Gå til innhold

Lystløgnertråden

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Det her er en tråd for lystløgnere, her kan man lyge og bløffe så mye man vil.'

Mitt føste bidrag er at jeg egentlig heter Mätha Louise. Jeg er faktisk gravid (tro det eller ei) og har deltatt på graviditets forumet en stund og delt erfaringer med dere. Synes det både har vært koselig og opplysende. Jeg håper at denne hemmeligheten kan få være på innsiden av KG`sider, da jeg betrakere dere alle som min 2. familie. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hei!

"MITT NAVN ER GUNN OG JEG ER ALKOHOLIKER"

Jeg driver å komme in med kommenarer bare for å ha det morro på andres bekostning.

Jeg kommer fra Jæren og eier en 66 mod Volvo amazon.

Jeg har også vært gravid en gang, men spontanaborterte da ingen trodde jeg var gravid.

Dette er nå meg da, og jeg håper att dette forblir innen denne tråden :-?

Klem fra Gunn (alias Merete)

Ble vi veldig barnslige nå? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra, Care! hoppe.gif

Denne tråden har jeg ventet på lenge!

Endelig kan jeg åpent gå ut og fortelle at jeg i mitt tidligere liv var et ekorn.

En annen hemmelighet som jeg vil dele med KG-leserne, er at jeg har fetisj for vaskemaskiner, særlig de av den litt eldre typen som skrangler skikkelig :oops:

Dessuten er min store hobby modellering i plastilin; tenkte jeg skulle gi vekk endel i julepresanger til familie og venner.

Ingenting av dette har rot i virkeligheten. Eller kanskje det har det. Det fine med KG er at jeg kan være akkurat hvem jeg vil!

Vibeke :briller:

(når livet suger, spinner jeg sukker til den som vil ha)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke sikker på hvem jeg er jeg. Muligens ble jeg fraktet til jorden i en rosa ballong av romvesener og adoptert bort til jordboere. Mine foreldre nekter for dette, men jeg har funnet ting som tyder på at det er slik det henger sammen.

Blant annet er den ene fingertuppen min rød og jeg har en konstant trang til å ringe hjem.

Noen ganger er jeg gravid, men det er stort sett bare når jeg gidder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ingen kjendis.. Men jeg vil absolutt si jeg er perfekt..

Hvor hen jeg går får jeg komplimenter for min stil, min utstråling og min evne til og være stilfull i enhver sammnheng.

Jeg er en karrierekvinne med topplønn samtidig tar jeg meg av to unger.. Jeg er alenemor ,(Jeg fungerte forresten på en måte som en jomfru maria. jeg er nermlig fremdeles en jomfru og skal brife med dette på neste fotoseanse jeg skal stille opp for i playboy ( som ringer meg selfølgelig hverdag , da jeg er den perfekte midtside eller forside pike..kommer an på humøret)) . Jeg har enda ikke funnet en mann som kan matche mitt perfekte image. Men jeg har selfølgelig nok beilere som varter meg opp.

Jeg vet hva som er rett i en hver sammenheng ..om det måtte gjelde klær, interiør, make up, stil...og jeg kan gå videre og videre og videre..

Jeg har løst celulittproblemet , men det holder jeg for meg selv en liten stund til....

Jeg glemte forresten og si at når jeg ikke gjør alt det andre , så løser jeg andre verdensproblemer som ingen andre klarer ta seg av.

Og jeg lyver ALDRI ! :=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jeg som fant opp kruttet!

(Jadda, jeg HAR løyet på alderen... Er ikke 18, men myyye eldre!! Faktisk så gammel at jeg husker 1. verdenskrig... :sjarmor: )

....og så har jeg egentlig 8 barn, dette i magen er mitt niende :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mitt egentlige navn er Jenifer Aniston, og jepp jeg er norsk som bare rakkern. Grunnen til at jeg ikke har sagt det til noen før nå er at jeg er stygt redd for at hvis det kommer ut så er det veldig skadelig for imagen min. Så hysj........ikke si det til noen......riktig enda. Brad vet jo så klart om det da. Han blir skikkelig tent his jeg tar på meg bunad og lusekofte...... men nå skal vi ikke gå for langt inn i privatlivet her...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bløffe? Lyge?? Nei, jeg har omsider bestemt meg for at det er på tide å ta bladet fra munnen og fortelle den hele og fulle sannheten om meg selv, her og nå.

Jeg er egentlig 21 år gammel, og har ingen barn. Jeg ble født inn i en søkkrik familie, og seilet lykkelig gjennom skolen med toppkarakterer. Jeg tror ikke karakterene hadde noe med den konvolutten jeg en gang i året hadde med meg til rektor fra pappa.

Jeg har bodd et par år i USA, nærmere bestemt Hollywood. Grunnen til at jeg kom tilbake til Norge var at jeg rett og slett bel så lei av alle mannfolka som kom siklende etter meg, og ville be meg ut. Og til opplysning: Joda Keanu Reeves er like kjekk i virkeligheten som på film. Desverre er han innmari glad i hvitløk, så det kunne bare ikke vare. Da funka det litt bedre med Will Smith, men han drøyde det så lenge med å dumpe dama si, så til slutt dumpa jeg ham. Han driver fortsatt og ringer, så jeg vurderer å få bytta nummeret mitt.

Uansett, nå er jeg i gamlelandet igjen, og jeg skal ta over som programleder for BigBrother. Jeg ble headhunta til oppgaven, og tenkte egentlig å si nei, men pokker heller.. All in good fun!

Og siden jeg ikke driver med annet, så bruker jeg tida mi her på KG da, med å skrive om en fake unge og diverse pjatt. Men asså, når jeg begynner i programlederjobben blir det nok stille fra min kant.

Og dere.. Hold tett om den der greia med Will Smith ok? Litt kjipt om det skulle bli det eneste Se og Hør skriver om når jeg begynner å flashe puppene mine på tv. *oops, det med puppene skulle egentlig være en hemmelighet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel.. nå har jeg holdt det hemmelig en stund, men det er altså jeg som har "nå - gjør - du - som - jeg - vil - knappen". Hver gang jeg trykker på den gjør alle akkurat som jeg sier.. Dette fungerer helt utmerket, jeg ser gartneren min er i full sving med å klippe på hekken rundt mitt nylig installerte boblebasseng i hagen.. :D

Jeg kan ta opp bestilling på akkurat denne knappen, hvis det skulle være ønskelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, ok..

Presset blir for stort...nettet snører seg sammen.

Egentlig er jeg et gjenferd..

Tastene som skriver dette her ser ut som de lever sitt eget liv, men det er meg, Mathilde Agathe Kielland som "står bak"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

supermann har en söster, det er meg.

Det er litt problematisk nå som det nesten ikke er noen telefonbokser igjen som man kan skifte i :o

Til daglig jobber jeg som sikkerhetsvakt på flyplassen og bruker röntgenblikket mitt :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...