Gå til innhold

1,4 mill var single i 2021, hva det er nå er ikke godt å vite, men regner med det vil øke.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hva er løgnen? En Plain Jane er en gjennomsnittlig kvinne.

 

Anonymkode: e123c...813

Det du sier. 

Anonymkode: a9712...7aa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det du sier. 

Anonymkode: a9712...7aa

Er løgnen at de mest attraktive gutta i Oslo har hatt sex med MYE mer enn 3-4 damer?

Eller er løgnen at jeg som vanlig, ung og slank kvinne i Oslo opplevde å bli oppvartet av superattraktive fyrer, for så å oppleve at jeg aldri klarte å få en av dem på kroken, slik at jeg faktisk måtte sette meg ned og tenke over hvor jeg måtte lete for å klare å få et skikkelig napp? 

Anonymkode: e123c...813

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker singellivet, er i 40-årene. Etter mange år i dårlige forhold med drama og utroskap har jeg skjønt at den eneste mannen som er verdt å gå inn i et forhold med er noen jeg har ekstremt god kjemi med, som forstår meg (og jeg forstår ham), deler like verdier, interesser og syn på livet og er tvers gjennom snill mot alle. «Konvensjonelt attraktivt utseende» har ingenting å si. Såkalt «status» har heller ingenting å si.

Om jeg på magisk vis skulle snuble over  en slik mann, en som jeg ikke har lyst til å leve livet uten, så hopper jeg gjerne i det. Ellers, nei takk 😊

Sjansen for dette er astronomisk liten.

Anonymkode: 03f24...e18

  • Liker 1
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Er løgnen at de mest attraktive gutta i Oslo har hatt sex med MYE mer enn 3-4 damer?

Eller er løgnen at jeg som vanlig, ung og slank kvinne i Oslo opplevde å bli oppvartet av superattraktive fyrer, for så å oppleve at jeg aldri klarte å få en av dem på kroken, slik at jeg faktisk måtte sette meg ned og tenke over hvor jeg måtte lete for å klare å få et skikkelig napp? 

Anonymkode: e123c...813

Nei, men det er merkelig at du ser ut til å mene at mindre attraktive (som i styggere?) menn på mystisk vis skulle være mer interessert i forhold enn disse pene mennene. Det er absolutt ikke min erfaring. 

Anonymkode: 44884...a60

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Det var definitivt et kraftuttrykk, men denne oppførselen til svært attraktive menn gir jo åpenbart mange falske forhåpninger til unge kvinner, noe som dessverre gjør at stadig flere kvinner velger å leve alene, mens stadig flere helt normale menn forblir ufrivillig single.

Anonymkode: e123c...813

Kvinner trenger ikke ligge med en kjekk fyr for å ønske en hun er tiltrukket av. Det holder å ha en hjerne som kan bevitne de rundt seg. Å hva vi finner kjekk varierer faktisk. 

Jeg har tenkt mer over dette med menn siden det er sånn et tema. Idag på bytur la jeg merke til to høye menn, og tenkte disse er jo veldig attraktive for mange, men jeg føler nei. Jeg tenkte på det fordi de så så mye på meg, å jeg tenkte jeg bør gå til neste rad å se opptatt ut. Men kanskje de så fordi jeg først så? Hvem vet. Men tenkte på at hvor mye som innebærer i attraksjon. Å hvor mye hvem vi er, hvilken utstråling de har. Og hvilken type person du kan forhåndsstemme noen til å være, og om hvorvidt denne typen passer med din type person osv. 

Nå vet ikke jeg om andre kvinner gjør det samme. Det er sannt at noen menn er ekstra attraktive, så flere av oss har sett han. Men fra der betyr ikke det at alle som titter vil ligge, for det krever mer igjen. 

Komplisert tema. Savner at dere menn forteller mer om at dere heller ikke er åpen for alle eller de samme kvinnene, så de som tror det vil lære.

Anonymkode: 0baa0...fff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mennene som er skikkelig top notch er særdeles sjelden sammen med en frisør eller en som er ufør. De fleste flotte mannlige advokatene og legene jeg kjenner, er gift med siviløkonomer og leger. De går i operaen, diskuterer doktorgradsavhandlinger og trener sammen til Birken.

Anonymkode: e123c...813

Pff, har bare velutdannede (gutte)venner. Leger, sivilingeniører, piloter og denslags. Høyeste utdannelsen blant damene er lektor.

Jeg har ei tante som er "høyt oppe" og hun er sammen med en veldig vellykket mann i samme skala. Ekteskap nummer to. Selvfølgelig skjer det også, men det er nok mest fordi de er like og hun syntes nok det var attraktivt at han er toppleder og slikt.

