Gå til innhold

Min nabo lever med nedrullede gardiner 24/7

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

Jeg bor i 2 etg i en bygård og naboen under meg bor i en høy første etg, dvs at det er over 2 meter fra gateplan og opp til hans vinduer.

Bygården vender ut mot sjøen, så det er ikke hus på andre siden av gaten der noen kan se inn i våre leiligheter.

Min nabo flyttet inn for fem år siden, og  har hvite rullegardiner nede 24/7 i alle rom. Naboen er en voksen man i full jobb og virker normal og hyggelig når jeg møter han ute på gaten eller i oppgangen, så jeg forstår ikke dette behovet for å ikke slippe inn dagslys eller at noen eventuelt skulle se bort på vinduene hans.

Han er ikke lyssky.

Flere naboer lurer på hvorfor han har rullegardiner nede hele døgnet, og jeg tenker at det må da være trist å ikke kunne se ut?

Kanskje han har noe å skjule i leiligheten sin?

Anonymkode: dd498...2e3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17.11 skrev (2 minutter siden):

Kanskje du skal passe dine egne saker. 

Jeg passer min egne saker men det er ikke bare jeg som lurer på dette, men omtrent alle i bygården og det tror jeg er helt normalt.

Ts

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig han er svært lyssky og får lett migrene

• Liker 28
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns at mennesker med gardinene trukket for 24/7 vitner om lav boevne… spesielt om det ikke har noe med innsyn å gjøre… 

Anonymkode: 0c1a2...e06

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje han liker å gå naken hjemme. Om han ikke dekker til vinduene og en dame går forbi og ser han naken kan han bli anmeldt.

Ja det skjer stadig vekk.

Anonymkode: afd11...866

• Liker 18
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er så dømmende og giftige! La folk leve som de vil. Kanskje de ikke vil ha lys inn eller se ut. Kanskje han er deprimert?

Hvordan vet du at han ikke er lyssky??

jeg har lystette gardiner på alle vindu. Det varierer om jeg vil se ut, få inn lys eller ikke. 
jeg er ikke seriemorder og skjuler ingenting, men jeg vil h det sånn.

Anonymkode: 2eab6...0a6

• Liker 28
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du og dine "flere naboer" må skaffe dere et liv. Så flaut 😂

Anonymkode: 2ee8f...a44

Enig!!!

Anonymkode: 2eab6...0a6

• Liker 15
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Kanskje han liker å gå naken hjemme. Om han ikke dekker til vinduene og en dame går forbi og ser han naken kan han bli anmeldt.

Ja det skjer stadig vekk.

Anonymkode: afd11...866

Du tuller? 

Anonymkode: 2ee8f...a44

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg bor i 2 etg i en bygård og naboen under meg bor i en høy første etg, dvs at det er over 2 meter fra gateplan og opp til hans vinduer.

Bygården vender ut mot sjøen, så det er ikke hus på andre siden av gaten der noen kan se inn i våre leiligheter.

Min nabo flyttet inn for fem år siden, og  har hvite rullegardiner nede 24/7 i alle rom. Naboen er en voksen man i full jobb og virker normal og hyggelig når jeg møter han ute på gaten eller i oppgangen, så jeg forstår ikke dette behovet for å ikke slippe inn dagslys eller at noen eventuelt skulle se bort på vinduene hans.

Han er ikke lyssky.

Flere naboer lurer på hvorfor han har rullegardiner nede hele døgnet, og jeg tenker at det må da være trist å ikke kunne se ut?

Hmm.. jeg må nesten smile av det faktum at en nyskjerrig nabo som holder et ganske så nøye øye med vinduene til sin nabo 24/7, lurer på hvorfor i alle dager de ikke får se inn. Dette var veldig mistenksomt gitt. :hoho:

• Liker 32
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lever med skylapper 

Anonymkode: aefdb...2ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Altså. Herregud. 

Anonymkode: e4bfc...190

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mymlen skrev (7 minutter siden):

Mulig han er svært lyssky og får lett migrene

Han er ikke lyssky da han går rundt i solen uten solbriller.

Han fortalte meg en gang at han aldri har eid et par solbriller.

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Altså. Herregud. 

Anonymkode: e4bfc...190

Hvis du hadde hatt en nabo i etasjen under som alltid hadde hvite rullegardiner nede, uansett vær, dag og tidspunkt på døgnet, så hadde du helt sikkert lurt på hvorfor du også.

Ts

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig så er det vel naboenes vinduer som burde spikres igjen når de henger seg opp i sånne ting, og i tillegg synes det er så ille at de må legge det ut på Kjerringguiden.

• Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du hadde hatt en nabo i etasjen under som alltid hadde hvite rullegardiner nede, uansett vær, dag og tidspunkt på døgnet, så hadde du helt sikkert lurt på hvorfor du også.

Ts

Får håpe han ikke holder noen fanget der (ja jeg ser for mye på krim)..

Anonymkode: 3daf8...d0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mine nede på stua konstant da sola forstyrrer så jeg ikke ser tvskjermen. Orker ikke å ta opp og ned, bryr meg ikke noe særlig om utsikt/å se ut.

Anonymkode: e24f4...c7b

• Liker 17
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...