Gå til innhold

Min nabo lever med nedrullede gardiner 24/7

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

At noen velger å trekke for gardinene, reagerer jeg ikke på.

Men du bruker ikke klær innendørs? Du sitter i sofa og stoler uten klær, og tenker at det er greit. Jeg ville ha ansett det som utrivelig om jeg skulle sette meg i for eksempel sofaen der du sitter naken. Og det selv hvor mye nydusjet du måtte være før du setter deg der.

Tenker også på når du får uventet besøk, da må du altså kle på deg før du kan åpne døren? Da har vel besøket dratt i mellomtiden...

Anonymkode: b891f...1a6

Det er nok flere enn mange tror som liker å være nakne når de er hjemme. Og andre steder for den saks skyld.

De som er seriøse på dette med naturisme og nudisme, har alltid noe å sitte på. Man sitter aldri naken i møblene, men legger selvsagt et håndkle eller liknende på setet før man setter seg.

Uventet besøk kan enkelt takles ved å slenge rundt seg ei badekåpe, eller dra på seg ei joggebukse og eventuelt en genser. Det tar ikke mange sekunder å gjøre det, så det er ikke noe problem.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 hours ago, AnonymBruker said:

Men du bruker ikke klær innendørs? Du sitter i sofa og stoler uten klær, og tenker at det er greit. Jeg ville ha ansett det som utrivelig om jeg skulle sette meg i for eksempel sofaen der du sitter naken. Og det selv hvor mye nydusjet du måtte være før du setter deg der.

Tenker også på når du får uventet besøk, da må du altså kle på deg før du kan åpne døren? Da har vel besøket dratt i mellomtiden...

Og så?

Det er MIN BOLIG, MINE MØBLER?

Får aldri uventet besøk, og om jeg får, åpner jeg ikke.

Så whats the fucking problem? 😛

Anonymkode: 28587...12d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det er 2 m opp til vinduene, så hadde ikke klart å se inn om jeg hadde vært så nysgjerrig.

Ts

Anonymkode: dd498...2e3

Jo tydeligvis gjør du jo det og du ser nok til å fylle hodet ditt med detaljer du ikke har noe med. Ser for meg at du ville kommentert taklampen i stua ved neste anledning du treffer din nabo. 

Håper svarene her har fått deg til å tenke deg om og forstå at det er ikke din sak om noen har gardiner for vinduene hele året for den saks skyld.

Anonymkode: 44f8a...960

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hvorfor tror du at du får vite at de du besøker nettopp har sittet i sofaen naken? 

Ikke din sak.

Anonymkode: 44f8a...960

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...