Menn bryr seg ikke nevneverdig om utdannelse og karriere. Sykepleier er mer enn bra nok, og doktorgradsavhandlinger diskuteres ikke med partner...

Det er mulig du kjenenr disse advokatene fordi de er gift med dine vellykkede kvinnevenner, men det blir et veldig feil utvalg, siden de selvfølgelig er vellykkede om de er bra nok for en høyt utdannet kvinne.

Anonymkode: 9bba8...4bc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, Katten.2.0 said:

Og dette er kvinnenes feil?

Hva da, tenker du på? At mange kvinner i Oslo er temmelig utilnærmelige er noe de må ta på egen kappe. Er man singel, men ønsker forhold, må man lete etter likesinnede. Jeg vet knapt nok om ufrivillig single kvinner utenfor Oslo, så det må jo være noe de i byen gjør galt siden det tilsynelatende er så stor forskjell.

Anonymkode: 98968...6c4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Motstand og motstand. Jeg forteller bare hvordan singellivet mitt var i Oslo som ung og blond studentkvinne i 2004-2008. Det er sikkert veldig annerledes nå, men det var ingen tvil om at det var lett for meg å få kontakt med skikkelig flotte, sjarmerende og høyt utdannede fyrer, men at det var plent umulig for meg å få dem på kroken. Poenget mitt er at de kjekkeste unge mennene er lette på tråden, men at de lurer kvinnene til å tro at de er forelsket, noe de ikke er.

Anonymkode: e123c...813

Men «ung, slank, blond kvinne» er de fleste av oss ikke, og mange av oss var verken slanke eller blonde da vi var unge heller. 

Og da kan man faktisk ikke velge og vrake i alminnelig utseende unge menn (glem de kjekkeste). 

Anonymkode: 92e20...804

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.7.2024 den 22.05):

Stemmer ikke. Vi er mange ufrivillig single damer her i Oslo hvertfall, nesten ingen av mine jevnaldrende venninner har barn eller kjæreste. De fleste menn er bare ute etter å tømme seg dsv, dette er jo grunnen til at det er mange single. Menn flest vil ikke være i forhold, de vil pule rundt. 

Anonymkode: c6a85...6fa

👇

AnonymBruker skrev (På 11.7.2024 den 22.09):

Min erfaring og. Jeg har gitt opp det med å date. :) 

Anonymkode: a9712...7aa

Har dere to noengang fundert på hvorfor den "moderne mannen" ikke lenger vil binde seg til dere, men velger heller å manipulere dere til sengs for sex?

Venter spendt på svar.

 

kjøttkaker skrev (På 11.7.2024 den 22.45):

Studier sier jo også at mange kvinner er lykkelige single, det samme gjelder ikke menn. Og menn forstår ikke hvorfor kvinner vil være single, fordi de ikke takler det selv. Den der "crazy single cat lady" greia deres er gjennomskua - det er de som redde for å bli alene. Vi kan gjerne ende opp singel med mange katter uten at vi lider noen nød. Menn får det som oftest bedre i forhold, det samme gjelder ikke kvinner. I tillegg får vi ofte mer jobb også (mer rydding vasking organisering og logistikk i hjemmet)

Kvinner har makten i sexmarkedet. Menn har makten i forholdsmarkedet. Det er selve grunnen til at du ser så mange kvinner yttre sin fortvilelse over at "han ville bare ha sex". Kvinner flest ønsker ikke bare sex men lengter etter langvarige forhold i langt større grad enn menn, så på lang sikt vil kvinner i størst grad lide av "singelhysteriet" som spres som vinden om dagen. Akkurat nå spiller kvinner hverandre trygge på at de ikke trenger menn og at livet alene er bedre, fordyp dere i kariere og ditt ego, men på sikt vil det tære på. Det er en løgn dere blir fortalt, at singellivet og kariere er best. Å finne seg en god, snill og empatisk livspartner knuser absolutt allt det gode ved å være singel. Det kan alle som har funnet seg en slik partner skrive under på!

Menn er sosiale dyr og dekker opp med tapet av fast partner med venner og jobb. De mest attraktive får plenty av sex i ONS markedet og mange menn som sliter med å få sex oppdager sexleketøy som stadig blir mer avansert. Det vi ser idag er startfasen på kjønnskampen og den vil bli langt værre før det stabiliserer seg og når alt har roet seg tipper jeg menn kommer greit utav det.

 

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Vi er stadig flere som ser de gode sidene ved singellivet, det er bra. Nå mangler bare en god singelpolitikk, politikerne snakker nesten bare om barnefamilier. Single må snart være en stor nok gruppe til å bli prioritert de også.

Anonymkode: bcc04...d03

Single bidrar ikke til videre samfunnsvekst, så hvorfor skal du spesialbehandles? Barnefamilier og foreldre skaper fremtiden og neste generasjons bidragsytere for landet. Du jobber og bidrar til du er 67 og dertil vil alt dø med deg den dagen du går bort gammel.

 

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Jeg er i forhold, men blir nok singel om en stund. Er på ferie med mine barn, men savner ikke samboer. Ikke vil han gifte seg, selv om han vet at det er viktig for meg. Ikke vil han ta tunge bør sammen med meg - jeg er overlatt til å ta dem alene. Sexen er god, mannen er snill og rolig, men har altså tatt til takke med meg. På samme måte som eksene mine gjorde. Det er mye bedre å være alene enn å være i et forhold med noen som har "valgt" deg fordi de ikke hadde noen flere alternativer. 

Anonymkode: 26a05...bd2

Hvorfor tok du til takke med denne mannen? Det er spørsmålet. Visste du ikke hvilke type mann han var før du fikk barn med ham?

 

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Heller singel enn med en idiot av en mann. Jeg er ingen mannehater. Jeg vet det finnes flotte, ålreite og virkelig gode menn der ute. Men jeg faller ikke for dem. Og nå er jeg forbi peak markedsverdi. Har ikke samme valgmuligheter. Pga utbrenthet er sex overhodet ikke noe savn, heller. Så da er jeg heller lykkelig singel.

Anonymkode: 7b226...be4

"Du faller ikke for dem". Da vet du iallefall hvorfor du ikke klarer å havne i gode, langvarig forhold. Har du vurdert å bli godt kjent med en god, flott og alright mann? Du vet du kan falle for en når du blir kjent? Ikke bare sveipe dem bort fra Tinder fordi han ikke ble oppfattet som kjekk nok.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thanos skrev (3 minutter siden):

👇

Har dere to noengang fundert på hvorfor den "moderne mannen" ikke lenger vil binde seg til dere, men velger heller å manipulere dere til sengs for sex?

Venter spendt på svar.

 

 

For et merkelig spørsmål. Menn har til alle tider manipulert kvinner for å få sex. Før i tida var det jo gjerne mer dramatisk når man ble gravid uten å være gift, lausunger var en skam - for HENNE. For hundre år siden var det «sol og vår-menn», som lokket kvinner med ekteskap, men stakk av etter å ha fått det de ville. Dette er ikke moderne i det hele tatt. 

Jeg vet hvorfor det er vanskelig foe meg å finne kjæreste. 

Anonymkode: 92e20...804

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva da, tenker du på? At mange kvinner i Oslo er temmelig utilnærmelige er noe de må ta på egen kappe. Er man singel, men ønsker forhold, må man lete etter likesinnede. Jeg vet knapt nok om ufrivillig single kvinner utenfor Oslo, så det må jo være noe de i byen gjør galt siden det tilsynelatende er så stor forskjell.

Anonymkode: 98968...6c4

Er de utilnærmelige eller er de utilnærmelige for deg?

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thanos skrev (31 minutter siden):

👇

Har dere to noengang fundert på hvorfor den "moderne mannen" ikke lenger vil binde seg til dere, men velger heller å manipulere dere til sengs for sex?

Venter spendt på svar.

 

Kvinner har makten i sexmarkedet. Menn har makten i forholdsmarkedet. Det er selve grunnen til at du ser så mange kvinner yttre sin fortvilelse over at "han ville bare ha sex". Kvinner flest ønsker ikke bare sex men lengter etter langvarige forhold i langt større grad enn menn, så på lang sikt vil kvinner i størst grad lide av "singelhysteriet" som spres som vinden om dagen. Akkurat nå spiller kvinner hverandre trygge på at de ikke trenger menn og at livet alene er bedre, fordyp dere i kariere og ditt ego, men på sikt vil det tære på. Det er en løgn dere blir fortalt, at singellivet og kariere er best. Å finne seg en god, snill og empatisk livspartner knuser absolutt allt det gode ved å være singel. Det kan alle som har funnet seg en slik partner skrive under på!

Jeg skjønner ikke helt hva du mener (single) kvinner skal gjøre. Gode, snille og empatiske livspartnere vokser ikke akkurat på trær. Du sier menn har makten i forholdsmarkedet, så da er det ikke så mye annet å gjøre enn å akseptere singeltilværelsen om man er kvinne som ikke når opp? Heldigvis klarer de fleste kvinner seg helt fint alene.

Anonymkode: 44884...a60

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn som er furtne for å ikke få seg noe ynder å snakke om at kvinner blir lurt av 10% av de attraktive mennene, at disse tar for seg. Denne sannheten er visst inngrodd og vedtatt. Sannheten er at de aller flotteste mennene er opptatt. Flotte og ettertraktede menn gidder heller ikke ta til takke med et ons med ei uattraktiv når de lett får sjanse med ei på likt nivå. Det er jo innlysende. Noen menn som er litt hotte, men har god utstråling, er super hyggelige med masse sjarme og kontaktskapende evner, men dog har et stort bekreftelsesbehov er de som oftest har vegring mot å gå inn i et seriøst forhold, men lykkes med damer for sex.

Om Tinder var et lykkehjul for kvinner for å enkelt få fatt i de flotteste mannfolka, hvorfor er der da kun 20% kvinner der da?

Anonymkode: 4d26d...7dc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Er løgnen at de mest attraktive gutta i Oslo har hatt sex med MYE mer enn 3-4 damer?

Eller er løgnen at jeg som vanlig, ung og slank kvinne i Oslo opplevde å bli oppvartet av superattraktive fyrer, for så å oppleve at jeg aldri klarte å få en av dem på kroken, slik at jeg faktisk måtte sette meg ned og tenke over hvor jeg måtte lete for å klare å få et skikkelig napp? 

Anonymkode: e123c...813

Du har selvfølgelig rett hvis du definerer attraktiv med å ha mye uforpliktende sex. 

Hvis ikke du bruker den definisjonen så har du selvfølgelig feil. 

Noen pene menn i Oslo og i Østerdalen har selvfølgelig mye uforpliktende sex, akkurat som mindre pene menn i Ålesund har det.

Drardu på en sex klubb i Barcelona så gjør du ikke det fordi du tror at du skal finne mannen eller kvinnen i ditt liv. Den finner de fleste på helt andre arenaer enn de som er fokusert på tilfeldig sex. 

Vi vet at:

Det er lettest for alle typer av menn å "få" sex. 

Er så litt vanskeligere å få en seriøs kjæreste og familie. 

Det er en liten forskjell på antall sexpartnere mellom de peneste mennene som gruppe og de gjennomsnittlig pene mennene som gruppe. Akkurat som det er mellom høye og lave menn. Eller menn med høy sosioøkonomisk status og lav. 

PS. Ikke var inne på så mye rar materiale fra manosfæren. Plain Jane er ikke normalt å bruke på norsk. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Pff, har bare velutdannede (gutte)venner. Leger, sivilingeniører, piloter og denslags. Høyeste utdannelsen blant damene er lektor.

Jeg har ei tante som er "høyt oppe" og hun er sammen med en veldig vellykket mann i samme skala. Ekteskap nummer to. Selvfølgelig skjer det også, men det er nok mest fordi de er like og hun syntes nok det var attraktivt at han er toppleder og slikt.

Menn bryr seg ikke nevneverdig om utdannelse og karriere. Sykepleier er mer enn bra nok, og doktorgradsavhandlinger diskuteres ikke med partner...

Det er mulig du kjenenr disse advokatene fordi de er gift med dine vellykkede kvinnevenner, men det blir et veldig feil utvalg, siden de selvfølgelig er vellykkede om de er bra nok for en høyt utdannet kvinne.

Anonymkode: 9bba8...4bc

Du har en spennende vennekrets. Som er uvanlig. 

Det er lenge siden mannlige leger typisk ble sammen med sykepleiere. Siden mange år er det vanligste yrket hos en partner en kvinnelig lege. Fordi man ble kjent på studium, på jobb eller gjennom felles bekjente. Men noen blir også sammen med sykepleiere som dem møter på jobb, akkurat som kvinnelige leger blir sammen med sykepleiere som dem møter på jobb eller en tømrer dem ble kjent med på treningssenteret (som en av mine gode kvinnelige kirurgvenner er).

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thanos skrev (7 timer siden):

👇

Har dere to noengang fundert på hvorfor den "moderne mannen" ikke lenger vil binde seg til dere, men velger heller å manipulere dere til sengs for sex?

Venter spendt på svar.

 

Kvinner har makten i sexmarkedet. Menn har makten i forholdsmarkedet. Det er selve grunnen til at du ser så mange kvinner yttre sin fortvilelse over at "han ville bare ha sex". Kvinner flest ønsker ikke bare sex men lengter etter langvarige forhold i langt større grad enn menn, så på lang sikt vil kvinner i størst grad lide av "singelhysteriet" som spres som vinden om dagen. Akkurat nå spiller kvinner hverandre trygge på at de ikke trenger menn og at livet alene er bedre, fordyp dere i kariere og ditt ego, men på sikt vil det tære på. Det er en løgn dere blir fortalt, at singellivet og kariere er best. