Gå til innhold

Ny venninne

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg fikk også en ny venninne for noen år siden. Hun ble etterhvert varmere i trøya, ble frekkere og frekkere. Jeg kutta hun ut helt tilslutt. Vennskapet varte ca 1 år. Slutt å ha kontakt viss du ikke er komfortabel med henne. 

Anonymkode: d0201...7b9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun høres ut som en bedreviter, slike mennesker er veldig slitsomme å omgås. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Jeg hadde ikke klart å være hjemme til denne personen da nei. Da må hun være veldig god venninne på en annen måte hvis jeg har skulla gidde det der. Man på peker ikke ting til vokse tenker jeg. 

Anonymkode: 723ed...122

Hun er en god venninne, men når hun kommer med kommentarer hver gang jeg er der, så mister jeg litt lysten på å besøke henne 

Anonymkode: 469d1...b3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo foreslå å møtes på nøytral grunn, slik at du kan slappe av. Er veldig usikker på hvordan du kan formidle noe sånt, men hvis du gjør det, så gjør det med et glimt i øyet.

Anonymkode: ccef5...f0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Aldri hørt noen sier tællik. Jeg er født og oppvokst i Trondheim. Hele slekta mi er fra her å. Vi sier fat. 

Anonymkode: 723ed...122

Tællik sier de i Aurskog iallfall. Noen steder sier de asjett - det er litt rart, eller? 

Anonymkode: 8a753...34c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste jeg synes man kan kommentere er folk som ikke legger ned lokket etter at de har vært på toalettet, da etterlater de sin urin og avføring over hele badet.

Andre ting lar man være å kommentere, det meste annet kan endres og fikses enkelt når gjestene har gått.

Jeg skrur ikke av lyset på badet etter at vi fikk LED-pærer. Pærene trekker minimalt med strøm og pærene får kortere levetid når de skrus av og på hele tiden. Det var en elektrikerkompis som sa det, om det stemmer vet jeg ikke da. Men skal sies at hvis jeg er på besøk så gjør jeg det de gjør, er lyset slukket slukker jeg det også etter meg hos dem.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes de to kommentarene var upassende, ja. Men har hun kommet med enda flere kommentarer enn dette? 

Anonymkode: ce2e2...6ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Synes de to kommentarene var upassende, ja. Men har hun kommet med enda flere kommentarer enn dette? 

Anonymkode: ce2e2...6ea

Ja. Kommer med kommentarer av og til. For noen uker siden skulle jeg være med henne å se på en tv som var til salgs på finn. Hun kjørte og jeg satt på. Vi kom til ett kryss der det var veiarbeid og hun viste ikke hvor vi skulle kjøre. Jeg sa at jeg tror vi må ta til venstre. Men det ble feil. Da sa hun: Det var feil ja. Når Mona er med meg på kjøretur så har hun oversikt over hvor vi skal kjøre. Da sa jeg: Da tar du med Mona neste gang. Det ble en rar stemning i bilen etterpå 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ja. Kommer med kommentarer av og til. For noen uker siden skulle jeg være med henne å se på en tv som var til salgs på finn. Hun kjørte og jeg satt på. Vi kom til ett kryss der det var veiarbeid og hun viste ikke hvor vi skulle kjøre. Jeg sa at jeg tror vi må ta til venstre. Men det ble feil. Da sa hun: Det var feil ja. Når Mona er med meg på kjøretur så har hun oversikt over hvor vi skal kjøre. Da sa jeg: Da tar du med Mona neste gang. Det ble en rar stemning i bilen etterpå 

Oi, ja hun kan du fint droppe som venninne. Dette er dårlig oppførsel.

Hadde ei slik som venninne i noen år selv og etterhvert som tiden gikk kom det utallige kommentarer på det mest private temaene og latterliggjøring av min fysiske nakkeskade. Det begynte med slike kommentarer du fikk når du besøkte henne, til å komme med kommentarer ala at alt som skjedde av negativt var min feil. Mye negativt rettet mot meg som ikke hadde noe som helst med meg å gjøre. Jeg dumpet henne på en kafe vi brukte å sitte på med faste gjester som overhørte hva jeg sa til henne og fikk applaus fra dem når jeg gikk. De hadde tydeligvis ventet på at hun skulle bli satt på plass av noen til slutt.

Anonymkode: a484c...805

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Oi, ja hun kan du fint droppe som venninne. Dette er dårlig oppførsel.

Hadde ei slik som venninne i noen år selv og etterhvert som tiden gikk kom det utallige kommentarer på det mest private temaene og latterliggjøring av min fysiske nakkeskade. Det begynte med slike kommentarer du fikk når du besøkte henne, til å komme med kommentarer ala at alt som skjedde av negativt var min feil. Mye negativt rettet mot meg som ikke hadde noe som helst med meg å gjøre. Jeg dumpet henne på en kafe vi brukte å sitte på med faste gjester som overhørte hva jeg sa til henne og fikk applaus fra dem når jeg gikk. De hadde tydeligvis ventet på at hun skulle bli satt på plass av noen til slutt.

Anonymkode: a484c...805

Må nok gjøre det. Når jeg traff henne på jobb og ble kjent med henne, så reagerte jeg litt over ar hun ikke hadde noen nære venner. Men skjønner jo kanskje hvorfor nå. Heldigvis jobber vi ikke på samme plass no, så jeg trenger ikke å ha noe med henne å gjøre 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.7.2024 den 1.39):

Det er jo bare kjipt å si. Nei, ikke gidd å henge med henne.

Anonymkode: 8a753...34c

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...