Apen Julius Skrevet 12. august #281 Del Skrevet 12. august Ønsk henne lykke til! Trenger man si noe mer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hufsetrollet Skrevet 12. august #282 Del Skrevet 12. august (endret) Honey Dew skrev (23 timer siden): Hun har god selvtillit. Det skal hun ha... Det verste er at den gjengen som digger henne stemmer om og om igjen så hun vinner vel. Endret 13. august av Hufsetrollet 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 14. august #283 Del Skrevet 14. august (endret) Million skrev (På 12.8.2024 den 11.23): Uføretrygd? I en annen tråd her ble det hevdet at hun IKKE er uføretrygdet. Hva er rett? Hun jobbet med negledesign hjemme i Norge, har ikke lest at hun er uføretrygdet? Ja jeg skjønner heller ikke at det stadig blir nevnt at hun er trygdet. Det har aldri vært nevnt noe sted. Derimot har hun drevet eget firma- neglesalongen, samt hatt inntekt ved siden av den ( honorar for minst 3 reality-serier og gratulasjons-businessen sin). edit: tror folk blander henne og Alicia fra Grenseløst forelsket ang trygden.. Alicia ( kona til Nosa) er ufør. Endret 14. august av Zenhouse 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 14. august Forfatter #284 Del Skrevet 14. august Zenhouse skrev (6 timer siden): Ja jeg skjønner heller ikke at det stadig blir nevnt at hun er trygdet. Det har aldri vært nevnt noe sted. Derimot har hun drevet eget firma- neglesalongen, samt hatt inntekt ved siden av den ( honorar for minst 3 reality-serier og gratulasjons-businessen sin). edit: tror folk blander henne og Alicia fra Grenseløst forelsket ang trygden.. Alicia ( kona til Nosa) er ufør. Å leve 2 stk i Tyrkia på en lønn fra en restaurant der, da lever du ikke akkurat i sus og dus. Kanskje folk tenker hun har uføre for i det hele tatt kunne ha råd til å bo der med han Alle er vi flinke til å tolke og lage våre teorier og svar. Tror den arbeidstillatelsen hennes bør komme raskt på plass så hun kan begynne å tjene fett på de sorry grusomme neglene sine 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hufsetrollet Skrevet 17. august #285 Del Skrevet 17. august Hørte fra noen som er i Alanya og hadde tatt seg en tur til der Dundar jobber. Ikke så stor restaurant, hyggelige folk som jobbet der. De hadde ikke spist så kunne ikke uttale seg om maten. Dundar stod bak bardisken, virket å være en slags hjelpegutt. Ingen classy plass akkurat, rølpete og fulle mannfolk i bar overkropp satt og sang i en mikrofon ved bordene. Madammen selv var ikke å se denne kvelden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 17. august Forfatter #286 Del Skrevet 17. august Hufsetrollet skrev (1 time siden): Hørte fra noen som er i Alanya og hadde tatt seg en tur til der Dundar jobber. Ikke så stor restaurant, hyggelige folk som jobbet der. De hadde ikke spist så kunne ikke uttale seg om maten. Dundar stod bak bardisken, virket å være en slags hjelpegutt. Ingen classy plass akkurat, rølpete og fulle mannfolk i bar overkropp satt og sang i en mikrofon ved bordene. Madammen selv var ikke å se denne kvelden. Ikke mye mer han kan være med sine engelsk kunnskaper på et turist sted Så klatrer han vell etterhvert litt oppover i gradene 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 25. august Forfatter #287 Del Skrevet 25. august Dundar har uten tvil forandret seg til en "Alanya boy" etter at han kom til Alanya fra landsbygda. De som kjenner Alanya skjønner hva jeg snakker om. Annema jobber hardt med reklame både for seg selv og jobben hans. Go go 🇹🇷 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 25. august #288 Del Skrevet 25. august On 8/17/2024 at 5:17 PM, Anneisabell said: Ikke mye mer han kan være med sine engelsk kunnskaper på et turist sted Så klatrer han vell etterhvert litt oppover i gradene Nå trenger han ikke lære seg norsk lenger, så da kan han fokusere på engelsken sin 😂 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eleaelea Skrevet 3. september #289 Del Skrevet 3. september Hufsetrollet skrev (På 17.8.2024 den 16.10): Hørte fra noen som er i Alanya og hadde tatt seg en tur til der Dundar jobber. Ikke så stor restaurant, hyggelige folk som jobbet der. De hadde ikke spist så kunne ikke uttale seg om maten. Dundar stod bak bardisken, virket å være en slags hjelpegutt. Ingen classy plass akkurat, rølpete og fulle mannfolk i bar overkropp satt og sang i en mikrofon ved bordene. Madammen selv var ikke å se denne kvelden. Flørtet Dundar med andre damer? Virket han happy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 3. september #290 Del Skrevet 3. september Hufsetrollet skrev (På 17.8.2024 den 16.10): Hørte fra noen som er i Alanya og hadde tatt seg en tur til der Dundar jobber. Ikke så stor restaurant, hyggelige folk som jobbet der. De hadde ikke spist så kunne ikke uttale seg om maten. Dundar stod bak bardisken, virket å være en slags hjelpegutt. Ingen classy plass akkurat, rølpete og fulle mannfolk i bar overkropp satt og sang i en mikrofon ved bordene. Madammen selv var ikke å se denne kvelden. Veldig gode anmeldelser både på betjening og mat så jeg på Tripadvisor. Men - det hadde også annen restaurant der nede som jeg kjenner til. Man kunne også spørre de «svært trivelige, familie-vennlige, svensktalende» servitørene om mer enn mat-menyen, de kunne skaffe damer. Null problem. De tok en tlf, så kom det raskt en taxi med russisk-språklige unge damer som opprinnelig var fra typ Kazakhstan og omliggende områder. Kliss lik type restaurant og ansatte. Det er naivt å tro at kjekke unge menn som kommer fra bygda oppfører seg som munker der, de møter på villige utenlandske damer ( for det ER mange damer, min erfaring er at britiske damer er ofte på flørteren der) I tillegg til sexindustrien fra Øst-Europa/Asia som er der. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 3. september Forfatter #291 Del Skrevet 3. september Zenhouse skrev (2 timer siden): Veldig gode anmeldelser både på betjening og mat så jeg på Tripadvisor. Men - det hadde også annen restaurant der nede som jeg kjenner til. Man kunne også spørre de «svært trivelige, familie-vennlige, svensktalende» servitørene om mer enn mat-menyen, de kunne skaffe damer. Null problem. De tok en tlf, så kom det raskt en taxi med russisk-språklige unge damer som opprinnelig var fra typ Kazakhstan og omliggende områder. Kliss lik type restaurant og ansatte. Det er naivt å tro at kjekke unge menn som kommer fra bygda oppfører seg som munker der, de møter på villige utenlandske damer ( for det ER mange damer, min erfaring er at britiske damer er ofte på flørteren der) I tillegg til sexindustrien fra Øst-Europa/Asia som er der. Skal ikke påstå verken det ene eller det andre jeg. Men ung gutter fra bygda får opplæring de når de kommer til alanya. Men de fleste har ikke " mor" sittende i et hjørne da 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 3. september #292 Del Skrevet 3. september Anneisabell skrev (1 time siden): Skal ikke påstå verken det ene eller det andre jeg. Men ung gutter fra bygda får opplæring de når de kommer til alanya. Men de fleste har ikke " mor" sittende i et hjørne da Han har barnevakt, ja 😅 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 4. september Forfatter #293 Del Skrevet 4. september Moongirl skrev (8 timer siden): Han har barnevakt, ja 😅 Så kjærlig hun fremstår, stakkars mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hufsetrollet Skrevet 4. september #294 Del Skrevet 4. september Zenhouse skrev (22 timer siden): Veldig gode anmeldelser både på betjening og mat så jeg på Tripadvisor. Men - det hadde også annen restaurant der nede som jeg kjenner til. Man kunne også spørre de «svært trivelige, familie-vennlige, svensktalende» servitørene om mer enn mat-menyen, de kunne skaffe damer. Null problem. De tok en tlf, så kom det raskt en taxi med russisk-språklige unge damer som opprinnelig var fra typ Kazakhstan og omliggende områder. Kliss lik type restaurant og ansatte. Det er naivt å tro at kjekke unge menn som kommer fra bygda oppfører seg som munker der, de møter på villige utenlandske damer ( for det ER mange damer, min erfaring er at britiske damer er ofte på flørteren der) I tillegg til sexindustrien fra Øst-Europa/Asia som er der. Så mange restauranter der nede med masse gode anmeldelser på tripadvisor. Eierne og servitørene spør alltid kunder om å skrive noe positivt, gjerne i bytte mot en ekstra drink på huset. Ville nok ikke stolt blindt på anmeldelsene. og ja, gutta i restaurantbransjen der omtrent «kurses» i hvordan de best skal flørte for å få tak i en utenlandsk dame! og Dundar selv registrerte seg jo på en utenlandsk datingapp med ett mål for øyet, nemlig å finne en dame som kunne få han ut av Tyrkia. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hufsetrollet Skrevet 4. september #295 Del Skrevet 4. september Anneisabell skrev (9 timer siden): Så kjærlig hun fremstår, stakkars mann Enig, stakkars mann. Han flyr nok fort når alle håp om opphold i Norge er borte. Eller…. så lenge hun betaler det meste og han kan holde på bak ryggen hans så har det vel greitt. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lew Skrevet 4. september #296 Del Skrevet 4. september At folk gidder kjøpe sånt ræl.🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eleaelea Skrevet 4. september #297 Del Skrevet 4. september Så et klipp på tik tok der Dundar lager mat. Han hadde ikke på seg gifteringen... why? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 4. september Forfatter #298 Del Skrevet 4. september lew skrev (48 minutter siden): At folk gidder kjøpe sånt ræl.🙈 Håper hele kjerringa snart blir gjemt og glemt. Hun er ikke mye å rope hurra for. Frekk som få om noen sier noe negativt om henne, det er ikke rart hun er ikke mye vennlig selv heller. Det hun lager og prøve å selge er jo bare helt tragisk og hvem vil ha en hilsen fra hu,jeg fatter det ikke. Nei kjære D prøv deg på noe bedre så skal du se at billetten til Norge/ Europa er litt lettere å få i havn 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 4. september #299 Del Skrevet 4. september Eleaelea skrev (1 time siden): Så et klipp på tik tok der Dundar lager mat. Han hadde ikke på seg gifteringen... why? Ringer er jo bakteriebomber, så det kan jo hende han har tatt av seg ringen for å ha rene hender når han lager mat 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 4. september Forfatter #300 Del Skrevet 4. september Tough cookie skrev (29 minutter siden): Ringer er jo bakteriebomber, så det kan jo hende han har tatt av seg ringen for å ha rene hender når han lager mat Hatt sett at ingen av de bruker ring, men det er det jo mange som ikke gjør 😉 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå