Eneri Skrevet 13. juli 2024 #21 Del Skrevet 13. juli 2024 Støtter det å reise bort noen dager, uten mann og barn. Jeg hadde ikke holdt ut å gi gdm ny sjanse hadde det vært meg. Men det er MEG (i et scenario jeg ikke selv har stått i). Ditt valg, for det er du som må stå i konsekvensene av valget enten du velger brudd eller ny sjanse. Og du; hvis du velger å gi ham en ny sjanse, så kan du NÅR SOM HELST ombestemme deg uansett om han skulle jobbe ræva av seg for å berge stumpene dersom du kjenner på at du ikke makter det likevel. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #22 Del Skrevet 13. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): […] føler meg så oversett og neglisjert, og selvtilliten er så langt nede. Har vært inne og tittet på henens sosiale medier, og selv om jeg vet at man helt bør styre unna - så sitter jeg her å sammenligner meg med henne. Hun er utdannet jurist, har god økonomi, er veldig pen mens jeg føler meg som den stygge kons i bildet. Er helt sønderknust, og føler meg helt nedbrutt av opplegget. Skal jeg gå fra han, skal jeg gi han en ny sjanse siden vi har barn? Er det noen som har noen tips? Er så lei og sliten Anonymkode: 31e01...1e4 Vel, i etterpåklokskapens navn: Nå vet du hvordan han nok har følt det i forholdet deres de siste årene med barn. Anonymkode: b41b8...353 1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #23 Del Skrevet 13. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Selvfølgelig skal man ikke holde sammen med en slik mann, barn eller ikke. Anonymkode: 296a8...287 Enig ! Et engangsopplegg i fylla kan man alltids tilgi, men dette ... ?? Ikke en sjanse ! Anonymkode: 82418...f00 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoia Skrevet 13. juli 2024 #24 Del Skrevet 13. juli 2024 Ja, dette virker å gå på stumpene løs! Kanskje dere kan gå felles i terapi eller noe? Dra på en hyggelig ferietur, snakke ut om det. Den flingen vil sikkert ikke ha noe med dere å gjøre, kanskje hun ble sjekket opp i en sårbar periode? Får håpe han ikke hadde noen kjønnssykdommer hengende ved seg i tillegg. Hva er vel verre enn å stå utenfor kona med Gonoré?? Ingenting??? Lykke, lykke til! Jeg skjønner er at perioden er svart for deg, men dette kan dere jobbe med!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #25 Del Skrevet 13. juli 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Vel, i etterpåklokskapens navn: Nå vet du hvordan han nok har følt det i forholdet deres de siste årene med barn. Anonymkode: b41b8...353 Sant å si kan ikke dette kalles etterpåklokskap. Tvert i mot er det vel omtrent noe av det dummeste jeg har lest her inne. Er du klar over hvor lavt du legger nivået for menn generelt og fedre spesielt med å skrive dette? Ja, jeg vet at du mente å håne og tråkke på en kvinne, fordi det av en eller annen grunn gir deg noe, men samtidig tråkka du jammen meg på en hel haug med menn. Menn med barn løper i følge deg og skaffer seg elskerinner fordi kona gir mer oppmerksomhet til ungen deres enn til han. Du VET at det er løgn. Hvorfor skriver du sånt piss? Anonymkode: 7b645...15f 29 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #26 Del Skrevet 13. juli 2024 TENK om folk kunne heve seg over slik, trekke på skuldrene og si, "jaja, no big deal" Anonymkode: b4343...c63 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #27 Del Skrevet 13. juli 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): TENK om folk kunne heve seg over slik, trekke på skuldrene og si, "jaja, no big deal" Anonymkode: b4343...c63 Jeg tviler på at mannen til TS hadde gjort dette. De fleste utro menn hadde klikket internasjonalt hvis kona lå med en annen. For øvrig hadde JEG trukket på skuldrene og sagt "No big deal". Kunne gjerne fortsette forholdet, men da uten sex. Jeg ville ikke ha risikert å bli smittet av noe en potensiell ny elskerinne har gitt min mann. Da ville han ha fått valget om å bryte eller fortsette i et sexløst forhold, der vi begge kunne kose oss på si. Anonymkode: 72d1c...8f2 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #28 Del Skrevet 13. juli 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tviler på at mannen til TS hadde gjort dette. De fleste utro menn hadde klikket internasjonalt hvis kona lå med en annen. For øvrig hadde JEG trukket på skuldrene og sagt "No big deal". Kunne gjerne fortsette forholdet, men da uten sex. Jeg ville ikke ha risikert å bli smittet av noe en potensiell ny elskerinne har gitt min mann. Da ville han ha fått valget om å bryte eller fortsette i et sexløst forhold, der vi begge kunne kose oss på si. Anonymkode: 72d1c...8f2 Hva om karen testet seg etter sexen med de andre og var frisk? Anonymkode: b4343...c63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 13. juli 2024 #29 Del Skrevet 13. juli 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg ville overlatt barnet til han en ukes tid. La han kjenne på hvordan det er. Si at mamma er syk men blir snart frisk igjen. Tiden bruker du til å tenke og hvile ig være forbanna etc. Uansett MÅ han kjenne på hvordan set er å være pappa på fulltid. Anonymkode: db3e7...8cf Jeg ville Ikke overlatt barnet til han en ukes tid. I alle dager! når det er sagt, mannen din har hatt 6 måneder på seg til å avslutte forholdet med elskerinnen. I 6 måneder har han ført deg og barnet deres bak lyset. I min verden er det ingenting som kunne bidratt til å bare glemme og leve videre med en som mann som i 6 måneder har bokstavelig talt gitt blanke F i dine følelser. Dere har barn sammen, men det betyr ikke at du må holde ut i et forhold som ikke er liv laga. Pakk sakene dine, og dra. 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #30 Del Skrevet 13. juli 2024 exictence skrev (3 timer siden): Han har vært utro i flere måneder, men etter Praha turen har han forandret seg veldig. Er det ny elskerinne der? Ts her: Nei. Forklaringen er tydelgivis at underveis på turen så har han fått enda nærmere kontakt med henne, og bare snakket med henne mens han var vekke. Så det er bare en elskerinne, men de heller har fått pratet mer. Jeg visste ikke dette mens han var på tur, så jeg ante ikke hvorfor han var lite tilgjengelig. Men nå vet jeg vet Anonymkode: 31e01...1e4 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 13. juli 2024 #31 Del Skrevet 13. juli 2024 Dette skal du ikke finner deg i, ts. Kast ut drittsekken og finn deg en som vil ha deg og bare deg 😊 Utroskap er utilgivelig i min bok. Du fortjener ikke å ha det så vondt ♥️ 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #32 Del Skrevet 13. juli 2024 Hva vil han da? Viser han tegn til anger? Føler veldig med deg❣️ Anonymkode: ce770...80e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #33 Del Skrevet 13. juli 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det samme skjedde med meg. Jeg fant ut at min samboer hadde vært utro over 6 mnd. Hadde vi ikke hatt barn hadde jeg gått på minuttet. Men på grunn av de valgte jeg å gi det en sjanse. Dette er syv år siden nå, og vi har det bra nå. MEN, jeg stoler jo aldri HELT på han igjen (eller på noen andre, for den saks skyld). Så, man ødelegger definitivt noe for alltid når man er utro. Det som jeg synes sårer mest, er at jeg føler at hvis jeg hadde gått den gangen, så hadde han gått videre med henne istedenfor å kjempe for meg.. men, det kommer jeg jo aldri til å få vite såklart. Hvis du velger å gå videre med han, la han vite at fra nå av er det ÅPNE kort. Og at det ALDRI blir noen ny sjanse. Hadde noe som helst lignede skjedd igjen hadde jeg gått på sekundet. Anonymkode: 415ee...176 Jeg kan ikke fatte at noen, hverken kvinner eller menn, nedverdiger seg selv så mye at de forblir sammen med noen som har bedratt dem. Anonymkode: a64bf...d54 12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #34 Del Skrevet 13. juli 2024 Fyren har jo åpenbart oppgradert. Anonymkode: 979b9...a99 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #35 Del Skrevet 13. juli 2024 Du bør dra til nav og be om å få snakke med noen som har erfaringer med personer i din situasjon. Et slikt tillitsbrudd er ikke mulig å reparere, så du må forberede deg mentalt og praktisk på endringer som evt nytt hjem, salg av nåværende, inntekter og utgifter, samt hvor du skal bo med tanke på barnet. Anonymkode: cf1f3...22c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #36 Del Skrevet 13. juli 2024 Føler med deg, ts Her har han hatt et halvt år på å ta et bedre valg, og for å være ærlig med deg. Ettersom dette ikke er et "uhell" i fylla, er jeg skeptisk til om du vil klare å få tillitt til han igjen. Han har med viten og vilje gått inn for å bedra deg. Tenk å lyve så lett ovenfor deg i så lang tid. Det er nesten det verste, at han ser på deg som ei han kan lyve til. Han skal ikke bruke unnskyldninger på at det er stress med barn, da legger han ansvaret over på steder det ikke hører hjemme. Hadde han følt det slik hadde han tatt det opp med deg, og han hadde gitt familien en sjanse. Du må velge selv hva du ønsker fremover, men tenk deg godt om. Uansett valg, blir det tøft for deg. Anonymkode: 55d55...ba6 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #37 Del Skrevet 13. juli 2024 Han hadde vel sine grunner. Kanskje en slags avhengighet han ikke kom ut av. Det trenger ikke bety at han føler noe mindre ovenfor deg. Han trengte kanskje bare å finne ut av det. Mennesker er faktisk bare mennesker. Og mennesker gjør feil. Anonymkode: c7074...f27 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #38 Del Skrevet 13. juli 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hva vil han da? Viser han tegn til anger? Føler veldig med deg❣️ Anonymkode: ce770...80e Hva hjelper anger etter 6 mnd med bedrag? Han har hatt god tid til å angre. Anonymkode: 55d55...ba6 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #39 Del Skrevet 13. juli 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg har i lang tid observert at han har brukt lengre tid på do enn vanlig (uten at det skyldes noe), han skjuler telefonen og har begynt å snu telefonen andre vei når vi sitter sammen. Han reiste til Praha med noen kompiser for noen uker siden, og etter det har jeg sett en totalendring i hans oppførsel, noe som er veldig veldig sårende. Fikk vite av en bekjent av han at han har hatt elskerinne på si i mange mnd, og føler meg så jæ^lig dum som ikke har spurt eller tenkt nøyere over alle de tingene der. Vi har småbarn (en datter på 2 år), og det er stort sett jeg som tar av meg stresset i hverdagen mens han tydeligvis forsvinner til sin for å knulle sin elskerinne. Nå som jeg har konfrontert han, så har han bare innrømmet alt. Hun visste at han var gift med barn, han informerte henne om at han var gift omtrent fra første stund, og hele opplegget er bare mer knusende og nedverdigende for min del. Her sitter jeg med mannen som jeg trodde var min, mens han har vært bort i en annen i så mange mnd av hele stresset med barn og samlivet. føler meg så oversett og neglisjert, og selvtilliten er så langt nede. Har vært inne og tittet på henens sosiale medier, og selv om jeg vet at man helt bør styre unna - så sitter jeg her å sammenligner meg med henne. Hun er utdannet jurist, har god økonomi, er veldig pen mens jeg føler meg som den stygge kons i bildet. Er helt sønderknust, og føler meg helt nedbrutt av opplegget. Skal jeg gå fra han, skal jeg gi han en ny sjanse siden vi har barn? Er det noen som har noen tips? Er så lei og sliten Anonymkode: 31e01...1e4 Det er nok ikke det som har gjort han kåt. Anonymkode: 314f8...d34 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #40 Del Skrevet 13. juli 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hva hjelper anger etter 6 mnd med bedrag? Han har hatt god tid til å angre. Anonymkode: 55d55...ba6 Det jeg mente er jo at ja hun har et valg men hvis han ikke angrer eller vil fortsette, så er de jo to som må ta det valget. Helt enig med deg og skjønner hva du mener. Har opplevd lignende selv. Anonymkode: ce770...80e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå