AnonymBruker Skrevet 12. juli #1 Del Skrevet 12. juli ? Anonymkode: f9824...ee7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
uglejenta Skrevet 12. juli #2 Del Skrevet 12. juli Det betyr at man er en person som lett får tillit og en god relasjon med dyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli #3 Del Skrevet 12. juli Dyretekke heter det. Betyr at du er god med dyr,får de til å høre,at de vil komme til deg. At du har peiling på dyr. Anonymkode: f6b20...817 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli #4 Del Skrevet 12. juli At du får god kontakt med dyr og dyr får tillit til deg. Dyr merker om noen ikke har dyretekke. Folk som ikke liker de eller gir de oppmerksomhet Anonymkode: e9988...49a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 12. juli #5 Del Skrevet 12. juli Min far er en sånn person som har dyretekke. Han har ikke hatt dyr selv på mange år, men min forrige hund nærmest forgudet han 😄 Han var nr 1 i hennes liv uansett. Selv om hun bodde med meg de siste årene hun levde 😊 Hunden jeg har nå, har han også god kjemi med. Selv om de ikke ser hverandre mer enn ca. 2 ganger i året 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå