AnonymBruker Skrevet 14. juli 2024 #1 Del Skrevet 14. juli 2024 kasta en stor pose i går . Holder på å rydde og det er deilig å få bedre plass i skap og skuffer Anonymkode: d3cb5...949 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visla Skrevet 14. juli 2024 #2 Del Skrevet 14. juli 2024 Nei. Kun julekort som jeg limer inn i en julebok vi har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2024 #3 Del Skrevet 14. juli 2024 Nei, aldri gjort. Kanskje et og annet med litt mer personlig tekst inni (til meg), men standard "gratulerer med dagen, håper den blir fin" ser jeg ingen grunn til å ta vare på. Heller ikke julekort med oppdateringer om andres liv. Hyggelig der og da, men ingenting å ta vare på år etter år. Anonymkode: 7ba82...926 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 14. juli 2024 #4 Del Skrevet 14. juli 2024 Jeg tar aldri vare på alle bare fordi. Men jeg kaster heller ikke alle bare fordi. Jeg har f. eks tatt vare på de kortene jeg har fått av mannen opp igjennom (han er en liten romantikker med kort og dikt og fine ord. Jeg kaster så og si alle julekort når julen pakkes vekk. Jeg sorterer og tar vare på de unike kortene som skiller seg ut og som er viktig for meg. Men de fleste går i søpla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2024 #5 Del Skrevet 14. juli 2024 Jeg har noen få kort som jeg har spart, de ligger i en liten eske med litt andre småting fra jeg var barn. Ellers så går det i søpla det meste etter noen dager. Anonymkode: b7b1b...394 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 14. juli 2024 #6 Del Skrevet 14. juli 2024 Jeg har de en stund før jeg kaster alle de uten bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå