Gjedda Skrevet 27. oktober 2024 #401 Del Skrevet 27. oktober 2024 Lurer på om Dundar forstår at han aldri kommer inn til Norge. Isåfall forstår jeg ikke hvorfor han fortsatt er med AnneMa. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 27. oktober 2024 #402 Del Skrevet 27. oktober 2024 Paneera skrev (35 minutter siden): Var det ikke snakk om at paret skulle anke? Ankefristen må vel ha gått ut for lenge siden? Tror uansett de bør se saken som tapt. Dette styrker i alle fall ikke saken.. "I dommen kommer det frem at AnneMa og Dündar først fikk kontakt med hverandre 2. februar 2020 på datingappen Badoo. Der snakket de frem til 9. februar, før kontakten opphørte. Fridde lynraskt Først over tre måneder senere fant Dündar frem til AnneMas Facebook - retten mener det er sannsynliggjort at de to ikke hadde noen kontakt mellom 9. februar og 20. mai 2020. Den første meldingen Dündar skrev til AnneMa på Messenger 20. mai 2020 klokken 23:19 lød som følger: «I'm in love with you». Bare 14 minutter senere, klokken 22:33 skrev han dette: «Well, will you marry me? I'm serious about this», altså et oppriktig frieri. Fem dager senere spurte han om oppholdstillatelse i Norge." https://www.seher.no/kjendis/fridde-etter-14-minutter/81694304 De hadde kontakt på chat i 7 dager, så flere måneder uten kontakt, og da fridde Dundar etter 14 min. Han fridde i praksis etter sporadisk kontakt på chat i 3 måneder, uten at de noensinne hadde møtt hverandre. Like etter snakket han om oppholdstillatelse… Hvem er det de tror de lurer? Det er jo åpenbart et omgåelsesekteskap. Hvis målet var å få han til Norge, har de i alle fall ikke spilt taktisk… Nei, dette gjorde de så på alle måter feil. Det var intervjuet Dundar gjorde hos ambassaden i Istanbul som felte de i første omgang. Det er jo klart, når forklaringene deres ikke samsvarer blir det jo slik. Og det handler jo ikke om enkle språklige misforståelser, men når de bommer på tidspunkter og hvem som fridde feks så er de ute å kjører… og som jeg har nevnt før, Anne Ma uttalte til hele Norge ( i en podcast) at Dundar ikke kunne/hadde noe om Facebook, derfor tok det ei stund før han kontaktet henne. Han fikk hjelp av en fetter. Samtidig var det lett å finne de forskjellige Facebook profilene hans, den første fra 2011…. Det er godt mulig at forholdet har blitt mer seriøst etterhvert, det kan godt hende de trives godt sammen- nå. Men tror likevel ikke Hisøya hadde vært den beste plassen for ham, som assistent i neglesalongen hennes. Hvis det er et seriøst forhold, har det nok best muligheter for å vare nede i Alanya. Han virker ikke som en som tar språk lett, og er nok mer selvstendig i forholdet der nede enn han hadde blitt her oppe. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 27. oktober 2024 #403 Del Skrevet 27. oktober 2024 Paneera skrev (1 time siden): Var det ikke snakk om at paret skulle anke? Ankefristen må vel ha gått ut for lenge siden? Tror uansett de bør se saken som tapt. Dette styrker i alle fall ikke saken.. "I dommen kommer det frem at AnneMa og Dündar først fikk kontakt med hverandre 2. februar 2020 på datingappen Badoo. Der snakket de frem til 9. februar, før kontakten opphørte. Fridde lynraskt Først over tre måneder senere fant Dündar frem til AnneMas Facebook - retten mener det er sannsynliggjort at de to ikke hadde noen kontakt mellom 9. februar og 20. mai 2020. Den første meldingen Dündar skrev til AnneMa på Messenger 20. mai 2020 klokken 23:19 lød som følger: «I'm in love with you». Bare 14 minutter senere, klokken 22:33 skrev han dette: «Well, will you marry me? I'm serious about this», altså et oppriktig frieri. Fem dager senere spurte han om oppholdstillatelse i Norge." https://www.seher.no/kjendis/fridde-etter-14-minutter/81694304 De hadde kontakt på chat i 7 dager, så flere måneder uten kontakt, og da fridde Dundar etter 14 min. Han fridde i praksis etter sporadisk kontakt på chat i 3 måneder, uten at de noensinne hadde møtt hverandre. Like etter snakket han om oppholdstillatelse… Hvem er det de tror de lurer? Det er jo åpenbart et omgåelsesekteskap. Hvis målet var å få han til Norge, har de i alle fall ikke spilt taktisk… Nå har jeg ikke fulgt med på den rettslige prosessen deres, men hun kommenterte akkurat for noen dager siden at de (han) hadde fått dato i lagmannsretten i april tror jeg det var (mulig mars), men at de enda ikke hadde fått svar på om anken skulle tas opp til behandling. Så.. 🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loke37 Skrevet 27. oktober 2024 #404 Del Skrevet 27. oktober 2024 Lurer på hvordan de klarte skaffe nok penger til rettsaken, hun opplyste jo at de måtte ha inn kr 450000,- på spleis, fikk vel maks 10%. I tillegg ble Dundar dømt til å betale kr 100000,- etter første runde i retten. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hufsetrollet Skrevet 27. oktober 2024 #405 Del Skrevet 27. oktober 2024 Gjedda skrev (3 timer siden): Lurer på om Dundar forstår at han aldri kommer inn til Norge. Isåfall forstår jeg ikke hvorfor han fortsatt er med AnneMa. Han er ikke den skarpeste kniven i skuffen etter hva jeg har hørt. Tror blindt på alle løfter om en rosenrød fremtid i Norge. Nå har han jo selv opplevd « kjendisstatusen» og er enda mere gira. Gratis mat og drikke (sistnevnte er han visst veldig glad i), virker jo veldig fantastisk for en landsbygutt. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lerke987 Skrevet 27. oktober 2024 #406 Del Skrevet 27. oktober 2024 Noen som har sett SigrundW sine videoer på instagram? Kom over de jeg så hva annema er tagget i😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cHg Skrevet 27. oktober 2024 #407 Del Skrevet 27. oktober 2024 Lerke987 skrev (19 minutter siden): Noen som har sett SigrundW sine videoer på instagram? Kom over de jeg så hva annema er tagget i😂 ...... Det der var noe talentløse og tafatte greier 🙃 Ikke så rart det var i snitt 5 likes... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjedda Skrevet 28. oktober 2024 #408 Del Skrevet 28. oktober 2024 Ser at AnneMa har fått oppholdstillatelse, så nå blir det vanskelig for Dundar å bli kvitt henne. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 28. oktober 2024 Forfatter #409 Del Skrevet 28. oktober 2024 Gjedda skrev (1 time siden): Ser at AnneMa har fått oppholdstillatelse, så nå blir det vanskelig for Dundar å bli kvitt henne. Han har skutt gullfuglen nå kan du si 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofiei Skrevet 1. november 2024 #410 Del Skrevet 1. november 2024 Gjedda skrev (På 28.10.2024 den 18.58): Ser at AnneMa har fått oppholdstillatelse, så nå blir det vanskelig for Dundar å bli kvitt henne. Stakkars Dundar... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hufsetrollet Skrevet 2. november 2024 #411 Del Skrevet 2. november 2024 Sofiei skrev (21 timer siden): Stakkars Dundar... Han er visst uten jobb for tiden, ble visst for slitsomt for han å jobbe 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 2. november 2024 Forfatter #412 Del Skrevet 2. november 2024 Hufsetrollet skrev (2 timer siden): Han er visst uten jobb for tiden, ble visst for slitsomt for han å jobbe 🙈 Eller slitsomt å ha mor Annema sittende i et hjørne å passe på 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jette10 Skrevet 10. november 2024 #413 Del Skrevet 10. november 2024 Million skrev (På 12.8.2024 den 11.23): Uføretrygd? I en annen tråd her ble det hevdet at hun IKKE er uføretrygdet. Hva er rett? Hun jobbet med negledesign hjemme i Norge, har ikke lest at hun er uføretrygdet? Hun har vært trygda i lang tid. Jeg har alltid fått negler på hjemmesalongen og absolutt alle damene har vært trygda og jobba svart på si. De pleier i tillegg veldig ofte å selge herbalife, tupperware osv også. Og for ordens skyld alle har også vært etnisk norske snyltere. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WoodpackaFromSpace Skrevet 10. november 2024 #414 Del Skrevet 10. november 2024 Gjedda skrev (På 28.10.2024 den 18.58): Ser at AnneMa har fått oppholdstillatelse, så nå blir det vanskelig for Dundar å bli kvitt henne. Kan ikke begripe hvorfor disse to er sammen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 10. november 2024 #415 Del Skrevet 10. november 2024 Jette10 skrev (2 timer siden): Hun har vært trygda i lang tid. Jeg har alltid fått negler på hjemmesalongen og absolutt alle damene har vært trygda og jobba svart på si. De pleier i tillegg veldig ofte å selge herbalife, tupperware osv også. Og for ordens skyld alle har også vært etnisk norske snyltere. Hvilke damer er det du snakker om nå? "Absolutt alle" og "veldig ofte" drive med ditt og datt?? Er dette "ansatte" hos AnneMa du snakker om, folk hun hadde til å jobbe hos seg? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annelis Skrevet 26. november 2024 #416 Del Skrevet 26. november 2024 Honey Dew skrev (På 24.10.2024 den 14.49): Han kan jo skille seg og finne en søt jente fra et europeisk land, som ikke sitter og vokter ham med sinne i blikket. Søte unge jenter fra europeiske land sjeldent vil ha fattige tyrkere som ikke kan engelsk en gang. Ikke særlig pen han heller, og ganske så lav 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 26. november 2024 Forfatter #417 Del Skrevet 26. november 2024 annelis skrev (1 time siden): Søte unge jenter fra europeiske land sjeldent vil ha fattige tyrkere som ikke kan engelsk en gang. Ikke særlig pen han heller, og ganske så lav Tyrkere er vell ikke akkurat kjent for å være høye ? Men han kan garantert få noe bedre en hu Annema. Lønna er blitt ganske grei den siste tiden, og med tips så bør det ikke kalles fattig tyrker akkurat 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomKrus Skrevet 26. november 2024 #418 Del Skrevet 26. november 2024 WoodpackaFromSpace skrev (På 10.11.2024 den 13.48): Kan ikke begripe hvorfor disse to er sammen. Det begriper jeg lett. Dundar har et håp Norge ! Anne Ma ung gutt hun kan kose seg med. Derfor er de sammen, og UD har begrepet dette for lenge siden, heldigvis. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WoodpackaFromSpace Skrevet 27. november 2024 #419 Del Skrevet 27. november 2024 TomKrus skrev (15 timer siden): Det begriper jeg lett. Dundar har et håp Norge ! Anne Ma ung gutt hun kan kose seg med. Derfor er de sammen, og UD har begrepet dette for lenge siden, heldigvis. Huff a meg ja det er sant 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 27. november 2024 Forfatter #420 Del Skrevet 27. november 2024 WoodpackaFromSpace skrev (24 minutter siden): Huff a meg ja det er sant Håpet Norge har vell snart brast for godt. Så da blir det spennende å se om han fortsatt klarer å leve med dette kvinne menneske 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå