Gå til innhold

1,4 mill var single i 2021, hva det er nå er ikke godt å vite, men regner med det vil øke.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

16 minutter siden, AnonymBruker said:

Se på de mennene som har ønsket å forplikte seg til deg tidligere. Om han du har trekant med er vesentlig mer attraktiv er du neppe forholdsmateriale.

Det er helt utrolig hvor dårlige kvinner er til å avsløre "ekte tiltrekning" hos menn... men det er vel noe med at selvbedrag er komfortabelt?

Anonymkode: 9bba8...4bc

Det handler ikke om å sikte hit eller dit, men at to mennesker har god kjemi og liker hverandre 😊 

Anonymkode: a9712...7aa

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

 

Er dette noen som har ligget med mange menn? I så fall har man nok siktet litt høyt og bør sikte lavere.

 

Nevnte ikke utseendet, det var deg. Noen spurte hvordan man kan vite hvilke menn som ser på deg som "bruk og kast" og hvem som ønsker forhold.

Anonymkode: 9bba8...4bc

Ikke siktet for høyt, ikke ligget med mange. Alltid siktet på noen litt under, ingen mann har noen gang vært ordentlig forelsket i meg. Eksene og nåværende samboer har tatt til takke.

Anonymkode: 26a05...bd2

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det finnes mange single  menn med samme beskrivelse som leter etter dame.

Anonymkode: c46cc...107

Men jeg vet ikke hvor jeg finner dem 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

 

Er dette noen som har ligget med mange menn? I så fall har man nok siktet litt høyt og bør sikte lavere.

 

Nevnte ikke utseendet, det var deg. Noen spurte hvordan man kan vite hvilke menn som ser på deg som "bruk og kast" og hvem som ønsker forhold.

Anonymkode: 9bba8...4bc

Det som er med bruk og kast er jo at man må rett og slett sette gode grenser. F. eks så har jeg opplevd at en del menn lovebomber og da tenker jeg oppriktig talt at de bare vil ha seg noe. Kvitter jeg meg med 😊

Anonymkode: a9712...7aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, kjøttkaker said:

Studier sier jo også at mange kvinner er lykkelige single, det samme gjelder ikke menn. Og menn forstår ikke hvorfor kvinner vil være single, fordi de ikke takler det selv. Den der "crazy single cat lady" greia deres er gjennomskua - det er de som redde for å bli alene. Vi kan gjerne ende opp singel med mange katter uten at vi lider noen nød. Menn får det som oftest bedre i forhold, det samme gjelder ikke kvinner. I tillegg får vi ofte mer jobb også (mer rydding vasking organisering og logistikk i hjemmet)

👏

Anonymkode: a9712...7aa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DelvisPresley skrev (1 time siden):

Joda, mange vil være i forhold. Men det er de kjekkeste mennene med høyest status som naturlig nok vil pule rundt siden de kan velge og vrake. Og det er disse mennene kvinner vil ha.

Det er ikke ofte de såkalte «kjekke mennene» er de mest attraktive ellers. Gøy å pule en liksom. Men hva vil du leve med? En flashy kar som bare vil pule rundt, eller en skikkelig mann som både kan pule deg eksklusivt og oppføre seg forøvrig? Og, ja det er ofte merkbar forskjell, for å være forut eventuelle kverulanter.

Anonymkode: f9888...352

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var selv hovedsaklig ute etter forhold, vet at det finnes mangle single kvinner der ute, men en veldig stor del av de single er overvektige alenemødre. Blant de unge barnløse er det veldig få single virker det som. 
 

Da er det egentlig bedre å være alene, med ett ons iblant..

Anonymkode: 8794e...95e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mardina skrev (8 minutter siden):

Men jeg vet ikke hvor jeg finner dem 😂 

Sant det som er problemet. Du finner de ikke på Tinder hvertfall. Tror guttehobbyer er best bet. Den lokale fotballklubben feks.

Anonymkode: c46cc...107

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Sant det som er problemet. Du finner de ikke på Tinder hvertfall. Tror guttehobbyer er best bet. Den lokale fotballklubben feks.

Anonymkode: c46cc...107

Uff, fotballklubb gidder jeg i hvert fall ikke 😂 😝 Får vel bare vente til han ringer på døren da 😄

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del trives jeg med å være singel. Hadde sikkert vært koselig å møtt ei som jeg kunne starta en familie med og leve lykkelig med alle våre dager. Men stresser ikke med det. Og ja tror nok både fødselstall fortsetter å gå ned, og antall single går opp i årene fremover. Det er ikke noe man kan skylde på hverken menn eller kvinner. Skylden ligger rett og slett i hvordan samfunnet er. Mindre tid til romanse, mer krav, lengere utdanninger, vanskeligere å skaffe seg bolig stor nok til en familie osv osv.

Anonymkode: 76c6d...f5c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Sant det som er problemet. Du finner de ikke på Tinder hvertfall. Tror guttehobbyer er best bet. Den lokale fotballklubben feks.

Anonymkode: c46cc...107

Ja, eller kjønns-miksede hobbyer. Tinder er iallfall ikke veien til mål for de fleste. Være litt rundt på nye steder, også i nærmiljøet og åpen for å prate «skit» med hvemsomhelst, hjelper mye. 

Anonymkode: f9888...352

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mardina skrev (2 minutter siden):

Uff, fotballklubb gidder jeg i hvert fall ikke 😂 😝 Får vel bare vente til han ringer på døren da 😄

Det skjønner jeg! Men å vente til han ringer på døra er hvertfall ikke effektivt. Kom deg heller litt ut og rundtom. Smil og samtale kommer du langt med. Heier på deg!

Anonymkode: f9888...352

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er ts som påstår at man slipper drama ved å ikke bo sammen, så skjønner ikke hvorfor du siterer meg

Anonymkode: cc1a0...492

 

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det er upraktisk når man har barn, og er dyrere enn å bo sammen. Ut over det høres særboerskap NYDELIG ut.

Anonymkode: a446d...9cc

 

Serafin skrev (2 timer siden):

Hvis du leser alle trådene på samlivsforumet her på KG så tenker jeg noen ganger at jeg synes det må være greit å være singel. 

Men nei, jeg synes jo egentlig ikke det. Hvis man finner den rette, tar hensyn til hverandre og er gode venner og kjærester, så et livet bedre i tospann.

 

Mardina skrev (2 timer siden):

Trives overhodet ikke som singel....😒 Men er stygg, overvektig, ufør og ikke interessert i ONS, så da får jeg vel forbli singel da...  😄

 

Anonymkode: 1989e...3e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Er det flere som tenker at single livet er bedre enn å være i forhold?

Sliter med å finne noen?

Hva om halvparten i Norge blir single? 

Anonymkode: 9b645...52d

Jeg er såpass gammel at menn som er pluss minus min alder ikke lærer seg noe nye triks. Da forblir jeg singel, med god samvittighet.

Der er håp for den yngre generasjonen, men om halvparten av Norge forblir single trengs det flere boenheter siden folketallet tross alt øker.

Anonymkode: e1b45...2ad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke tulle sånn bare , det finnes slike mennesker

Anonymkode: 1989e...3e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Det skjønner jeg! Men å vente til han ringer på døra er hvertfall ikke effektivt. Kom deg heller litt ut og rundtom. Smil og samtale kommer du langt med. Heier på deg!

Anonymkode: f9888...352

Det som er "problemet" med det, er at jeg ikke trives ute på byen. Jeg er ikke typen som går ut på en pub bare for å drikke 😄 Jeg trives aller best hjemme, i trygge rammer 😄

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mardina skrev (3 minutter siden):

Det som er "problemet" med det, er at jeg ikke trives ute på byen. Jeg er ikke typen som går ut på en pub bare for å drikke 😄 Jeg trives aller best hjemme, i trygge rammer 😄

Okei. Den ene delen av «problemet» kan løses ved å drikke alkoholfritt, eller bare starte en samtale ved fergeleie, fiskekroa, nærbutikken, postkassen, eller om du oppsøker en hobby/aktivitet som skjer i lokalmiljøet. Den andre delen handler om å gjøre disse tilnærmingene som nevnt i små doser for øve deg på å ha kontakt med andre, nye mennesker. Se hva som skjer når du starter å gjøre dette et par ganger. Hva skjer i deg, hva skjer i livet ditt?

Anonymkode: f9888...352

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mardina skrev (30 minutter siden):

Uff, fotballklubb gidder jeg i hvert fall ikke 😂 😝 Får vel bare vente til han ringer på døren da 😄

Adresse? 😏

Anonymkode: 2fc1a...6c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Okei. Den ene delen av «problemet» kan løses ved å drikke alkoholfritt, eller bare starte en samtale ved fergeleie, fiskekroa, nærbutikken, postkassen, eller om du oppsøker en hobby/aktivitet som skjer i lokalmiljøet. Den andre delen handler om å gjøre disse tilnærmingene som nevnt i små doser for øve deg på å ha kontakt med andre, nye mennesker. Se hva som skjer når du starter å gjøre dette et par ganger. Hva skjer i deg, hva skjer i livet ditt?

Anonymkode: f9888...352

Takk for tips 😊

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Adresse? 😏

Anonymkode: 2fc1a...6c1

For me to know, for you too find out 😄 😄 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Stemmer ikke. Vi er mange ufrivillig single damer her i Oslo hvertfall, nesten ingen av mine jevnaldrende venninner har barn eller kjæreste. De fleste menn er bare ute etter å tømme seg dsv, dette er jo grunnen til at det er mange single. Menn flest vil ikke være i forhold, de vil pule rundt. 

Anonymkode: c6a85...6fa

Menn vil nok helst få seg kjæreste, men markedet er så ubalansert og ødelagt at det heller blir sex med damer på en lavere hylle. Menn ville vært mer innstilt på fast forhold om man fikk napp hos jevnbyrdige damer og ikke bare må date nedover.

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...