Snublefot62 Skrevet 24. februar #621 Del Skrevet 24. februar Lunabelle skrev (9 minutter siden): Hun driver med negler i et A/S, så da unngår hun vel reglene ved å ta ut et evt utbytte istedet for lønn. Utspekulert måte å gjøre det på. Om vi snakker om Annema´S Naildesign AS så ble det ikke tatt ut utbytte i 2022. Og det er ikke registrert innlevert årsregnskap for 2023 - langt på overtid. Det firmaet kan ikke gå rundt og jeg blir ikke overrasket om det tvangsavvikles i år. Så utbytte der kan hun se langt etter. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 24. februar #622 Del Skrevet 24. februar Snublefot62 skrev (Akkurat nå): Om vi snakker om Annema´S Naildesign AS så ble det ikke tatt ut utbytte i 2022. Og det er ikke registrert innlevert årsregnskap for 2023 - langt på overtid. Det firmaet kan ikke gå rundt og jeg blir ikke overrasket om det tvangsavvikles i år. Så utbytte der kan hun se langt etter. Det var derfor jeg skrev et evt utbytte 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hufsetrollet Skrevet 24. februar #623 Del Skrevet 24. februar Snublefot62 skrev (2 timer siden): Om vi snakker om Annema´S Naildesign AS så ble det ikke tatt ut utbytte i 2022. Og det er ikke registrert innlevert årsregnskap for 2023 - langt på overtid. Det firmaet kan ikke gå rundt og jeg blir ikke overrasket om det tvangsavvikles i år. Så utbytte der kan hun se langt etter. Nå har hun jo fraktet omtrent alt av negleprodukter til Tyrkia, og selv har hun flyttet tilbake til Norge så vet ikke helt hvordan hun har tenkt å drive «salong». Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 24. februar #624 Del Skrevet 24. februar Hufsetrollet skrev (33 minutter siden): Nå har hun jo fraktet omtrent alt av negleprodukter til Tyrkia, og selv har hun flyttet tilbake til Norge så vet ikke helt hvordan hun har tenkt å drive «salong». Tja. Hun har vel jukset seg til dette lenge. Importboten hennes viser jo at hun har vært litt rund i kantene i forhold til lovverk lenge. Så tipper hun fortsetter som før. Men ikke de store fortjenestene vil jeg tro. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hufsetrollet Skrevet 24. februar #625 Del Skrevet 24. februar Snublefot62 skrev (35 minutter siden): Tja. Hun har vel jukset seg til dette lenge. Importboten hennes viser jo at hun har vært litt rund i kantene i forhold til lovverk lenge. Så tipper hun fortsetter som før. Men ikke de store fortjenestene vil jeg tro. AnneMa gjør jo som hun vil. Og Dundar lever livet som han vil i Tyrkia nå, uten mor som passer på …. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 24. februar Forfatter #626 Del Skrevet 24. februar (endret) Hufsetrollet skrev (14 minutter siden): AnneMa gjør jo som hun vil. Og Dundar lever livet som han vil i Tyrkia nå, uten mor som passer på …. Sikkert godt for D det, synd det ikke er sikkelig høy sesong så kunne det blitt extra gøy Endret 24. februar av Anneisabell 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 24. februar #627 Del Skrevet 24. februar Hufsetrollet skrev (1 time siden): Nå har hun jo fraktet omtrent alt av negleprodukter til Tyrkia, og selv har hun flyttet tilbake til Norge så vet ikke helt hvordan hun har tenkt å drive «salong». Har hun flyttet tilbake til Norge? Jeg vet at hun skal holde noen neglekurs her, men det kan jo være bare et besøk. Flyttesalget hennes trodde jeg bare var at de hadde fått en ny bolig i Tyrkia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hufsetrollet Skrevet 24. februar #628 Del Skrevet 24. februar Hulderen skrev (2 minutter siden): Har hun flyttet tilbake til Norge? Jeg vet at hun skal holde noen neglekurs her, men det kan jo være bare et besøk. Flyttesalget hennes trodde jeg bare var at de hadde fått en ny bolig i Tyrkia. Hun har flyttet ja. Har jo planer om å dra til Sverige i håp om å få han dit. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hufsetrollet Skrevet 24. februar #629 Del Skrevet 24. februar Anneisabell skrev (11 minutter siden): Sikkert godt for D det, synd det ikke er sikkelig høy sesong så kunne det blitt extra gøy Det er masse damer i alle aldre der nå, fra alle land i Europa. Sikkert mange som tar en flørt med han bare for å irritere AnneMa 😎 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissCortado Skrevet 24. februar #630 Del Skrevet 24. februar Hufsetrollet skrev (21 minutter siden): Det er masse damer i alle aldre der nå, fra alle land i Europa. Sikkert mange som tar en flørt med han bare for å irritere AnneMa 😎 Er folk virkelig så smålige og kjipe? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hufsetrollet Skrevet 24. februar #631 Del Skrevet 24. februar MissCortado skrev (10 minutter siden): Er folk virkelig så smålige og kjipe? Med tanke på hvor upopulær hun har gjort seg, så ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 24. februar Forfatter #632 Del Skrevet 24. februar MissCortado skrev (13 minutter siden): Er folk virkelig så smålige og kjipe? Er ikke bare D damer evt går etter i Alanya til opplysning ...gift eller ikke gift...spiller liten rolle der nede 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissCortado Skrevet 24. februar #633 Del Skrevet 24. februar Hufsetrollet skrev (6 minutter siden): Med tanke på hvor upopulær hun har gjort seg, så ja Ok. Jeg skjønner ikke helt automatikken i det, men jeg lever muligens i en annen verden enn de menneskene som tyr til slik oppførsel og de som har et ønske om at andre skal oppføre seg på den måten. At jeg lever i en annen verden enn Annema herself visste jeg allerede da. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissCortado Skrevet 24. februar #634 Del Skrevet 24. februar Anneisabell skrev (5 minutter siden): Er ikke bare D damer evt går etter i Alanya til opplysning ...gift eller ikke gift...spiller liten rolle der nede Ok, det vet jeg ikke noe om. Men skal man virkelig godte seg over det i så fall? Det synes jeg bare er så rart. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hufsetrollet Skrevet 24. februar #635 Del Skrevet 24. februar MissCortado skrev (7 minutter siden): Ok, det vet jeg ikke noe om. Men skal man virkelig godte seg over det i så fall? Det synes jeg bare er så rart. Har ikke sagt noe om at jeg godter meg, konstaterer bare fakta. Han er der alene og veldig glad i europeiske damer. Hun er arrogant og påståelig, og har klart å fornærme mange. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 24. februar #636 Del Skrevet 24. februar Hufsetrollet skrev (3 timer siden): AnneMa gjør jo som hun vil. Og Dundar lever livet som han vil i Tyrkia nå, uten mor som passer på …. Har de gått fra hverandre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 24. februar #637 Del Skrevet 24. februar Hufsetrollet skrev (2 timer siden): Med tanke på hvor upopulær hun har gjort seg, så ja Upopulær? Hun er ikke upopulær hos damer 40+. Det er ikke måte på hvor mye skryt hun får av disse damene når det skrives om henne på fb. Hun er et stoooort forbilde, mener de. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hufsetrollet Skrevet 24. februar #638 Del Skrevet 24. februar Honey Dew skrev (22 minutter siden): Har de gått fra hverandre? Nei. Hun har flyttet tilbake til Norge og har planer om å dra til Sverige og få han dit. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hufsetrollet Skrevet 24. februar #639 Del Skrevet 24. februar Honey Dew skrev (22 minutter siden): Upopulær? Hun er ikke upopulær hos damer 40+. Det er ikke måte på hvor mye skryt hun får av disse damene når det skrives om henne på fb. Hun er et stoooort forbilde, mener de. Er ikke mye populær blant de som bor i Alanya …. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 24. februar Forfatter #640 Del Skrevet 24. februar Honey Dew skrev (51 minutter siden): Upopulær? Hun er ikke upopulær hos damer 40+. Det er ikke måte på hvor mye skryt hun får av disse damene når det skrives om henne på fb. Hun er et stoooort forbilde, mener de. Ser ut som mange disse damene er i samme båt som henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå