Gå til innhold

Anne ma starter salong i alanya

Anneisabell

Anbefalte innlegg

Vintermåne skrev (1 time siden):

Jeg var inne og såg på instaen hennes- og de neglene 😱😱 altså, jeg har ikke peiling - men skal det være sånn nederst på neglen- det ser ut som noe er pressa under huden liksom?? Jeg blei nesten dårlig - det ser jo helt sykt ut? 

😂 enig, har tenkt akkurat det samme som deg. Ser sykt vondt ut også, i tillegg til å ikke være fint 🙈 aldri sett negler er lagt sånn hos andre. Må legge til at ikke jeg heller har peiling da 😅

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sira89 skrev (1 time siden):

😂 enig, har tenkt akkurat det samme som deg. Ser sykt vondt ut også, i tillegg til å ikke være fint 🙈 aldri sett negler er lagt sånn hos andre. Må legge til at ikke jeg heller har peiling da 😅

😅 ja, det ser jo forferdelig vondt ut 🥵

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (11 timer siden):

Jeg måtte høre litt igjen  på podcast episoden hun var gjest i 2022 , «sykt ærlig med Martine» ( Halvorsen). Det var ikke godt å høre på. 
Hun forstår rett og slett ikke at hun avslører både det ene og det andre, som bare underbygger at hensiktene til D har vært et proforma ekteskap hele tiden. 

Hva heter episoden?finner den ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anneisabell skrev (22 minutter siden):

Hva heter episoden?finner den ikke

Det er episode 178: Med en aldersforskjell på 33 år. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er trist er at AnneMa ikke selv forstår at det ikke er ekte kjærlighet når en fra et fattig land frir til henne på tekstmelding etter noen minutter. Jeg har også blitt kontaktet av menn fra fattige land som frir på melding etter et par meldinger, men jeg går jo ikke på at det er ekte. Jeg ler av dem og synes de er patetiske, tror jo overhodet ikke at de vil ha meg. De vil jo åpenbart bare til Norge😂 Trist at AnneMa ikke skjønner det

• Liker 24
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paneera skrev (45 minutter siden):

Det som er trist er at AnneMa ikke selv forstår at det ikke er ekte kjærlighet når en fra et fattig land frir til henne på tekstmelding etter noen minutter. Jeg har også blitt kontaktet av menn fra fattige land som frir på melding etter et par meldinger, men jeg går jo ikke på at det er ekte. Jeg ler av dem og synes de er patetiske, tror jo overhodet ikke at de vil ha meg. De vil jo åpenbart bare til Norge😂 Trist at AnneMa ikke skjønner det

Hun får nyte så lenge det varer tenker jeg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hufsetrollet skrev (13 timer siden):

Den såkalte «fansen» hennes kan jo umulig være blant de skarpeste knivene i skuffen. Hvem heier på alvor på dette forholdet, hvem tror på alvor at dette er ekte kjærlighet? Muligens noen som er i samme situasjon?

Damer 50+, som skriver på dialekt og er i fra LHS, har jeg lagt merke til

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vintermåne skrev (10 timer siden):

😅 ja, det ser jo forferdelig vondt ut 🥵

Synes de neglene ser ut som begynnende betennelse jeg. Fikk helt vondt i mine egne, falske negler 😳

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jo hvordan det gikk med Mette Ask (egen tråd her på rampelys) som var på ferie med sin unge voksne datter, og ble forelsket i en kurder fra Tyrkia som jobbet som servitør og kunne nesten ikke snakke engelsk, Mette var dog betraktelig yngre enn AnneMa, men tyrkeren var nesten på samme alder som datteren,

Mette var lenge før hun møtte han åpen om at hun ønsket et tredje barn, vurderte t.o.m å lage en avtale med en kompis om å få sperm fra han. Servitøren drømte om Norge da han var yngste sønn i familien, og tradisjonen der er at eldste sønn arver alt. Fattig familie, så ikke økonomi til utdanning til de andre barna.

Problemet var at Mette hadde barn fra før, noe som er uakseptabelt hos muslimske tyrkere. Han kom fra ei landsbygd langt uti «gokk» i Tyrkia med lite andre muligheter enn å gifte seg med ei urørt kvinne på egen alder på landsbygda, reise inn til de store turistbyene og jobbe fra tidlig morgen til langt på natt som servitør fra typ april-september når det er turistsesong, og leve på oppsparte midler i landsbygda utenom sesong. Siden han var ugift så gikk lønna til familien

Så som mange andre fattige kurdere/tyrkere drømte han nok om «honninglandet» Norge. De giftet seg i landsbygda hans, uten Mettes barn eller annen familie tilstede, bortsett fra ei norsk venninne til forlover.

Heldigvis ble hun raskt gravid i en alder av 40/41, og han fikk oppholdstillatelse. 4 år etter er de skilt, han bor i Norge, jobber som servitør og omgås bare med andre tyrkere. Barnet har han ifg Mette annenhver helg pga jobben (vanskelig med 50/50 når man jobber kveld/natt)  Men selv om de både var gift og fikk barn så var det ikke enkelt med oppholdstillatelse pga stor aldersforskjell

Hos AnneMa er det enda større aldersforsjell, og felles barn er utopi. De har fått avslag og anket, og avslaget er endelig. Jeg tviler på det hjelper å gå via Sverige (den ideen var Mette inne på også). Og melder hun flytting til Tyrkia så mister hun vel både trygd og rettigheter til norsk helsevesen? For å beholde det så må man vel oppholde seg i Norge 6mnd ila året? Eller betale for medlemskap i Folketrygden 

• Liker 17
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (18 timer siden):

Jeg måtte høre litt igjen  på podcast episoden hun var gjest i 2022 , «sykt ærlig med Martine» ( Halvorsen). Det var ikke godt å høre på. 
Hun forstår rett og slett ikke at hun avslører både det ene og det andre, som bare underbygger at hensiktene til D har vært et proforma ekteskap hele tiden. 

For eksempel?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fenomen skrev (1 time siden):

For eksempel?

Hørte det for første gang nå og er helt enig. Han fridde etter typ 15 min, og sendte ring i posten. Og hvilken vettug dame på 60 år reiser for å møte en unggutt hun knapt har snakket med under covid!? Kan man bli mere desperat?? Hadde hun ikke alltid vært så kvass og bedrevitende hadde jeg nesten syntes synd på henne for å være så dum og godtroende. 

• Liker 20
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fenomen skrev (1 time siden):

For eksempel?

De fikk kontakt 2 februar på dating appen via Google translate, hun slettet appen 9 febr. For å se om han tok kontakt igjen på FB. 
Hun sier at han sa han ikke hadde Facebook. At han  måtte få  hjelp av en kompis til å lage seg det, og så sendte han henne en venneforespørsel umiddelbart som hun godtok. (Men et  raskt søk viser at luringen har 4-5 Facebook kontoer, helt tilbake fra 2011, han har låst dem nå, men de var åpne tidligere )

Så går det 2 mnd uten kontakt i det hele tatt. ( kilde : UDI) 

AnneMa sier  i podcasten at «etter et par mnd» kom det en forespørsel fra han om hun ville være i et forhold med ham, det var en slik forespørsel man må svare ja el nei på. 

Hun sier hun  svarte ja. 
Hun sier derimot ingenting om at det var null kontakt mellom dem de to mnd, hun vet jo at det vil høres ganske shady ut. 

• Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva er det Annema får ut av forholdet?

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skruf skrev (5 timer siden):

Ser jo hvordan det gikk med Mette Ask (egen tråd her på rampelys) som var på ferie med sin unge voksne datter, og ble forelsket i en kurder fra Tyrkia som jobbet som servitør og kunne nesten ikke snakke engelsk, Mette var dog betraktelig yngre enn AnneMa, men tyrkeren var nesten på samme alder som datteren,

Mette var lenge før hun møtte han åpen om at hun ønsket et tredje barn, vurderte t.o.m å lage en avtale med en kompis om å få sperm fra han. Servitøren drømte om Norge da han var yngste sønn i familien, og tradisjonen der er at eldste sønn arver alt. Fattig familie, så ikke økonomi til utdanning til de andre barna.

Problemet var at Mette hadde barn fra før, noe som er uakseptabelt hos muslimske tyrkere. Han kom fra ei landsbygd langt uti «gokk» i Tyrkia med lite andre muligheter enn å gifte seg med ei urørt kvinne på egen alder på landsbygda, reise inn til de store turistbyene og jobbe fra tidlig morgen til langt på natt som servitør fra typ april-september når det er turistsesong, og leve på oppsparte midler i landsbygda utenom sesong. Siden han var ugift så gikk lønna til familien

Så som mange andre fattige kurdere/tyrkere drømte han nok om «honninglandet» Norge. De giftet seg i landsbygda hans, uten Mettes barn eller annen familie tilstede, bortsett fra ei norsk venninne til forlover.

Heldigvis ble hun raskt gravid i en alder av 40/41, og han fikk oppholdstillatelse. 4 år etter er de skilt, han bor i Norge, jobber som servitør og omgås bare med andre tyrkere. Barnet har han ifg Mette annenhver helg pga jobben (vanskelig med 50/50 når man jobber kveld/natt)  Men selv om de både var gift og fikk barn så var det ikke enkelt med oppholdstillatelse pga stor aldersforskjell

Hos AnneMa er det enda større aldersforsjell, og felles barn er utopi. De har fått avslag og anket, og avslaget er endelig. Jeg tviler på det hjelper å gå via Sverige (den ideen var Mette inne på også). Og melder hun flytting til Tyrkia så mister hun vel både trygd og rettigheter til norsk helsevesen? For å beholde det så må man vel oppholde seg i Norge 6mnd ila året? Eller betale for medlemskap i Folketrygden 

H e l d i g v i s ? 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BobbySocks skrev (9 minutter siden):

S E X 🤪🤪

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BobbySocks skrev (16 minutter siden):

Kjendisstatusen og sex med en kjekk,ung mann? 
Hun hadde over 700 meldinger i innboksen på dating appen , men det var HUN som sendte melding til Dundar først ( sier hun). De har nok vært på jakt begge to, på hver sin måte. 
Sexen med ham har hun fremsnakket foråsidetsånn  ved mer enn en anledning. 

• Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun liker nok å ha en yngre mann som hun kan bestemme og ha makt over...

Hadde vel tenkt at hun kunne gi han oppholdstillatelse mot sex og "kjærlighet" i bytte....så ung fyr finner ikke ei så gammal dame som faktisk ser ut som sin alder...uten baktanker. De er to om det. Heldigvis klarte de ikke å lure UDI!!

Endret av Moongirl
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lampefeber

Jeg har hørt episoden nå, og det er jo bare flaut å høre på. Hun er klippefast i troen på at dette er ekte kjærlighet.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BobbySocks skrev (57 minutter siden):

Gjett 🫠

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moongirl skrev (36 minutter siden):

Hun liker nok å ha en yngre mann som hun kan bestemme og ha makt over...

Hadde vel tenkt at hun kunne gi han oppholdstillatelse mot sex og "kjærlighet" i bytte....så ung fyr finner ikke ei så gammal dame som faktisk ser ut som sin alder...uten baktanker. De er to om det. Heldigvis klarte de ikke å lure UDI!!

Nei, han valgte nok ikke å gifte seg med henne pga utseendet hennes. Så ærlige må vi kunne være. Hun ser absolutt ikke ung ut for alderen, mange 60 åringer som ser yngre ut. (Hjelper ikke sååå mye at hun har tyrkiske kjøpetenner). Hun har jo makt så lenge de fortsatt har håp om opphold i Norge, vi får se hvor lenge han holder ut. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...