refill Skrevet 4. september #301 Del Skrevet 4. september Da Dundar hadde bursdag hadde jeg så lyst til å kommentere: "naaw.. endelig myndig?", men tror ikke hun hadde sett noe humor i det. Sikkert med rette 😅 Jeg har ikke noe i mot Annema. Hun er en slags kvinnelig Charter Svein (pre-covid). Hun er en karakter. Også håper jeg at de utnytter hverandre gjensidig, og lever greit med det. 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 4. september #302 Del Skrevet 4. september Eleaelea skrev (6 timer siden): Så et klipp på tik tok der Dundar lager mat. Han hadde ikke på seg gifteringen... why? Fordi han lagde mat. Ringer skal av når man kokkelerer 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eleaelea Skrevet 4. september #303 Del Skrevet 4. september Tough cookie skrev (6 timer siden): Ringer er jo bakteriebomber, så det kan jo hende han har tatt av seg ringen for å ha rene hender når han lager mat Hørt om hansker?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 4. september #304 Del Skrevet 4. september Eleaelea skrev (1 time siden): Hørt om hansker?? Allikevel skal en være ren på hendene. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vintermåne Skrevet 5. september #305 Del Skrevet 5. september Eleaelea skrev (På 4.9.2024 den 21.35): Hørt om hansker?? Hadde han på seg hansker?? Hvordan så du da at han ikke hadde på ringen? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 7. september Forfatter #306 Del Skrevet 7. september Hun høres ut som hun snakker med en liten unge når hun skal påpeke hvor flink D har blitt i norsk. Stakkars mann, han ser brydd ut på de videoene hun legger ut. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hufsetrollet Skrevet 9. september #307 Del Skrevet 9. september Nå er det stort oppslag i Seoghør om livet deres i Alanya 🤣 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 9. september Forfatter #308 Del Skrevet 9. september Hufsetrollet skrev (1 time siden): Nå er det stort oppslag i Seoghør om livet deres i Alanya 🤣 Hun står på hardt for ikke å bli glemt. Prøver seg på ulike samarbeid i Tyrkia også. En plass må hun vell prøve å få inn litt penger 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eleaelea Skrevet 12. september #309 Del Skrevet 12. september Anneisabell skrev (På 9.9.2024 den 11.04): Hun står på hardt for ikke å bli glemt. Prøver seg på ulike samarbeid i Tyrkia også. En plass må hun vell prøve å få inn litt penger Ser tik tok videoer av de to.. tror ikke det er så rosenrødt som det skal gies uttrykk for. Blir nok ikke lenge før hun flytter til norge igjen. Hun har vel allerede tenkt tanken. Men så var det stoltheten da. Nederlaget.. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 12. september Forfatter #310 Del Skrevet 12. september Eleaelea skrev (32 minutter siden): Ser tik tok videoer av de to.. tror ikke det er så rosenrødt som det skal gies uttrykk for. Blir nok ikke lenge før hun flytter til norge igjen. Hun har vel allerede tenkt tanken. Men så var det stoltheten da. Nederlaget.. Han ser alltid veldig oppgitt ut når hun prater og viser han frem. Det høres ut som de fortsatt ikke har samme språk heller. Hennes engelsk er jo nesten like rævva som hans. Stoltheten ja. Den kan ikke snekkes for Stolte Annema 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hufsetrollet Skrevet 12. september #311 Del Skrevet 12. september Anneisabell skrev (10 timer siden): Han ser alltid veldig oppgitt ut når hun prater og viser han frem. Det høres ut som de fortsatt ikke har samme språk heller. Hennes engelsk er jo nesten like rævva som hans. Stoltheten ja. Den kan ikke snekkes for Stolte Annema Gud ja, engelsken hennes er jo bare helt forferdelig. Er det mulig!?!? Det blir nok snart slutt, finnes vel ikke et mere umake par. Han matcher på ingen måte de fleste kjekke tyrkerne man møter i Alanya, men er langt unna å måtte ta til takke med ei «gammel kjerring» som henne. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 2. oktober Forfatter #312 Del Skrevet 2. oktober Annema til nye høyder, skal begynne å ta betalt om noen vil møte de for en kaffe eller lunsj...hvem tror hun at de er og hvem i helsikke gidder det. Nei jeg følger de ikke noe sted, kom kunn opp som et forslag på insta..ja annema jeg steiler,og det må jeg få lov til. Jeg kan også si og mene akkurat som jeg vil, slik som du..sånn er det med den saken. Good luck in alanya 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hufsetrollet Skrevet 3. oktober #313 Del Skrevet 3. oktober Anneisabell skrev (13 timer siden): Annema til nye høyder, skal begynne å ta betalt om noen vil møte de for en kaffe eller lunsj...hvem tror hun at de er og hvem i helsikke gidder det. Nei jeg følger de ikke noe sted, kom kunn opp som et forslag på insta..ja annema jeg steiler,og det må jeg få lov til. Jeg kan også si og mene akkurat som jeg vil, slik som du..sånn er det med den saken. Good luck in alanya Ja så det!!!! Hun er ikke lite frekk. Og det verste er at det helt sikkert noen som er så dumme at de gjør det og. Undret også litt over hvorfor hun reklamerer så mye for en annen restaurant nå, Solsiden sportsbar. Har Dundar skifter jobb? 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 3. oktober Forfatter #314 Del Skrevet 3. oktober Hufsetrollet skrev (9 minutter siden): Ja så det!!!! Hun er ikke lite frekk. Og det verste er at det helt sikkert noen som er så dumme at de gjør det og. Undret også litt over hvorfor hun reklamerer så mye for en annen restaurant nå, Solsiden sportsbar. Har Dundar skifter jobb? Vet ikke om han har bytta jobb igjen. Stakkar 'n står vell fortsatt bare i oppvasken/ hjelpegutt. Vet den andre restauranten er svært populær for normenn så skal vell prøve å dra den enda lengre opp på lista over favoritt steder...ikke om jeg hadde giddet og sitte der og hørt på den brekinga hennes. Må vell jobbe hardt med å holde seg "kjendis" 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hufsetrollet Skrevet 3. oktober #315 Del Skrevet 3. oktober Anneisabell skrev (10 minutter siden): Vet ikke om han har bytta jobb igjen. Stakkar 'n står vell fortsatt bare i oppvasken/ hjelpegutt. Vet den andre restauranten er svært populær for normenn så skal vell prøve å dra den enda lengre opp på lista over favoritt steder...ikke om jeg hadde giddet og sitte der og hørt på den brekinga hennes. Må vell jobbe hardt med å holde seg "kjendis" Hun maser svært om å få følgere på snap nå, både hun og Dundar. Har vel skjønt at det er penger å tjene der og. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 3. oktober Forfatter #316 Del Skrevet 3. oktober Hufsetrollet skrev (8 minutter siden): Hun maser svært om å få følgere på snap nå, både hun og Dundar. Har vel skjønt at det er penger å tjene der og. Sikkert 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 3. oktober #317 Del Skrevet 3. oktober Moongirl skrev (På 26.7.2024 den 6.29): Bare 460 kr inkl.porto..et kupp!😬 Jau, men med signaturene deres, helt uten ekstra kostnad. 😛 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 3. oktober #318 Del Skrevet 3. oktober Tråden er ryddet for krenkende innlegg. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hufsetrollet Skrevet 3. oktober #319 Del Skrevet 3. oktober Zenhouse skrev (På 14.8.2024 den 3.00): Ja jeg skjønner heller ikke at det stadig blir nevnt at hun er trygdet. Det har aldri vært nevnt noe sted. Derimot har hun drevet eget firma- neglesalongen, samt hatt inntekt ved siden av den ( honorar for minst 3 reality-serier og gratulasjons-businessen sin). edit: tror folk blander henne og Alicia fra Grenseløst forelsket ang trygden.. Alicia ( kona til Nosa) er ufør. AnneMa har uføretrygd ja. Fikk det relativt ung ifølge en av hennes neglekunder i Arendal. Lurer på om Nav følger med på inntektene hennes i Tyrkia. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VXL100 Skrevet 3. oktober #320 Del Skrevet 3. oktober Nå tar hun betalt av folk som vil møte dem, og det skjønner jeg. Folk vil invitere de på middag, og da mener noen at mater er betaling nok. Men hvorfor skal hun sitte å være morsom, og utlevere seg selv og bli tatt bilder av, for en kebab og cola? Aldri i verden, folk er frekke. Vil de ha selskap og ferieminne får de jaggu betale for det også. Der er jeg enig med AnneMa. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå