Gå til innhold

1,4 mill var single i 2021, hva det er nå er ikke godt å vite, men regner med det vil øke.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Mange menn prøver intenst på å fortelle oss kvinner at vi går for attraktive menn som ikke behandler oss godt istedenfor mindre attraktive menn som behandler oss godt, men lytter overhodet ikke til hva vi kvinner helt faktisk erfarer angående dette. 

Det er absolutt ingen sammenheng mellom å være attraktiv og ha dårligere oppførsel og å være mindre attraktiv og ha veldig god oppførsel. Ofte er det faktisk helt motsatt. Menn som ikke har hatt mye sjanser hos kvinner har ofte lite sjanser på grunn av at de mangler kvaliteter angående å være god partner, og oppfører seg absolutt ikke godt mot kvinner som gir dem en sjanse. Da haglet heller deres bitterhet og usikkerhet over de kvinner som gir dem en sjanse. Bitterhet og usikkerhet normalt attraktive menn ikke har tilsvarende i bagasjen, og som derfor gir BEDRE oppførsel oftest. 

Jevnt over er det de minst attraktive menn som har blitt de verste kjærester. Noe veldig god ivaretakelse av kvinnen som omsider falt for dem er det absolutt ikke. Mer at da skal nærmest den kvinnen betale for tort og svie.  Har mannen bare tatt til takke med en kvinne, fordi hun var "eneste som ville ha han" blir dette også tragedie for kvinnen. Det er ingen ekte kjærlighet, og derfor ingen ekte omsorg og lojalitet heller. Tvert imot ofte forakt mot kvinnen han tok til takke med for å ikke være så fin som han kunne tenkt seg. 

Men blås i hva vi kvinner faktisk erfarer og lever med. Menn vet best! 🙄

Anonymkode: 1a702...846

:klappe:

Anonymkode: a9712...7aa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Er det bedre å ligge med mange stygge menn? Ikke kom her og påstå at alle stygge menn ønsker forhold. Min erfaring er at også stygge menn ønsker seg pene damer, og går gjerne videre etter et ligg med jevnbyrdige damer. Mine lite attraktive kompiser anså aldri meg som "damemateriale", for eksempel, men klaget gjerne masse over at "ingen damer ville ha dem".

Anonymkode: 26a05...bd2

Ja. Selv forskningen viser at menn er mest opptatt av utseendet, ikke kvinner, men menn som hevder så mye om slike ting som dette viser bare til forskning som bekrefter det de mener. Forskningen som viser til annet/mer blåser de langt i. 

Menn som ikke er særlig heldige med utseendet kikker ikke på kvinner på eget nivå eller under. Kvinner som ikke regnes som normalt pene er usynlige for menn. Virker som menn knapt anser kvinner som ikke er pene som kvinner overhodet. I beste fall et de ting til å tilfredsstille seg i, i nøden, i fylla. 

Vi kvinner får beskjed om at vi må senke kravene til attraktivitet, mens menn- som faktisk er dem som vektlegger utseendet mest- trenger visst ikke å gjøre det samme. 

For oss kvinner er det en totalpakke som er attraktiv/ikke attraktiv. Maaange faktorer menn kan jobbe med for å bli regnet som mer attraktiv av kvinner. For menn er det liksom kun to ting som gjelder: At kvinnen er pen nok og beundrer/ivaretar ham nok. Mye annet kan være sukker på toppen, men disse to tingene må være bra nok, ellers er kvinner uakseptable. Udugelige _usynlige _ikke egentlig noe man kan kalle kvinne.

Vi kvinner er imidlertid de urimelige, fordi vi ønsker og forventer ekte kjærlighet, ekte omtanke og ekte lojalitet. Fryktelige krav å ha i et forhold! 😵‍💫

Anonymkode: 1a702...846

  • Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Mange menn prøver intenst på å fortelle oss kvinner at vi går for attraktive menn som ikke behandler oss godt istedenfor mindre attraktive menn som behandler oss godt, men lytter overhodet ikke til hva vi kvinner helt faktisk erfarer angående dette. 

