Gå til innhold

1,4 mill var single i 2021, hva det er nå er ikke godt å vite, men regner med det vil øke.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Just now, AnonymBruker said:

Selvfølgelig. Alle må leve som de selv vil.

Anonymkode: c46cc...107

Så bra. :) Da er vi enige! 

Anonymkode: a9712...7aa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Er så synd at det er sånn. Tviler ikke på at det finnes NOEN seriøse rundt om, men det er dsv ikke nok til alle oss damer som vil ha noe seriøst :( 

Menn skylder på kvinner for at det er så mange single, men hallo det er jo menn som velger å multidate, multipule og kaste bort tid på tull. Hvis man vil ha et seriøst forhold så kan man ikke ha trekant med Eli, Kari og Irina ene dagen og bli sugd av Henriette dagen derpå. For å sette det på spissen.

Og før noen menn blir krenket, JA jeg vet at det finnes damer som sikkert multidater og ligger med flere menn. Men merkelig nok kjenner jeg ingen damer som holder på sånn, kjenner kun til damer som er ordentlige og vil ha kjæreste! 

Anonymkode: c6a85...6fa

Det dere kvinner ikke forstår er at det kun er de 10% mest attraktive mennene som har mulighet til å drive med denne multipulingen, som du kaller det. Og det er kun kvinner som muliggjør denne adferden. For de resterende 90% av mennene er det å kunne holde på slik helt utenkelig. Likevel stempler dere 90% av menn som useriøse. 

Dersom kvinner heller datet på eget nivå, vil det være mye lettere for dem å finne noe seriøst. Men når de omtrent bare går etter de mest attraktive mennene og sprer beina bare mannen sier "Netflix og chill?", kan de vel ikke akkurat forvente noe seriøst?

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at snart er generasjon ultra konservativ i statistikken,sâ det vil ordne seg selv. Har dere snakket med ungdom i det siste? Er som å snakke med min gamle oldefar da han levde. Samme tankesett. Spesielt hos gutta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Forskning viser at menn og kvinner som har mange partnere kan ha vanskelighet for å knytte seg. Bare for å presisere, at dette gjelder begge kjønn. :) 

Anonymkode: a9712...7aa

Ja sex er det som er laget for å knytte oss sammen. Nå er sex først, kjærlighet aldri.

Anonymkode: c46cc...107

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Traktor said:

Det dere kvinner ikke forstår er at det kun er de 10% mest attraktive mennene som har mulighet til å drive med denne multipulingen, som du kaller det. Og det er kun kvinner som muliggjør denne adferden. For de resterende 90% av mennene er det å kunne holde på slik helt utenkelig. Likevel stempler dere 90% av menn som useriøse. 

Dersom kvinner heller datet på eget nivå, vil det være mye lettere for dem å finne noe seriøst. Men når de omtrent bare går etter de mest attraktive mennene og sprer beina bare mannen sier "Netflix og chill?", kan de vel ikke akkurat forvente noe seriøst?

Igjen så var det dette med nivåer som prates om. Man møter noen, man har kjemi, man snakker sammen og blir kjent 😊 på et tidspunkt så forfaller det attraktive utseendet og forsvinner. 

Anonymkode: a9712...7aa

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ja sex er det som er laget for å knytte oss sammen. Nå er sex først, kjærlighet aldri.

Anonymkode: c46cc...107

Det er jeg enig med deg i. En av grunnene til at jeg stoppet med Tinder er fordi at det blir veldig mye stygge meldinger med hook-ups med en gang og det er ikke det jeg ønsker fra en mann. 🤷🏻‍♀️

Anonymkode: a9712...7aa

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Igjen så var det dette med nivåer som prates om. Man møter noen, man har kjemi, man snakker sammen og blir kjent 😊 på et tidspunkt så forfaller det attraktive utseendet og forsvinner. 

Anonymkode: a9712...7aa

Problemet er at det du snakker om aldri skjer, da vi lever i et særdeles overfladisk samfunn. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Traktor said:

Problemet er at det du snakker om aldri skjer, da vi lever i et særdeles overfladisk samfunn. 

Jeg skal innrømme at det overfladiske med Tinder er veldig vanskelig. For meg så handler en mann om klesstilen, smilet, øynene, stemmen, ambisjonene, målene, fritiden, og ikke minst - at vi kan le sammen og nyte hverandre sitt selskap. Nå er alt dette dyttet ned til noen bilder og en kort bio. 😅 Jeg har aldri vært noe glad i nettdating. 

Anonymkode: a9712...7aa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Jo det gjør det.

Anonymkode: c46cc...107

Mulig de står i kø, men ikke foran meg 😆

Anonymkode: 44884...a60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Vi er stadig flere som ser de gode sidene ved singellivet, det er bra. Nå mangler bare en god singelpolitikk, politikerne snakker nesten bare om barnefamilier. Single må snart være en stor nok gruppe til å bli prioritert de også.

Anonymkode: bcc04...d03

Ja single politikk må inn. Ikke at de som er to hele tiden får fordeler. Hvilket parti tenker på sånt? Ingen sikkert😂

Anonymkode: 9b645...52d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja sex er det som er laget for å knytte oss sammen. Nå er sex først, kjærlighet aldri.

Anonymkode: c46cc...107

Men igjen. Om det var for å knytte oss sammen, så har vi blitt knyttet sammen? 

Jeg er for at folk som ønsker skal finne kjærlige forhold. Bare tenker det hadde ikke gått at folk hadde uforpliktende sex, om det ikke bar mulig for oss som art. Virker som at det er mange muligheter for oss og at vi er litt adaptable.

Anonymkode: 0baa0...fff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant80 skrev (1 time siden):

Jeg tenker at snart er generasjon ultra konservativ i statistikken,sâ det vil ordne seg selv. Har dere snakket med ungdom i det siste? Er som å snakke med min gamle oldefar da han levde. Samme tankesett. Spesielt hos gutta!

Ånei 😔

Det ødelegger for dem med jenter da, det er så mange små sexister.

Anonymkode: 0baa0...fff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Dette gjelder på byen og Tinder. Du skal være modell om du klarer å få en topp kjekk mann til å binde seg på disse plattformene.

Anonymkode: c46cc...107

Se på konene til milliardærer som Bezos, Zimmermann osv. Ingen fotomodeller. 

Anonymkode: 26a05...bd2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Traktor skrev (2 timer siden):

Det dere kvinner ikke forstår er at det kun er de 10% mest attraktive mennene som har mulighet til å drive med denne multipulingen, som du kaller det. Og det er kun kvinner som muliggjør denne adferden. For de resterende 90% av mennene er det å kunne holde på slik helt utenkelig. Likevel stempler dere 90% av menn som useriøse. 

Dersom kvinner heller datet på eget nivå, vil det være mye lettere for dem å finne noe seriøst. Men når de omtrent bare går etter de mest attraktive mennene og sprer beina bare mannen sier "Netflix og chill?", kan de vel ikke akkurat forvente noe seriøst?

Min lite pene eks, med vanlig lønn og alkoholproblem, badet i damer før han traff meg. Men han datet NEDOVER. 

Anonymkode: 26a05...bd2

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Traktor skrev (3 timer siden):

Det dere kvinner ikke forstår er at det kun er de 10% mest attraktive mennene som har mulighet til å drive med denne multipulingen, som du kaller det. Og det er kun kvinner som muliggjør denne adferden. For de resterende 90% av mennene er det å kunne holde på slik helt utenkelig. Likevel stempler dere 90% av menn som useriøse. 

Dersom kvinner heller datet på eget nivå, vil det være mye lettere for dem å finne noe seriøst. Men når de omtrent bare går etter de mest attraktive mennene og sprer beina bare mannen sier "Netflix og chill?", kan de vel ikke akkurat forvente noe seriøst?

Det de heller ikke forstår er at å ha sex med dem på første date ødelegger den lille sjansen de hadde for å starte et forhold fordi det ikke er konemateriale. Om de hadde gjort seg selv vanskelig å få til sengs hadde han fått mer respekt for dem som potensiell kone 

Anonymkode: 2fc1a...6c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant80 skrev (3 timer siden):

Jeg tenker at snart er generasjon ultra konservativ i statistikken,sâ det vil ordne seg selv. Har dere snakket med ungdom i det siste? Er som å snakke med min gamle oldefar da han levde. Samme tankesett. Spesielt hos gutta!

Det er en reaksjon på et dating marked som blir stadig verre enn da din oldefar levde 

Anonymkode: 2fc1a...6c1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg skal innrømme at det overfladiske med Tinder er veldig vanskelig. For meg så handler en mann om klesstilen, smilet, øynene, stemmen, ambisjonene, målene, fritiden, og ikke minst - at vi kan le sammen og nyte hverandre sitt selskap. Nå er alt dette dyttet ned til noen bilder og en kort bio. 😅 Jeg har aldri vært noe glad i nettdating. 

Anonymkode: a9712...7aa

Dette er jo menn som trolig kan tillate seg å velge blant kvinner. Så er det den gruppen menn som ikke har disse egenskapene og dermed ikke kan velge.

Anonymkode: 34e69...4e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er en reaksjon på et dating marked som blir stadig verre enn da din oldefar levde 

Anonymkode: 2fc1a...6c1

Det tror jeg faktisk stemmer ganske godt. Er litt spent på hvor høyrevridd de unge kan bli, når det er så synlig på internett at damer til stadighet søker oppover og ligger rundt med et fåtall kjekkaser, og klager over at "alle menn" er drittsekker

Anonymkode: 42fd2...d7f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Anonymkode: ead17...2fd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dagens samfunn er det nok større fordeler av å være singel enn å være i et forhold, mtp hvordan samfunnet er strukturert. Vi lever i "peak" glansen nå, men det varer dessverre ikke evig. Frykter at det skjer en slags sosial kollaps i nærmere fremtid. Da er jeg heldigvis sikkert dæv. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...