AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #81 Del Skrevet 15. juli 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hva var BPM’en deres i forkant av dette? (blowjobs per måned) Anonymkode: c361b...694 Hva tenker du er det idiotsikre antallet blowjobs per mnd for at mannen ikke skal være utro? Og hva er tilsvarende for kvinner? Anonymkode: 99059...b89 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #82 Del Skrevet 15. juli 2024 exictence skrev (På 13.7.2024 den 20.01): Han har vært utro i flere måneder, men etter Praha turen har han forandret seg veldig. Er det ny elskerinne der? Elskerinna har kanskje gitt uttrykk for savn mens han var borte. Hun har sikkert til og med beskyldt ham for "utroskap" mens han var der. Kompisgjengen har sikkert også hatt alvorsprat med ham, det påvirker jo dem også når kompisen er en drittsekk.. Denne bekjente er nok partner til en av kompisene som var på turen.. Anonymkode: f1b83...adc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majer Skrevet 15. juli 2024 #83 Del Skrevet 15. juli 2024 (endret) Elskerinnen er nok ikke så fantastisk, men hun tilbyr han en hverdag hvor han kan føle seg ung og attraktiv. Det er altså ikke varen i seg selv, men opplevelsen. Man er feks villig til å betale mer for en brus på restaurant enn i en matbutikk. Så problemet er altså ikke deg. Man må og ta utgangspunkt i at 1/3 av menn ønsker flere kjærester. Ville kartlagt om det er det han ønsker, eller om det et andre ting som avgjør Endret 15. juli 2024 av Majer Skriveleif 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #84 Del Skrevet 15. juli 2024 "Kompistur" = tur med elskerinna mens kona er hjemme med toåringen. Upraktisk å ha med datter på elskerinnetur. Anonymkode: ef79a...bb4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #85 Del Skrevet 15. juli 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Tvert imot, hvis du bruker hodet litt. Idiotien her er den absurde vrangforestillingen som feminisme har fått lure vestlige kvinner til å tro på, at de kan sultefôre mannen sin på sex uten at det får konsekvenser. Det finnes ingenting som heter «Du får ikke ha sex med meg, men du skal heller ikke ha sex med andre.» Enkelt og greit. Den setningen der kan bare avskaffes, fjernes fra det norske språk, for den er en illusjon. En vrangforestilling. Har du ikke sex med mannen din, da har du gitt ham lov til å ha sex med andre. Og nei, dette er ikke gjenstand for debatt eller forhandling. Derfor: Hva var situasjonen i forkant av utroskapen? Du trodde vel ikke på feminist-løgnen om at det er noe som heter å nedprioritere mannen sin uten konsekvenser…? Anonymkode: c361b...694 Det går begge veier dette da, regner jeg med? Hvor lenge må min mann være syk eller uinteressert før jeg har lov til å pule andre? Og hvordan kan han kompensere meg for at jeg ofret kroppen min og seksualfunksjonen min for å gjøre han til far? Sånn hvis vi skal se sex som en transaksjon. Jeg ofret et flott underliv og et godt sexliv for å føde barn for han. Hvis han går og ligger med noen andre så straffer han meg for noe som strengt tatt han har ansvaret for at skjedde. Anonymkode: 8504f...310 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjertmeis Skrevet 15. juli 2024 #86 Del Skrevet 15. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det går begge veier dette da, regner jeg med? Hvor lenge må min mann være syk eller uinteressert før jeg har lov til å pule andre? Og hvordan kan han kompensere meg for at jeg ofret kroppen min og seksualfunksjonen min for å gjøre han til far? Sånn hvis vi skal se sex som en transaksjon. Jeg ofret et flott underliv og et godt sexliv for å føde barn for han. Hvis han går og ligger med noen andre så straffer han meg for noe som strengt tatt han har ansvaret for at skjedde. Anonymkode: 8504f...310 🏆🏆🏆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #87 Del Skrevet 15. juli 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Tvert imot, hvis du bruker hodet litt. Idiotien her er den absurde vrangforestillingen som feminisme har fått lure vestlige kvinner til å tro på, at de kan sultefôre mannen sin på sex uten at det får konsekvenser. Det finnes ingenting som heter «Du får ikke ha sex med meg, men du skal heller ikke ha sex med andre.» Enkelt og greit. Den setningen der kan bare avskaffes, fjernes fra det norske språk, for den er en illusjon. En vrangforestilling. Har du ikke sex med mannen din, da har du gitt ham lov til å ha sex med andre. Og nei, dette er ikke gjenstand for debatt eller forhandling. Derfor: Hva var situasjonen i forkant av utroskapen? Du trodde vel ikke på feminist-løgnen om at det er noe som heter å nedprioritere mannen sin uten konsekvenser…? Anonymkode: c361b...694 Min opplevelse med utroskap i to forhold var at eksene ikke ønsket sex med meg OG var utro. Jeg var alltid klar, hadde sexy undertøy og så videre. Anonymkode: 72d1c...8f2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjertmeis Skrevet 15. juli 2024 #88 Del Skrevet 15. juli 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Min opplevelse med utroskap i to forhold var at eksene ikke ønsket sex med meg OG var utro. Jeg var alltid klar, hadde sexy undertøy og så videre. Anonymkode: 72d1c...8f2 For meg er det ganske opplagt at personen (mannen) du svarer lider av manglende evne til å ta ansvar for egne handlinger. Alt han gjør (hvert fall om det er galt, moralsk eller juridisk), er alltid noen andre sin skyld. Tør vedde på at han er slik i alle andre sammenhenger også, det være seg jobb og sosiale relasjoner. I grunn tør jeg også vedde på at denne egenskapen gjør at han har opplevd/opplever mye sextørke selv. Og det er jo kvinners skyld må vite. At ingen vil ha sex med en usympatisk egoist, er hvert fall ikke hans egen feil! 🤪 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carlberner1 Skrevet 15. juli 2024 #89 Del Skrevet 15. juli 2024 4 hours ago, AnonymBruker said: Jeg ofret et flott underliv og et godt sexliv for å føde barn for han. Hvis han går og ligger med noen andre så straffer han meg for noe som strengt tatt han har ansvaret for at skjedde. Anonymkode: 8504f...310 Jeg tviler på at du ikke var med på greia med å lage barn. I så fall var det veldig dumt, men hans ansvar blir det uansett ikke, det blir delt ansvar. Bitterhet endrer ikke på det. Vi setter det på konto for "kampens hete" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #90 Del Skrevet 22. juli 2024 Hvordan går det med deg?💗 Anonymkode: ce770...80e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå