Gå til innhold

1,4 mill var single i 2021, hva det er nå er ikke godt å vite, men regner med det vil øke.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Samme her. Nei takk til damer over 60 kg. Jeg er stolt av kravet mitt. Know your worth kings 💪

Anonymkode: 2fc1a...6c1

Det er ditt valg og du må gjøre hva du føler deg komfortabel med :) 

Anonymkode: a9712...7aa

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Generelt sett synes jeg det er trist at både menn og kvinner velger hverandre bort på grunn av overfladiske krav på utseende og status.

Anonymkode: c46cc...107

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så lenge du får sove om natten.
Bare husk å ikke ligg med kjekkasene på første date hvis du ikke vil bli brukt for sex, som er så vanskelig for noen kvinner å skjønne

Anonymkode: 2fc1a...6c1

Jeg lå med min kjekkassamboer ved første møte. 8 år and counting. Mon tro når han kommer til å fortelle meg at han bare har brukt meg for sex alle disse årene? 🤣🤣

Anonymkode: 26a05...bd2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Generelt sett synes jeg det er trist at både menn og kvinner velger hverandre bort på grunn av overfladiske krav på utseende og status.

Anonymkode: c46cc...107

Si det til alle middelaldrende, skallene mennene med pondus som shamer kvinner rundt seg for alder, BMI og lignende. 

Anonymkode: 26a05...bd2

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Si det til alle middelaldrende, skallene mennene med pondus som shamer kvinner rundt seg for alder, BMI og lignende. 

Anonymkode: 26a05...bd2

Det finnes tilsvarende kvinner som shamer menn for lav lønn, utdannelse og bmi for å si det sånn.

Anonymkode: c46cc...107

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg lå med min kjekkassamboer ved første møte. 8 år and counting. Mon tro når han kommer til å fortelle meg at han bare har brukt meg for sex alle disse årene? 🤣🤣

Anonymkode: 26a05...bd2

Jeg regner med at du ikke traff han på Tinder?

Anonymkode: c46cc...107

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Si det til alle middelaldrende, skallene mennene med pondus som shamer kvinner rundt seg for alder, BMI og lignende. 

Anonymkode: 26a05...bd2

Dette er menn med masse psykiske problemer og det beste er å holde seg unna dem. De projektorer sin egen usikkerhet over på andre. Lykkelige og gode mennesker oppfører seg ikke på den måten. 🙂 

Anonymkode: a9712...7aa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det finnes tilsvarende kvinner som shamer menn for lav lønn, utdannelse og bmi for å si det sånn.

Anonymkode: c46cc...107

Og som jeg sa over her så gjelder det samme. 🙂 Det er kvinner som jager en livsstil som de aldri kan få alene, og de er veldig klar over det. De projiserer sin egen usikkerhet over på disse mennene og det beste er å holde seg unna dem. Det er masse psykiske problemer som dras inn og du vil aldri kunne være nok som bare deg, det vil alltid være urealistiske krav og forventninger. Finn noen som er glad i deg for deg. 🙂 

Anonymkode: a9712...7aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette er menn med masse psykiske problemer og det beste er å holde seg unna dem. De projektorer sin egen usikkerhet over på andre. Lykkelige og gode mennesker oppfører seg ikke på den måten. 🙂 

Anonymkode: a9712...7aa

Min autocorrect retter projiserer til projektor. La ikke merke til det her, men så det i andre innlegget. 😅

Anonymkode: a9712...7aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg regner med at du ikke traff han på Tinder?

Anonymkode: c46cc...107

Traff ham på Tinder, han bodde i et annet land. Uten Tinder hadde vi aldri truffet hverandre. 

Anonymkode: 26a05...bd2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Og som jeg sa over her så gjelder det samme. 🙂 Det er kvinner som jager en livsstil som de aldri kan få alene, og de er veldig klar over det. De projiserer sin egen usikkerhet over på disse mennene og det beste er å holde seg unna dem. Det er masse psykiske problemer som dras inn og du vil aldri kunne være nok som bare deg, det vil alltid være urealistiske krav og forventninger. Finn noen som er glad i deg for deg. 🙂 

Anonymkode: a9712...7aa

Men mange menn ØNSKER å forsørge disse kvinnene. De drar til Thailand, Nigeria osv og henter hjem ei dame de aldri i verden hadde hatt sjanse på her hjemme, vel vitende at dama er forelsket i penger. De aksepterer masse krav og drama fra dama bare for å beholde en ung, tynn og vakker kvinne ved sin side.

Anonymkode: 26a05...bd2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Men mange menn ØNSKER å forsørge disse kvinnene. De drar til Thailand, Nigeria osv og henter hjem ei dame de aldri i verden hadde hatt sjanse på her hjemme, vel vitende at dama er forelsket i penger. De aksepterer masse krav og drama fra dama bare for å beholde en ung, tynn og vakker kvinne ved sin side.

Anonymkode: 26a05...bd2

Og det er helt greit dersom de begge ønsker det. Det er jo nettopp det som er så fint i dagens samfunn. Du kan velge hvem du ønsker å være sammen med og hvordan forholdet skal fungere. Jeg skal innrømme at jeg grøsser litt hver gang jeg leser Thailand, for jeg husker fortsatt når jeg var 18 år, på min første jobb så møtte jeg en thailandsk dame på 18 år (hun var et par måneder eldre enn meg) og hennes ektemann som da var født samme år som min far og som på det tidspunktet var 55 år gammel. Får vondt i magen selv den dag i dag da jeg tenker på det. 

Anonymkode: a9712...7aa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Og det er helt greit dersom de begge ønsker det. Det er jo nettopp det som er så fint i dagens samfunn. Du kan velge hvem du ønsker å være sammen med og hvordan forholdet skal fungere. Jeg skal innrømme at jeg grøsser litt hver gang jeg leser Thailand, for jeg husker fortsatt når jeg var 18 år, på min første jobb så møtte jeg en thailandsk dame på 18 år (hun var et par måneder eldre enn meg) og hennes ektemann som da var født samme år som min far og som på det tidspunktet var 55 år gammel. Får vondt i magen selv den dag i dag da jeg tenker på det. 

Anonymkode: a9712...7aa

Hadde samme tilfellet da jeg gikk på norskkurs. Ung dame på 19, med høyhalset, langermet genser som skjulte blåmerkene.

Anonymkode: 26a05...bd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Jeg lå med min kjekkassamboer ved første møte. 8 år and counting. Mon tro når han kommer til å fortelle meg at han bare har brukt meg for sex alle disse årene? 🤣🤣

Anonymkode: 26a05...bd2

Ikke gi kvinnene her inne håp. Det ender bare i psykisk nedbryting  

Anonymkode: 2fc1a...6c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hadde samme tilfellet da jeg gikk på norskkurs. Ung dame på 19, med høyhalset, langermet genser som skjulte blåmerkene.

Anonymkode: 26a05...bd2

Ja, så skal innrømme at jeg prøver å ikke tenke stygt om mennene da jeg hører Thailand. 

Anonymkode: a9712...7aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ikke gi kvinnene her inne håp. Det ender bare i psykisk nedbryting  

Anonymkode: 2fc1a...6c1

Hvis man føler seg komfortabel med det, på første date, vel vitende om at det kanskje bare blir med det så hvorfor ikke? Hvis det å ha sex på første date er noe som fører til psykisk nedbrytning, så er det lurt å la være, men det er et valg som man må være villig til å ta og man må være villig til å stå i det dersom det bare blir med den ene gangen. Sex er befriende og deilig. :) 

Anonymkode: a9712...7aa

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg kommer aldri til å skjønne den der som dere menn sier med å date nedover. Jeg har hele livet fått høre at jeg dater nedover, men jeg har valgt menn fordi vi liker hverandre, har felles mål og ambisjoner. Man skal lage et godt liv sammen, lage gode minner og vi blir alle gråe og rynkete på et tidspunkt. :) 

Anonymkode: a9712...7aa

Handler i stor grad om hva man føler selv. Om du føler at dere er jevnbyrdige, så dater du ikke nødvendigvis nedover, du trenger ikke å forholde deg til hva andre mener om de du liker/dater.

Men noen menn vil nok føle at de dater nedover, som er et dårlig utgangspunkt, at man egentlig føler at man er bedre. Jeg vet ikke hvor vanlig det er å date nedover bevisst, men å prøve å få ligget nedover er nok veldig utbredt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvis man føler seg komfortabel med det, på første date, vel vitende om at det kanskje bare blir med det så hvorfor ikke? Hvis det å ha sex på første date er noe som fører til psykisk nedbrytning, så er det lurt å la være, men det er et valg som man må være villig til å ta og man må være villig til å stå i det dersom det bare blir med den ene gangen. Sex er befriende og deilig. :) 

Anonymkode: a9712...7aa

Det å ligge med mange kjekkaser i håp om at en av de vil i forhold fører til psykisk nedbryting fordi kvinner knytter seg til mannen langt mer enn mannen gjør til kvinnen etter sex 

Anonymkode: 2fc1a...6c1

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Det å ligge med mange kjekkaser i håp om at en av de vil i forhold fører til psykisk nedbryting fordi kvinner knytter seg til mannen langt mer enn mannen gjør til kvinnen etter sex 

Anonymkode: 2fc1a...6c1

Jeg står for det jeg skrev i det forrige innlegget. 

Anonymkode: a9712...7aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker said:

Det å ligge med mange kjekkaser i håp om at en av de vil i forhold fører til psykisk nedbryting fordi kvinner knytter seg til mannen langt mer enn mannen gjør til kvinnen etter sex 

Anonymkode: 2fc1a...6c1

Man kan gjerne generalisere på populasjonsnivå, men her er det så mange nyanser at det å hevde at kvinner knytter seg til en mann etter sex, blir for enkelt.

Du (og sikkert flere kvinner med deg) blir pyskisk nedbrutt av tilfeldig sex, men dette er det deg-problem og ikke et allment problem.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...