Gå til innhold

Dere kvinner i parforhold. Tar noen bilderr av dere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg må alltid spørre om han kan ta bilde av oss når jeg har en koselig stund med sønnen vår. 

Men vi tar familiebilder hos fotograf hver sommer, så vi har noe å se tilbake på. Ikke oppstilte bilder. 

Anonymkode: d8b83...258

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen av oss er bare ikke interessert i å bruke tiden på å ta bilder. Det er kjedelig og strevsomt og tar fokuset bort fra det man faktisk holder på med. Det handler ikke om deg, TS, mannen din er rett og slett bare ikke særlig interessert i fotografering.

Dersom hans mangel på interesse for dette er vanskelig for deg, må du ta det opp med ham. Han kan ikke lese tankene dine og vet ikke at du strever med dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Han har vel aldri sagt at det er din jobb. Han har bare ikke tenkt så langt. Antar vel at du liker det da. 

Vær vokal om dine ønsker og så går det i oppfyllelse. 

Tenker du at det å bli sett handler utelukkende om at han skal lese tankene dine rundt at du vil at han skal ta fotografier av dere også? Med mindre han virkelig ikke ser deg på noen andre måter synes jeg det er en rar konklusjon. 

Anonymkode: 28ec4...e01

Dette støtter jeg.

TS, her viser du tegn til en av de manglene grunnsteinene som gjør skilsmisse mer sannsynlig. Å ikke uttrykke sine ønsker og behov på moden måte, og i stedet bærer stille nag og skuffelse mot sin partner. Dette er direkte gift i et forhold.

Du tillegger forventninger på han basert på din egen oppførsel og tankegang. Det er jo ikke riktig på noen måte. Du tolker hans valg utifra dinne egne reaksjonsmønster og tankemønster.

Her må du jobbe med å uttrykke deg direkte og sårbart, så skal du se at du får et langt bedre samliv!

Anonymkode: 19635...91c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...