Det er absolutt ingen sammenheng mellom å være attraktiv og ha dårligere oppførsel og å være mindre attraktiv og ha veldig god oppførsel. Ofte er det faktisk helt motsatt. Menn som ikke har hatt mye sjanser hos kvinner har ofte lite sjanser på grunn av at de mangler kvaliteter angående å være god partner, og oppfører seg absolutt ikke godt mot kvinner som gir dem en sjanse. Da haglet heller deres bitterhet og usikkerhet over de kvinner som gir dem en sjanse. Bitterhet og usikkerhet normalt attraktive menn ikke har tilsvarende i bagasjen, og som derfor gir BEDRE oppførsel oftest. 

Jevnt over er det de minst attraktive menn som har blitt de verste kjærester. Noe veldig god ivaretakelse av kvinnen som omsider falt for dem er det absolutt ikke. Mer at da skal nærmest den kvinnen betale for tort og svie.  Har mannen bare tatt til takke med en kvinne, fordi hun var "eneste som ville ha han" blir dette også tragedie for kvinnen. Det er ingen ekte kjærlighet, og derfor ingen ekte omsorg og lojalitet heller. Tvert imot ofte forakt mot kvinnen han tok til takke med for å ikke være så fin som han kunne tenkt seg. 

Men blås i hva vi kvinner faktisk erfarer og lever med. Menn vet best! 🙄

Anonymkode: 1a702...846

Dette gjelder på byen og Tinder. Du skal være modell om du klarer å få en topp kjekk mann til å binde seg på disse plattformene.

Anonymkode: c46cc...107

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dette gjelder på byen og Tinder. Du skal være modell om du klarer å få en topp kjekk mann til å binde seg på disse plattformene.

Anonymkode: c46cc...107

Ærlig talt dette stemmer ikke. Like finner like over alt. 

Anonymkode: 4d26d...7dc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ærlig talt dette stemmer ikke. Like finner like over alt. 

Anonymkode: 4d26d...7dc

Velger du en kjekk mann på Tinder eller byen er det 90% sannsynlig at han kun vil ha sex.

Anonymkode: c46cc...107

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Kjekkaser på Tinder er den gruppen du må være mest kritisk til. Å gå til sengs med en på første date er neppe en god ide

Anonymkode: 2fc1a...6c1

Hvorfor ikke? Om jeg møter kjekkas fra tinder som er for bra for meg, vil han vel neppe treffe meg igjen uansett, så da kan jeg vel like godt ligge med ham om jeg har lyst den ene gangen jeg har sjansen. (Med kondom da, selvfølgelig.)

Anonymkode: 44884...a60

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Velger du en kjekk mann på Tinder eller byen er det 90% sannsynlig at han kun vil ha sex.

Anonymkode: c46cc...107

Dette gjelder de ukjekke også.

Anonymkode: 44884...a60

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor ikke? Om jeg møter kjekkas fra tinder som er for bra for meg, vil han vel neppe treffe meg igjen uansett, så da kan jeg vel like godt ligge med ham om jeg har lyst den ene gangen jeg har sjansen. (Med kondom da, selvfølgelig.)

Anonymkode: 44884...a60

Er det ikke litt trist å bli brukt som tømmestasjon? Da ville jeg heller gått for en mindre kjekk men hyggelig mann som vil ha fast forhold. Enn å være nummer 100 i rekka på kjekkasen.

Anonymkode: c46cc...107

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

fordi kvinner knytter seg til mannen

Mulig du føler jeg legger ord i munnen på deg, men da får du gjerne presisere at dette gjelder enkelte kvinner og og ikke kvinner som helhet, slik det er lett å lese ut av innlegget ditt.

Men, da har vi jo oppklart at du ikke mener alle kvinner og jeg er sånn sett fornøyd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Velger du en kjekk mann på Tinder eller byen er det 90% sannsynlig at han kun vil ha sex.

Anonymkode: c46cc...107

Og hva er galt med å ha sex? 🤷🏻‍♀️ 

Anonymkode: a9712...7aa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Fjompenisse skrev (1 minutt siden):

Mulig du føler jeg legger ord i munnen på deg, men da får du gjerne presisere at dette gjelder enkelte kvinner og og ikke kvinner som helhet, slik det er lett å lese ut av innlegget ditt.

Men, da har vi jo oppklart at du ikke mener alle kvinner og jeg er sånn sett fornøyd.

Kvinner i gjennomsnitt knytter seg mer enn menn, men det er avvik i begge kjønn. Da er den avklart 

Anonymkode: 2fc1a...6c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Er det ikke litt trist å bli brukt som tømmestasjon? Da ville jeg heller gått for en mindre kjekk men hyggelig mann som vil ha fast forhold. Enn å være nummer 100 i rekka på kjekkasen.

Anonymkode: c46cc...107

Hvis man går inn i en relasjon for sex, så går man inn i en relasjon for sex. Og hva mener du er trist med det? Mennesker nyter hverandre til de finner en de kan satse :) 

Anonymkode: a9712...7aa

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

 

Kvinner i gjennomsnitt knytter seg mer enn menn, men det er avvik i begge kjønn. Da er den avklart 

Anonymkode: 2fc1a...6c1

Og hvis man blir psykisk nedbrutt av å ha one night stands så har man ikke det. :) Det er veldig enkelt.  

Anonymkode: a9712...7aa

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvis man går inn i en relasjon for sex, så går man inn i en relasjon for sex. Og hva mener du er trist med det? Mennesker nyter hverandre til de finner en de kan satse :) 

Anonymkode: a9712...7aa

Ingen menn vil ha damer på 30+ som har pult kjekkaser og når den biologiske klokka går amok da vil du plutselig ta til takke med oss de har avvist i hele 20 årene.

Anonymkode: c46cc...107

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Er det ikke litt trist å bli brukt som tømmestasjon? Da ville jeg heller gått for en mindre kjekk men hyggelig mann som vil ha fast forhold. Enn å være nummer 100 i rekka på kjekkasen.

Anonymkode: c46cc...107

Det er jo ikke sånn at det står hyggelige menn (kjekke eller ikke) i kø for å inngå faste forhold. 

Anonymkode: 44884...a60

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Og hvis man blir psykisk nedbrutt av å ha one night stands så har man ikke det. :) Det er veldig enkelt.  

Anonymkode: a9712...7aa

Ja men det leder oss til problemet som er at man mange kvinner som har mye ons, blir psykisk nedbrutt. De mister etterhvert evnen til å knytte seg og det skjer uten å være klar over det. 

Anonymkode: 2fc1a...6c1

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er jo ikke sånn at det står hyggelige menn (kjekke eller ikke) i kø for å inngå faste forhold. 

Anonymkode: 44884...a60

Jo det gjør det.

Anonymkode: c46cc...107

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Ingen menn vil ha damer på 30+ som har pult kjekkaser og når den biologiske klokka går amok da vil du plutselig ta til takke med oss de har avvist i hele 20 årene.

Anonymkode: c46cc...107

Det er ditt valg og du må leve det livet som du ønsker. :) Ingenting jeg gjør er for å ta hensyn til hva menn mener, men det jeg gjør er å leve det livet som er best for meg. :) 

Anonymkode: a9712...7aa

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er ditt valg og du må leve det livet som du ønsker. :) Ingenting jeg gjør er for å ta hensyn til hva menn mener, men det jeg gjør er å leve det livet som er best for meg. :) 

Anonymkode: a9712...7aa

Selvfølgelig. Alle må leve som de selv vil.

Anonymkode: c46cc...107

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ja men det leder oss til problemet som er at man mange kvinner som har mye ons, blir psykisk nedbrutt. De mister etterhvert evnen til å knytte seg og det skjer uten å være klar over det. 

Anonymkode: 2fc1a...6c1

Forskning viser at menn og kvinner som har mange partnere kan ha vanskelighet for å knytte seg. Bare for å presisere, at dette gjelder begge kjønn. :) 

Anonymkode: a9712...7aa

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...