssentre selger de beste produktene for dette. Flere yogasentre har også nettbutikker man kan bestille fra. Ellers har www.magentayoga.no mye bra, bl.a. mine favorittmatter av produsenten Manduka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå