AnonymBruker Skrevet 12. juli #21 Del Skrevet 12. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Spise litt mer så du fyller ut tightsen da! Anonymkode: b8c53...139 Ikke alle som legger på seg særlig på rompa selv om de blir store, det er genestisk og ikke så mye man kan noe for. Kan sikkert gå hardt inn for å trene rumpemusklene veldig men nå spurte TS om råd til tights da.. Kan dessverre ikke hjelpe da!! Jeg er ikke slank (bruker L og XL) men har alltid hatt flat rompe. Alle damene i familien min har det 🥴😆 jeg trener ganske enkelt ikke i tights, men ikke bare oga rumpa da. Hadde det vært veldig behagelig å trene i så hadde jeg bare gitt blaffen og brukt tights likevel. Jeg går ikke på trening for å se bra ut for andre.. Men liker bedre håndballshorts/umbro shorts. Har trent i det bestanding og synes de er helt topp 🙂 Anonymkode: b59a4...216 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli #22 Del Skrevet 12. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Bekymrer meg ikke, vil bare ha en tights som ikke ramler ned ❤️ Anonymkode: fca43...ec4 Prøv Popflex, de tightsene er i fantastisk kvalitet og har fine kutt som kler de fleste! Anonymkode: dac10...e6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smeltemann Skrevet 12. juli #23 Del Skrevet 12. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Idiot! Anonymkode: 7faed...6dd Takk ❤️❤️❤️. Men jeg mener det....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli #24 Del Skrevet 12. juli 1 hour ago, AnonymBruker said: Bekymrer meg ikke, vil bare ha en tights som ikke ramler ned ❤️ Anonymkode: fca43...ec4 Tights med bånd til å binde i livet blir hvor de skal. Anonymkode: ca31d...706 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå