Dishwalla Skrevet 12. juli 2024 #1 Del Skrevet 12. juli 2024 Jeg har max nå, men ungdommen i huset ønsker prime. Ettersom jeg har flere strømmetjenester tenkte jeg og eventuelt bytte fra max til prime vertfall en periode. Jeg har også Disney og netflix, men de vil jeg ikke bytte ut nå. Hva ville du valgt? Og har du tips til gode serier og filmer på prime som vil gjøre det verdt å bytte bort max? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2024 #2 Del Skrevet 12. juli 2024 Hvis du har abonnementet fra Max med halv pris så vil det bli dyrere hvis du skal abonnere igjen i fremtiden. Jeg har både Max og Prime men bruker de veldig sjeldent, for meg så er de beste seriene på Prime Clarkson's Farm, Oh Cook med James May og reiseprogrammene til James May. Anonymkode: 932d4...d95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2024 #3 Del Skrevet 12. juli 2024 Prime, uten tvil. Anonymkode: 5fd54...244 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #4 Del Skrevet 13. juli 2024 Ingen av delene. Streaming er bortkastede penger. Anonymkode: 9511b...54f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #5 Del Skrevet 13. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ingen av delene. Streaming er bortkastede penger. Anonymkode: 9511b...54f Koster omtrent ingenting. Anonymkode: edc0f...8fa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #6 Del Skrevet 13. juli 2024 Syns max nesten bare har manneserier Anonymkode: 6a4c5...5ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå