AnonymBruker Skrevet 13. juli #1 Del Skrevet 13. juli Jeg kjeder meg noe enormt🙈 Hva gjør dere på når dere har fri? I dag har jeg vært på butikken og handlet, gått tur med hunden, vasket klær, ryddet…… og nå sitter jeg her….🫠 Gikk en fjelltur i går på 3 timer i går, og det var den dagen. Anonymkode: ea211...541 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli #2 Del Skrevet 13. juli Bare kjedelige mennesker kjeder seg. Hva med å treffe noen? Lese en bok? Se en serie? Rydde i boden? Lage noe fancy mat? Mye man kan finne på Anonymkode: 11e2c...416 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli #3 Del Skrevet 13. juli Jeg gjør det samme som deg- husarbeid, tur, og så liker jeg å binge netflix eller Youtube-vloggere. Jeg liker å tegne/farge slike voksentegnebøker, jeg lager meg lister for hva jeg vil både dagen etterpå og noe litt lengre livsmål, sorterer ut roteskuffer, eller bare stirrer litt i veggen (det er ganske morsomt hvor avslappende det også kan være!) Utenom den alene-delen så henger jeg med venninner eller tar meg gjerne en lunsj/middag alene på et spisested (jeg er 32 uten barn). Tar en runde i byen og kikker. Ser om det er noen eventer i nærheten på Facebook som jeg kan kikke på. Dypvasker huset, vinduer ute, lktt plante/hagearbeid. Lese bøker (både scifi og selvhjelp, heh). Lytter på podkast langflat på sofaen. Jeg er ikke så opptatt av at fritiden skal være fylt av fart og spenning. Kanskje jeg booker en airbnb hytte et sted og tar en koselig helg. Anonymkode: d1512...be2 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli #4 Del Skrevet 13. juli Jeg gjør alt det. Boden er ryddet, har lest 3 bøker i sommer, sett alt for mye på tv🫥 Kjenner at det blir mye rutine og samme tralten. Anonymkode: ea211...541 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli #5 Del Skrevet 13. juli Jeg gjør husarbeid, drar på tur, ser tv, surfer på nett, leser en bok, handler, går på cafe, maler kjøkkenstoler eller gjør noe annet forefallende, drikker vin, lakker negler, ringer pappa, besøker venninner, jobber litt ekstra på hjemmekontor, vasker bilen, av-iser fryseren, hører på musikk og strikker, osv. Er alltid noe å finne på😀 Anonymkode: 80826...e6c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli #6 Del Skrevet 13. juli Leser, spiller, broderer, strikker, lego, puslespill, tegner, maler, rir hest, drar på besøk, hyttetur, telttur, steller kjøkkenhage... Jeg skjønner ikke hvordan folk kjeder seg 🙈 Anonymkode: 661df...7d7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 13. juli #7 Del Skrevet 13. juli Rydder, ser på YouTube/DVD, planlegger dagene fremover, går tur med hunden, går på butikken. Kjeder meg aldri 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 13. juli #8 Del Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg kjeder meg noe enormt🙈 Hva gjør dere på når dere har fri? I dag har jeg vært på butikken og handlet, gått tur med hunden, vasket klær, ryddet…… og nå sitter jeg her….🫠 Gikk en fjelltur i går på 3 timer i går, og det var den dagen. Anonymkode: ea211...541 Kjeder meg aldri, heldigvis! Sudoku, kryssord og podcast er en god start på en fridag. Gjerne etterfulgt av trening eller lang tur, og litt yoga! Lunsj. Så litt husarbeid, stell av husdyr, lese en god bok, eller game. En sen middag etterfulgt av en film. Og vipps er dagen gått! Hadde jeg har enda mer tid ville jeg tatt opp hobbier som hage/dyrking av grønnsaker, og eventuelt også omsider lært meg kunsten å strikke! Ellers, på feriedager, drar gjerne innom kafe , km så bare for en ekstra god kopp kaffe og litt stilletid i sola. ,Gjerne med litt "people watching". Også en god anledning for å finne frem podcast og lydbok jeg ikke har hatt tid til tidligere å lytte til mens jeg går tur eller driver med mindre krevende greier 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoia Skrevet 13. juli #9 Del Skrevet 13. juli Tømmer kjøleskap og fryser for pillråtten mat. Det samme med toalettartikler som går av seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli #10 Del Skrevet 13. juli Da lever jeg, elsker å ha fri. Styre min egen tid, hvile, reise, slappe av, glad i turer og styrketrening. Lage mat...det er nok for meg Arbeidslivet gir meg ingenting, uansett yrke. Wasted time! Tenk at noen kan kjede seg, hvordan er det mulig... Anonymkode: 6d7a8...925 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli #11 Del Skrevet 13. juli I dag stod jeg opp litt før 7. Drakk kaffe og var på nett en stund. Valgte å ta unna litt jobbmail og slik (siste dag før ferie var i går), har en jobb jeg liker veldig godt. Mannen stod opp, vi snakket og spiste frokost. Jeg trente 30 minutter - mage rygg. Så pakket jeg til ferie, og ryddet litt i huset. Resten av dagen har gått med til hagen - siste rest av rabarbra, plukke bringebær, jordbær og rips. Litt urter. Deretter bearbeide alt dette. Skulle egentlig ta en god lunsj i sola sammen, men ble til at vi hev i oss rester hver for oss. Nå satt jeg meg nettopp ned mens saftkokeren fortsatt er på, må straks begynne å gjøre klar middag. Slapper av litt her, samtidig som jeg har en halv tanke på hvordan jeg kan utsette resten av jobben på kjøkkenet til i morgen. Men innser at det bare er å få resten ferdig, og ned i fryser/bod, når vi først er i gang. Det vil si en rask grilling og middag, så mer jobb. Hadde egentlig gledet meg til å se episoden av Muldvarpen i sola. Det blir mulig i morgen. Så om du kjeder deg; skaff urtebedd, og noen frukttrær og bærbusker 😂 Anonymkode: 04c78...772 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli #12 Del Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Da lever jeg, elsker å ha fri. Styre min egen tid, hvile, reise, slappe av, glad i turer og styrketrening. Lage mat...det er nok for meg Arbeidslivet gir meg ingenting, uansett yrke. Wasted time! Tenk at noen kan kjede seg, hvordan er det mulig... Anonymkode: 6d7a8...925 Motsatt for meg. Livet ville vært mye fattigere uten jobben min. Den gir meg så mye på mange måter. Anonymkode: 04c78...772 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli #13 Del Skrevet 13. juli I dag har jeg sovet lenge. Kjørte ett par timer og gikk en fjelltur jeg har tenkt på en stund. Det tok 3 timer. Deretter kjørte jeg et par timer til jeg kom hjem. Da jeg kom hjem ryddet jeg ut av tursekken og la sammen klærne jeg vasket i går. Nå ser jeg på tv og strikker. Og koser meg med ett glass vin. Herlig dag. Anonymkode: 93b0d...b8d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli #14 Del Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Motsatt for meg. Livet ville vært mye fattigere uten jobben min. Den gir meg så mye på mange måter. Anonymkode: 04c78...772 Hver sin smak Anonymkode: 6d7a8...925 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli #15 Del Skrevet 13. juli Før barn var jeg dårlig på å finne på noe, ble mye hjemme sitting, trening og hagearbeid. Nå har jeg barn og er opptatt med å leke, gå litt tur, ut i parker eller noe gøy for den lille. Blir ikke helt tid til å kjede seg, og husker nesten ikke hva som interesserte meg før, nesten like godt for da savner jeg det ikke. Kommer vel tilbake når barna vil leke mer for seg selv. Anonymkode: 81b1d...2b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli #16 Del Skrevet 13. juli Jeg er 50 år og har aldri kjedet meg. I fjor sommer var jeg hjemme alene i 3 uker og kjedet meg ikke ett sekund 😀 Anonymkode: 0ef0f...674 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hmmmmmm Skrevet 13. juli #17 Del Skrevet 13. juli Jeg har lang ferie, går tur med hunder, hatt en uke med familie. Pusler hjemme med alt mulig, og en del husarbeid. Sitter på nett etter løsninger som gjør det lettere å organisere. Tapetsert har jeg gjort. Ser en del på tv på kvelden. Syns det er veldig digg med fred og ro. Kjeder meg ikke, prøver å nyte friheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 13. juli #18 Del Skrevet 13. juli Går tur med hunden, leser, gamer, binger TV-serier, ser filmer, scroller på nett, ser YouTube-videoer, ser dokumentarer, geocaching, stolpejakt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli #19 Del Skrevet 13. juli Er stort sett kanon når jeg har fri og kan dra på litt. Anonymkode: eb298...385 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linny1111 Skrevet 13. juli #20 Del Skrevet 13. juli Går tur med hunden Spiller dataspill Leser bøker Chatter med venner Ser på TV Drar på joggetur/annen trening Geocaching/stolpejakt Drar ut med venner Drar på museum/kino/dyrepark Driver med hagearbeid Pusser opp eller rydder hjemme Lager mat/baker Så mye å finne på! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå