Gå til innhold

Til menn: Har dere noen gang sett en ereksjon i herredusjen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

så homofile er ikke normale? 🤔

det til side, du vet du får ereksjon flere ganger ila natta mens du sover? har nødvendigvis ingenting med tenning å gjøre at penis blir erigert

Anonymkode: db65c...3a8

Nå dusjer jeg ikke ofte i søvne,  ihvertfall ikke i offentlige dusjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg hadde det engang på videregående. I bassenget var det ei flott venninne som jeg hadde et seksuelt forhold til som teaset meg noe så inni hampen gjennom hele svømmetimen, at jeg klarte ikke få ståkuken ned før jeg gikk i dusjen. Men reisningen var der på tross for at jeg var i dusjen med andre menn, og ikke fordi jeg var der. 

Ellers har jeg ikke til vane å se på andre gutter og menns penis når jeg dusjer med andre gutter eller menn, så aner ikke om det har skjedd rundt meg.

Anonymkode: ea4da...d1f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Jeg hadde det engang på videregående. I bassenget var det ei flott venninne som jeg hadde et seksuelt forhold til som teaset meg noe så inni hampen gjennom hele svømmetimen, at jeg klarte ikke få ståkuken ned før jeg gikk i dusjen. Men reisningen var der på tross for at jeg var i dusjen med andre menn, og ikke fordi jeg var der. 

Ellers har jeg ikke til vane å se på andre gutter og menns penis når jeg dusjer med andre gutter eller menn, så aner ikke om det har skjedd rundt meg.

Anonymkode: ea4da...d1f

Nei, du er blind om det står en stivert rett ut. Selvsagt.

Anonymkode: a988b...8db

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har opplevd dette i badstuen ved basseng mange ganger. Sitter gjerne «noen» som tenner på samme skjønn og tilfeldigvis reiser seg og skal hive vann på steinene. Har også fått spørsmål om jeg ville kjenne jernet hans….. Utover dette må jeg nok si nei, da det er å anse som noe litt «uvanlig». 
Nå tror jeg at en del skaphomser frekventerer badstuene rundt om og benytter disse som sjekkeplass. 

Anonymkode: 495a5...a5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.7.2024 den 20.52):

Mannen min sier at det er absolutt tabu. Man kan ikke - aldri - få stå i fellesdusjen eller badstuen. Absolutt nei, nei, nei. Han har gjennom årene kun sett det én gang (halvstiv +) og kanskje noen antydninger. Selv har han fått det to ganger, heldigvis alene, som han sa. Er det virkelig så sjelden/tabu?

Anonymkode: 43483...6da

Har aldri klassifisert det som tabu, eller gitt det mye tanke, men er vel ikke helt innafor. Har ikke sett det selv. Muligens har jeg selv hatt delvis ereksjon, men kun alene. Ikke noe man viser andre i dusj eller garderobe. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...