AnonymBruker Skrevet 14. juli 2024 #1 Del Skrevet 14. juli 2024 Den beste følelsen jeg vet er å være ren og "fresh". Jeg elsker lukten av nyvasket sengetøy, nyvasket hår, gode kremer, god lukt i huset. Jeg liker rolige, friske, behagelige likter. Det må ikke være en krafig og "spiss" lukt. Hva bruker dere av ulike produkter som dere synes lukter friskt og godt? Shampo, balsam, kur, vaskemiddel, duftlys, kremer... Alle tips mottas med takk 🫶 Anonymkode: e8c48...da9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoia Skrevet 14. juli 2024 #2 Del Skrevet 14. juli 2024 Denne lukter rent sengetøy, nesten timotei på en sommerdag! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2024 #3 Del Skrevet 14. juli 2024 syrin Anonymkode: e9378...27b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2024 #4 Del Skrevet 14. juli 2024 Dove dusj og håndsåpe med agurk, og elizabeth arden green tea med agurk lukter mildt og godt. Anonymkode: 8c73e...276 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blingblingtahei Skrevet 15. juli 2024 #5 Del Skrevet 15. juli 2024 Liker duften på korres balsam med mandel. Og på finn&Gunnar sin sensitive balsam. Begge har en ren mild og naturlig duft. Liker også nuxe tørrolje, men kan synes den lukter litt meget med en gang. Er egentlig ikke så fan av parfyme, synes de fleste har for kraftig lukt. Beste lukten er når du åpner en pose med fersk kaffe..mmm.. Og eplekake når den står i ovnen.. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #6 Del Skrevet 16. juli 2024 Q+A ceramide body lotion. Brukes utelukkende pga lukten, men bodylotionen er god den, til den prisen! https://www.qandaskin.com/products/ceramide-body-lotion?variant=40456585281625 Også denne favoritten fra biotherme! Kjempegod lotion, og huden lukter fresh og nyvasket lenge etterpå. https://www.biotherm.no/body/body-care-1171/life-plankton-body/life-plankton-body-milk#beskrivelse Anonymkode: 82696...9f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittykat Skrevet 16. juli 2024 #7 Del Skrevet 16. juli 2024 Jeg bruker Surf flytende vaskemiddel (med lukt av Tropical Lily) fra Europris, Comfort skyllemiddel (liker veldig godt de fleste luktene som sommerfrisk, middelhavsdrøm, midtsommernatt ) og Softlan skyllemiddel (outdoor fresh, dream of freshness, apple and pear blossom, vanilla and orchid o.l.). Det lukter så godt av nyvasket sengetøy og klær. Dusjskum kjøper jeg på Rituals - the ritual of Sakura er min favoritt, men jeg liker også the ritual of Yozakura/Ayurveda/Mehr/Jing og dusjskum fra the Amsterdam collection. Av duftlys så elsker jeg duftlyset fra Rituals - the ritual of Sakura. Jeg kjøper også andre duftlys, gjerne med duft av lavendel, roser, vanilje osv. Jeg bruker skrubbkrem og bodylotion fra Rituals - the ritual of Sakura. Av deodoranter, så bruker jeg deostick, antiperspirant spray og hair and body mist fra Rituals - the ritual of Sakura. Jeg liker også veldig godt Nivea Pearl and Beauty deo roll on og Nivea Pearl and Beauty deospray. Jeg bruker shampoo, balsam og hårkur fra Kerastase - Kerastase Densifique Bain Densite` shampoo, Kerastaste Densifique Fondant Densite` conditioner og Kerastaste Densifique Masque Densite` hair mask. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 18. juli 2024 #8 Del Skrevet 18. juli 2024 Jeg elsker duften av hvit Biotherm bodylotion, den finnes i parfyme og dusjsåpe også. Liker også Clean-serien og dusjsåper/lotion med duft av grapefrukt. Den dusjsåpen jeg liker aller best er denne skummen fra Ida Warg, har kjøpt 3 stykker. Lukter Spa. Er ikke så opptatt av vaskepulver men elsker lilla Softlan skyllemiddel. Er ikke veldig begeistret for Rituals, syns det er oppskrytt og lukter for mye blomster. https://www.blush.no/product/ida-warg-shower-mousse-feeling-clean-refreshing-formula-100933?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjw-uK0BhC0ARIsANQtgGNSkxuSv1ijYUBGLBBqEhUbzk6c98e3o3FNKmNRWowN5JHSTlBxKtcaAnrPEALw_wcB&gclsrc=aw.ds 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #9 Del Skrevet 18. juli 2024 Tenner av og til et duftlys fra Bruka. Det med prosecco-lukt. Det liker jeg veldig godt. Bruker lite lukter på kroppen. Kan av og til ta en dæsj parfyme (da snakker vi bittelitt på et av håndleddene). Bruker Pink by Gucci. Den er frisk og fin. Anonymkode: 3ee88...a1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #10 Del Skrevet 19. juli 2024 Er veldig glad i dusjolje som er parfymert fra Eucerin. Lukter så godt og man føler seg veldig ren. Skrubb på krukke fra Elemis, men den er svindyr! Bruker den som en del av hjemmespa, dusjer og skrubber, på med silkenattkjole og legge seg i rent sengetøy. Hårolje fra Moroccan Oil. Håndkrem fra Nuxe. Bodylotion fra Clarins. Rensebalsam fra Elemis. Alt dette er produkter jeg har gjenkjøpt flere ganger. Men duft er jo veldig individuelt. Anonymkode: 55b88...34e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #11 Del Skrevet 26. juli 2024 Djungelvrål skrev (På 18.7.2024 den 22.12): Jeg elsker duften av hvit Biotherm bodylotion, den finnes i parfyme og dusjsåpe også. Liker også Clean-serien og dusjsåper/lotion med duft av grapefrukt. Den dusjsåpen jeg liker aller best er denne skummen fra Ida Warg, har kjøpt 3 stykker. Lukter Spa. Er ikke så opptatt av vaskepulver men elsker lilla Softlan skyllemiddel. Er ikke veldig begeistret for Rituals, syns det er oppskrytt og lukter for mye blomster. https://www.blush.no/product/ida-warg-shower-mousse-feeling-clean-refreshing-formula-100933?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjw-uK0BhC0ARIsANQtgGNSkxuSv1ijYUBGLBBqEhUbzk6c98e3o3FNKmNRWowN5JHSTlBxKtcaAnrPEALw_wcB&gclsrc=aw.ds Kjøpte denne dusjsåpen fra ida warg kjøpte jeg og er så fornøyd! Lukter så godt. Takk for tips ☺️ Anonymkode: e8c48...da9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #12 Del Skrevet 26. juli 2024 Elizabeth arden White tea body cream, Wella invigo sun sjampo, boots soltan protect and moisturise solkrem er rene gode dufter 😊 Anonymkode: b263e...19c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå