Gå til innhold

Anne ma starter salong i alanya

Anneisabell

Anbefalte innlegg

VXL100 skrev (1 time siden):

Nå tar hun betalt av folk som vil møte dem, og det skjønner jeg. Folk vil invitere de på middag, og da mener noen at mater er betaling nok. Men hvorfor skal hun sitte å være morsom, og utlevere seg selv og bli tatt bilder av, for en kebab og cola? Aldri i verden, folk er frekke. Vil de ha selskap og ferieminne får de jaggu betale for det også. Der er jeg enig med AnneMa.

Men hvorfor i all verden skal hun/de absolutt møte fremmede folk for middag eller lunch!?!? Er jo ikke normalt å gjøre sånt . Å stoppe for et bilde på gata er greitt nok, men gå på middag med fremmede! Det er jo ikke riktig klokt. 

• Liker 16
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hufsetrollet skrev (4 minutter siden):

Men hvorfor i all verden skal hun/de absolutt møte fremmede folk for middag eller lunch!?!? Er jo ikke normalt å gjøre sånt . Å stoppe for et bilde på gata er greitt nok, men gå på middag med fremmede! Det er jo ikke riktig klokt. 

Det handler vel om et desperat behov for penger? Lurer mer på hva slags folk som betaler for noe sånt.

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofiei skrev (6 minutter siden):

Det handler vel om et desperat behov for penger? Lurer mer på hva slags folk som betaler for noe sånt.

Håper seriøst ingen ønsker å betale for å møte dem...ikke at noen vil ha hilsen som koster flesk..eller de stygge boksene hun selger MED signatur.  Kreative metoder for å tjene penger hvertfall 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hufsetrollet skrev (4 timer siden):

AnneMa har uføretrygd ja. Fikk det relativt ung ifølge en av hennes neglekunder i Arendal. Lurer på om Nav følger med på inntektene hennes i Tyrkia. 

Da er det faktisk ganske sykt at hun har gått ut på egen story med å skrive ordrett at «ALLE har en restarbeidsevne».

Kvalmt dobbeltmorask men jo ikke sjokkerende fra den kanten.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GhostHug skrev (4 timer siden):

Da er det faktisk ganske sykt at hun har gått ut på egen story med å skrive ordrett at «ALLE har en restarbeidsevne».

Kvalmt dobbeltmorask men jo ikke sjokkerende fra den kanten.

Nei, ikke overraskende. Dobbeltmoralister finner alltid et forsvar for den siden de liker best i henhold til egen situasjon og kaller det da «moral».

Enkelthet kan være simpelt og bety noe ganske annet…

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eleaelea skrev (På 4.9.2024 den 13.02):

Så et klipp på tik tok der Dundar lager mat. Han hadde ikke på seg gifteringen... why?

Må en bruke ring for å være gift?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leste en kommentar fru hu sjøl: er det lønn å bli spandert middag? Så de skal ha  betalt og få maten sponset? Går økonomien litt dårlig hell??

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anneisabell skrev (3 timer siden):

Leste en kommentar fru hu sjøl: er det lønn å bli spandert middag? Så de skal ha  betalt og få maten sponset? Går økonomien litt dårlig hell??

Spørs det ja. Tjener vel ikke all verden som hjelpegutt i en bar. 

Endret av Hufsetrollet
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe så jævlig sur a gitt for at folk reagerer på siste påskudd..hu der er ikke helt navla.  Synes hun virkelig ikke at det er rart folk reagerer? Ellers er hun vell mest ute etter litt extra oppmerksomhet 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tidligere tenkt at Anne Ma er en artig skrue, ledd godt av (sjeldent med) henne. Det å betale for en videohilsen syns jeg er uskyldig moro, hun er jo temmelig "out there" som person.

Men nå virker hun til å miste all fotfeste, videoene hun nå legger ut er ikke lenger morsomme, de er helt absurde. Hun leser kommentarer og sier hun ikke bryr seg... Well? Tviler på noen tror på dette.

Det høres også ut som hun skal ta betalt for hver lille interaksjon med "fans" og sammenligner det med en hvemsomhelst kjendis. Jeg har aldri opplevd å måtte betale for et bilde eller en autograf fra en kjendis. Og en ting kjendiser gjør mye av er å promotere seg selv, gi av seg selv, gratis, for å holde seg relevant.

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hufsetrollet skrev (På 3.10.2024 den 17.24):

AnneMa har uføretrygd ja. Fikk det relativt ung ifølge en av hennes neglekunder i Arendal. Lurer på om Nav følger med på inntektene hennes i Tyrkia. 

Har hun ung ufør tillegg mister hun det hvertfall i Tyrkia. Det får ingen med seg utenlands. Så hun ble spurt om uføretrygd i kommentarfeltet nå, svarer var : «å faen har du med det å gjøre». Forsåvidt riktig det, men ikke veldig classy. 

Hun poengterer veldig nå at meet and greet handler ikke om penger, men om å få spandert en middag og evnt taxi. Men i videoen som startet det hele, bruker hun ord som betaling og honorar. Tror kanskje hun har tenkt seg litt om nå, og dekker det bak «spandering av middag». 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (9 minutter siden):

Har hun ung ufør tillegg mister hun det hvertfall i Tyrkia. Det får ingen med seg utenlands. Så hun ble spurt om uføretrygd i kommentarfeltet nå, svarer var : «å faen har du med det å gjøre». Forsåvidt riktig det, men ikke veldig classy. 

Hun poengterer veldig nå at meet and greet handler ikke om penger, men om å få spandert en middag og evnt taxi. Men i videoen som startet det hele, bruker hun ord som betaling og honorar. Tror kanskje hun har tenkt seg litt om nå, og dekker det bak «spandering av middag». 

Usmakelig holdninger og videoer hun legger ut hvertfall.  Logg av sier jeg bare

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anneisabell skrev (20 timer siden):

Noe så jævlig sur a gitt for at folk reagerer på siste påskudd..hu der er ikke helt navla.  Synes hun virkelig ikke at det er rart folk reagerer? Ellers er hun vell mest ute etter litt extra oppmerksomhet 

Hva er det hun har gjort nå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Honey Dew skrev (46 minutter siden):

Hva er det hun har gjort nå da?

Hun gikk ut med at de måtte ta seg betalt når folk ville treffe dem.  Tid er penger, nå  moderer hun og kaller det å bli spandert mat og evt taxi. Sur som en sitron fordi bla dagbladet skrev om påskuddet

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Galskapen når nye høyder, ser jeg.... Ikke riktig navla hu der... 😬

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anneisabell skrev (2 timer siden):

Hun gikk ut med at de måtte ta seg betalt når folk ville treffe dem.  Tid er penger, nå  moderer hun og kaller det å bli spandert mat og evt taxi. Sur som en sitron fordi bla dagbladet skrev om påskuddet

Altså, har hun ingen klasse? Ingen med vettet i behold tigger om å bli spandert mat på. Det er noe folk gjør hvis de er fattige og uteliggere. Håper ingen spanderer middag på henne og må sitte å høre på tiradene om hvor fæle alle er mot henne.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Honey Dew skrev (12 minutter siden):

Altså, har hun ingen klasse? Ingen med vettet i behold tigger om å bli spandert mat på. Det er noe folk gjør hvis de er fattige og uteliggere. Håper ingen spanderer middag på henne og må sitte å høre på tiradene om hvor fæle alle er mot henne.

Jeg kan ikke se for meg at hun noen gang har hatt et snev av klasse en gang … 😂

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjugur skrev (Akkurat nå):

Jeg kan ikke se for meg at hun noen gang har hatt et snev av klasse en gang … 😂

Det hadde vært morsomt å se reaksjonen hennes hvis noen kom inn på restauranten og ga henne penger til en middag der, for så å gå ut igjen, uten å spise sammen med henne 😁

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (1 time siden):

Det hadde vært morsomt å se reaksjonen hennes hvis noen kom inn på restauranten og ga henne penger til en middag der, for så å gå ut igjen, uten å spise sammen med henne 😁

Har dere sett hennes Instagram hvor hun syter og klager over kommentaren hun får fra folk?

Spoiler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hufsetrollet skrev (1 time siden):

Har dere sett hennes Instagram hvor hun syter og klager over kommentaren hun får fra folk?

Skjul innhold

Nei, hun har blokkert meg.

Fortell. Nå er jeg nysgjerrig

Endret av Honey Dew
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...