Gå til innhold

Vaske vekk bæsjeflekk helt nede i doskålen. OBS har bilde i hovedinnlegget.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
32 minutter siden, smurfebuss said:

Bruk wc vask med klorin. Bare tøm nedi en rikelig mengde og la det stå over natten før du skrubber godt med dobørsten. Til fremtidige doer passer du på å vaske litt lenger ned med børsten. 

Resten av røret (som du ikke ser) er akkurat like brunt. En rørlegger bryr seg ikke. De har sett mye skit før. Saltsyre kan muligens etse på porselenet?

19 minutter siden, UltimateNothing said:

Om det ikke går bort med 1) eddik, eller 2) klorin, så vil håndverker ikke reagere. De har sett mye, mye verre, og kommer til å forstå at du bytter toalettet fordi det er umulig å holde rent.

Har brukt en hel flaske klorin uten at det hjalp. Lot det stå over natten og skrubbet med skuresvamp. 

TS

Anonymkode: 54eea...c0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Forsøkte å vaske toalettet med Coca Cola-syre. Det funket ikke. Har tenkt til å kjøpe nytt toalett. Men ønsker å fjerne flekkene  i det gamle toalettet siden jeg synes det er flaut at de som kommer og skal bytte toalett hos oss ser det skitne toalettet. Tenkte å prøve med saltsyre. Har hansker og briller for å beskytte meg. 

TS

Anonymkode: 54eea...c0c

Saltsyre? Nei nå tuller du. 

De som skifter toaletter har nok sett mye verre ting enn dette.

Anonymkode: 76ff1...c3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Prøv sånne rensetabletter for toalett. Jeg fikk vekk noen skikkelig vanskelige flekker da jeg puttet oppi to stk og lot dem virke over natta.

Anonymkode: 36a0c...8ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...