Gå til innhold

Flere som er veldig glad i svigerfamilien sin?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Inspirert av denne tråden: 


Jeg er veldig glad i svigerfamilien min! Jeg er mest glad for at de er så annerledes enn min egen familie. De er rause, lite dømmende, avslappet. Det er mange småsaker som irriterer meg, men det handler om meg og ikke dem!

Flere som er glade i svigerfamilien sin?

 

Anonymkode: 19db3...2a1

Ja ❤️🙏
Har det på akkurat samme måte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, har en super svigerfamilie, og det samme synes også mannen om min. 

Anonymkode: c3d8d...cf6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både ja og nei. En svigerfamilie var jeg veldig glad i, en annen var jeg ikke noe glad i i det hele tatt, det var skikkelig sære folk. I min erfaring kommer det rett og slett an på om man har flaks nok til å få en hyggelig svigerfamilie eller ikke. All verdens godvilje fra egen side hjelper lite hvis svigerfamilien er kjip. 

Anonymkode: f8611...a35

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har hatt et veldig godt og nært forhold til svigerforeldrene mine, og vært enormt glad for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et greit forhold til mine svigerforeldre. Vanskelig å si at jeg er veldig glad i dem, men det er mannen og barna. Jeg synes det av og til har vært vanskelig å forholde seg til en familie med andre tradisjoner, andre måter å forholde seg til hverandre osv. Så jeg tror jeg er nøytral, vi omgås, og det har aldri vært noen konflikter.

Anonymkode: 424e7...fa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er glad i min svigerfamilie. Lite dømmende, snille, hjelpsomme og har god folkeskikk. Buser ikke ut med meninger og råd. De er forsiktige 

Anonymkode: f2f74...05b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja. Jeg er veldig fan av svigers. De er herlige og gode personer. De har gjort en utrolig bra oppgave med å oppdra sønnen sin. Det er tilstedeværende besteforeldre.

Jeg har et godt forhold til min mor, men hun er mer sånn jeg kommer innom en tur, men sitter her i 10-15 min før hun må dra igjen. Til nød kan hun ha en av barna på overnatting. Og da må det ut på f.b hvor fantastisk det er. Hun bryter avtaler og må plutselig jobbe osv. Men hun er nå min mor og jeg er glad i henne. Men alt i alt så liker jeg nok svigers best. 

Anonymkode: ccb15...fd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad I hele min svigerfamilie. Jeg er dessverre skilt nå, men vi har endel kontakt fortsatt heldigvis. 

Anonymkode: 4f0d1...878

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad i min svigerfar.Svigermor er død. Han er en mann av den gamle skolen,stille og rolig. Men vi har fått ett nært forhold med årene. Står nok nærmere han enn det mannen min gjør. Mannen er glad for vi har så godt forhold. 

Anonymkode: 3de5c...fd9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad i mine svigerforeldre, de er inkluderende og rause med både meg og barna. De passer ungene mye og hjelper oss med alt mulig rart. 

De har sider som er irriterende (som de aller fleste mennesker, meg inkludert), men jeg forsøker å ignorerere de mindre sjarmerende egenskapene og fokusere på det positive. 

Anonymkode: 55c34...c68

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde et veldig godt forhold til sviger familien frem til mannen fikk psykiske problemer. Etter dette ble dessverre forholdet ødelagt da jeg fikk null støtte I en svært vanskelig periode.

Veldig synd da vi før dette hadde veldig gode relasjoner. Det har gått opp for dem nå hva de gjorde feil, men nå er det for sent for min del.

Anonymkode: 3e9c4...310

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.7.2024 den 9.48):

Inspirert av denne tråden: 


Jeg er veldig glad i svigerfamilien min! Jeg er mest glad for at de er så annerledes enn min egen familie. De er rause, lite dømmende, avslappet. Det er mange småsaker som irriterer meg, men det handler om meg og ikke dem!

Flere som er glade i svigerfamilien sin?

 

Anonymkode: 19db3...2a1

Misliker min svigermor sterkt! Gleder meg til den dagen hun ikke er her mer. Hun er en giftig manipulerende og grådig kvinne som ser på meg som en trussel som har tatt ifra sønnen hennes. 
 

Hun er en heks 

Anonymkode: 73685...fe9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et utrolig fint forhold til mine. Vi bodde i samme hus i ca 4 mnd før vi fikk overta huset på gården vi kjøpte. De har altid stilt opp. De har vært mye mer tilstede en mine foreldre. 

Og svigerfar er bare så herlig. Og svigermor ho er altid med en klem når det trengs. Tilogmed søsteren til svigerfar er helt utrolig. 

Anonymkode: d42c0...b73

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...