AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #61 Del Skrevet 13. juli 2024 Det er helt idiotisk å treffe flere på samme tid! Konsentrer dere om å bli kjent med en stk, ikke ha back up. Ikke rart forhold går til helvete med slike holdninger at det er greit å prøve flere. Anonymkode: e7b74...29e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #62 Del Skrevet 13. juli 2024 3 hours ago, Seff said: Jeg sa vel ikke at jeg ghostet dem, gjorde jeg? Det gjør jeg ikke heller. Det har skjedd en gang at jeg har chattet med flere og så møtt en jeg ville satse på. Da var jeg ærlig med de andre om hva som hadde skjedd, sa jeg derfor ville avslutte, ønsket dem lykke til videre osv. Men det med at folk dater i hopetall, det oppdager man jo gjerne ikke før man selv har vært på date med dem. Og jeg har ikke noe problem med at folk dater andre samtidig som de dater meg, så lenge de avslutter når vår relasjon kjennes riktig. Og angående det med å ikke "ha det travelt med å møtes" det er ikke så lett å si hva som er hva, for det er ikke alltid åpenbart om forklaringene er reelle, man må respektere at folk har liv, jobb, familie osv. Jeg har jo selv perioder der jeg har det travelt og ikke rekker dating. Jeg vil jo gjerne vil vise meg fra min beste side når jeg skal møte noen for første gang, og ikke stille totalt utslitt med søvnunderskudd, og det respekterer jeg at andre har også. Ikke alltid åpenbart hva som kun er en utsettelse og hva som er en legitim grunn. Du virker som en veldig skikkelig fyr TS, med respekt for andre og med et reflektert hode. Basert på dette går jeg utifra at du er nærmere alderen jeg nevnte i forrige innlegg hvor jeg spurte om du er 23 eller 38, og om du ønsker deg barn eller ikke. Det virker som om du håndterer situasjonen på en fin måte, og for å finne den rette personen for deg, er det synd å skulle gi opp de andre. Men hva slags kontakt har du med de andre mens du avventer? Er du en av dem som drøyer mange dager med å svare for å vinne tid mellom hver melding etc? Isåfall vil jeg anbefale å revurdere den, for de dagene er kjipe for jentene som håper på mer. Anonymkode: 6ff93...ac8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoia Skrevet 13. juli 2024 #63 Del Skrevet 13. juli 2024 Det er akkurat det, er det kjemi vil dere møtes, så da fordufter de andre. Ghosting og andre greier, er bare å hoppe over, hvis det faktisk ikke er teknisk svikt da. Du tenker at den kunne passe i din ønskeverden på det tidspunktet, men det er ikke reelt, en går videre, og så gohster sikkert du en, det handler om kjemi. Men en blir ikke værende etter at noe er passert. En møter bare nye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoia Skrevet 13. juli 2024 #64 Del Skrevet 13. juli 2024 Derfor er det lurt med en liten beskyttende væremåte, til en finner en match. De aller fleste av oss får ikke tildelt en støtte, en du skal støtte eller make. Det er naturlig å være selektiv og date flere, det er flere milliarder mennesker i verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 13. juli 2024 #65 Del Skrevet 13. juli 2024 Så lenge du er inneforstått med at hun gjør det samme, så er det hèlt okay for en periode. Men; ønsker man noe annet enn det overfladiske, så bør man vel tenke seg om en gang eller to. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #66 Del Skrevet 13. juli 2024 Man gjør jo ikke noe «galt» i å date flere så lenge man ikke har avtalt å være eksklusive, men for meg hadde det vært en dealbreaker om det kom frem at mannen hadde datet flere parallelt i starten. Jeg er litt gammeldags sånn sett. Anonymkode: 8b6c8...83c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #67 Del Skrevet 13. juli 2024 Ja det syns jeg, man må treffe mange før man forhåpentligvis treffer noen interessante og da er der jo lurt å treffe så mange som mulig. Men om man begynner å bli betatt av noen som det kan bli noe mer seriøst med, da syns jeg ikke man skal treffe andre. Anonymkode: 9efca...440 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoia Skrevet 13. juli 2024 #68 Del Skrevet 13. juli 2024 Ja, en er ikke en rakker hvis en gjør det. Men bor du på landet, bør du kanskje ikke date hele bygda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #69 Del Skrevet 13. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Man gjør jo ikke noe «galt» i å date flere så lenge man ikke har avtalt å være eksklusive, men for meg hadde det vært en dealbreaker om det kom frem at mannen hadde datet flere parallelt i starten. Jeg er litt gammeldags sånn sett. Anonymkode: 8b6c8...83c Samme her. ts: hvis du mener det er riktig å date flere, så forventer jeg at du er åpen om det og, slik at kvinner som meg kan styre unna menn som deg. Anonymkode: 8d5c8...5c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #70 Del Skrevet 13. juli 2024 Ts her, Jeg vil selvsagt ikke fortelle at jeg treffer andre. Men så er jo dette så tidlig i datingen (date 1), at dette bør jo egentlig ikke være greie, er jo det jeg egentlig tenker. Går neste date bra (date 2), så bør man jo selvsagt avslutte med alle andre. Og ja, jeg er over 30 år. Anonymkode: 52637...0d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #71 Del Skrevet 13. juli 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ts her, Jeg vil selvsagt ikke fortelle at jeg treffer andre. Men så er jo dette så tidlig i datingen (date 1), at dette bør jo egentlig ikke være greie, er jo det jeg egentlig tenker. Går neste date bra (date 2), så bør man jo selvsagt avslutte med alle andre. Og ja, jeg er over 30 år. Anonymkode: 52637...0d8 Ok, så du vil starte ditt potensielle livsvarige forhold med tilbakeholdelse og løgn? Mitt tips er å se for deg hvilken dame du faktisk drømmer om, og så oppføre deg på en måte som faktisk er verdig henne. Hvis ikke får du i alle fall ikke det du vil ha. Anonymkode: 93d70...73f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoia Skrevet 13. juli 2024 #72 Del Skrevet 13. juli 2024 Jeg tenker det ligger litt i vanlig sosial omgang. Det er først når man er kjærester, at en kan forvente noe fra den en er sammen med. Jeg hadde blitt skremt om noen forventet at jeg kun skulle holde meg til å treffe den, det er faktisk et tegn på at en bør stikke etter mine preferanser. Det å være i en sunn setting med andre vil jo si å tåle usikkerhet. Ellers kan en jo bare få tildelt en støtteperson ved fødselen av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #73 Del Skrevet 13. juli 2024 Hoia skrev (5 minutter siden): Jeg tenker det ligger litt i vanlig sosial omgang. Det er først når man er kjærester, at en kan forvente noe fra den en er sammen med. Jeg hadde blitt skremt om noen forventet at jeg kun skulle holde meg til å treffe den, det er faktisk et tegn på at en bør stikke etter mine preferanser. Det å være i en sunn setting med andre vil jo si å tåle usikkerhet. Ellers kan en jo bare få tildelt en støtteperson ved fødselen av. Ts her, dette er også litt det jeg tenker. Anonymkode: 52637...0d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2024 #74 Del Skrevet 14. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 12.7.2024 den 21.57): Hei. Jeg er en heldig mann som får dates via app'er. Nå har det seg slik, at jeg har avtale med 5 jenter å treffe. Ei har jeg møtt før og det var en god date, og resten har jeg ikke truffet enda, men det blir da i nærmeste fremtid. Jeg bare lurer på om dette er vanlig at man treffer flere inntil man avtaler å bli exclusive? Egentlig har jeg lyst å bare treffe ei om gangen og se hvordan det utvikler seg. Men av tidligere erfaring har jeg lært at det ikke er lurt å satse alt på et kort. Og gjør jeg det nå, går jeg også glipp av de 4 andre jentene. Det kan være tabbe hvis jeg satser på ei og det ikke blir noe mer der, da har jeg gått glipp av å treffe de andre. Hva er andres synspunkt på dette? Anonymkode: 52637...0d8 Jeg tenker du har gjort deg en erfaring som du bør verdsette. Å date en og en i dag er bare bortkastet. Har holdt på slik altfor lenge, og det viser seg stadig vekk at jeg blir valgt bort for en annen. Ikke hør på disse som gir deg råd om å dumpe nr 1, eller bare date en om gangen. Gjør dette for deg selv, og snu det til at om de damene som ikke aksepterer at du leter etter kjærligheten, de er ikke noe for deg uansett. Har vært så altfor naiv i forhold til damer og dating, og det er jeg ikke lengre. Men er enig i at du for din egen del bør følge følelsene og avslutte der du ikke er så interessert Anonymkode: 768a2...b0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2024 #75 Del Skrevet 14. juli 2024 4 hours ago, AnonymBruker said: Jeg tenker du har gjort deg en erfaring som du bør verdsette. Å date en og en i dag er bare bortkastet. Har holdt på slik altfor lenge, og det viser seg stadig vekk at jeg blir valgt bort for en annen. Ikke hør på disse som gir deg råd om å dumpe nr 1, eller bare date en om gangen. Gjør dette for deg selv, og snu det til at om de damene som ikke aksepterer at du leter etter kjærligheten, de er ikke noe for deg uansett. Har vært så altfor naiv i forhold til damer og dating, og det er jeg ikke lengre. Men er enig i at du for din egen del bør følge følelsene og avslutte der du ikke er så interessert Anonymkode: 768a2...b0f Jeg tenker man gjør seg selv en bjørnetjeneste ved å treffe flere om gangen. Jeg ga tips til ts for hans del også, ikke hva som er moralsk riktig. Det blir ikke autentisk og man gir ikke relasjonen en ordentlig sjanse når man er involvert i flere andre. Anonymkode: 4bbd7...746 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2024 #76 Del Skrevet 14. juli 2024 Siden jeg vet det er en del folk som tenker sånn, så har jeg løst det ved å si fra etter første date, at jeg kun ønsker å fokusere på henne. Man får jo ikke gitt maks av seg selv om man møter flere. Men er egentlig første date så veldig bra når tankene umiddelbart går til å lete videre? Det ville vært for useriøst Anonymkode: aefc6...5b8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoia Skrevet 14. juli 2024 #77 Del Skrevet 14. juli 2024 Det å date er ikke en oppgave for de aller fleste av oss. Hadde noen sagt til meg etter første date at nå skal fokuset kun være på meg, hadde jeg trodd vedkommende var gæren. En søker ikke en omsorgsperson. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2024 #78 Del Skrevet 14. juli 2024 Hoia skrev (4 timer siden): Det å date er ikke en oppgave for de aller fleste av oss. Hadde noen sagt til meg etter første date at nå skal fokuset kun være på meg, hadde jeg trodd vedkommende var gæren. En søker ikke en omsorgsperson. Takk for innspill. Det er så vanskelig å vite hva som er greit å si og ikke greit.. AnonymBruker skrev (4 timer siden): Siden jeg vet det er en del folk som tenker sånn, så har jeg løst det ved å si fra etter første date, at jeg kun ønsker å fokusere på henne. Man får jo ikke gitt maks av seg selv om man møter flere. Men er egentlig første date så veldig bra når tankene umiddelbart går til å lete videre? Det ville vært for useriøst Anonymkode: aefc6...5b8 Til spørsmålet, ja i høyeste grad. Ikke at jeg aktivt sveiper nå, men de «andre» Jentene ramlet inn plutselig og til samme tid som den første jenta. ts Anonymkode: 52637...0d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2024 #79 Del Skrevet 14. juli 2024 Hoia skrev (4 timer siden): Det å date er ikke en oppgave for de aller fleste av oss. Hadde noen sagt til meg etter første date at nå skal fokuset kun være på meg, hadde jeg trodd vedkommende var gæren. En søker ikke en omsorgsperson. Men da er heller ikke du noe for den personen, så det er vinn/vinn Anonymkode: aefc6...5b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seff Skrevet 14. juli 2024 #80 Del Skrevet 14. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 13.7.2024 den 17.05): Du virker som en veldig skikkelig fyr TS, med respekt for andre og med et reflektert hode. Basert på dette går jeg utifra at du er nærmere alderen jeg nevnte i forrige innlegg hvor jeg spurte om du er 23 eller 38, og om du ønsker deg barn eller ikke. Det virker som om du håndterer situasjonen på en fin måte, og for å finne den rette personen for deg, er det synd å skulle gi opp de andre. Men hva slags kontakt har du med de andre mens du avventer? Er du en av dem som drøyer mange dager med å svare for å vinne tid mellom hver melding etc? Isåfall vil jeg anbefale å revurdere den, for de dagene er kjipe for jentene som håper på mer. Anonymkode: 6ff93...ac8 Det er altså ikke jeg som er TS. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå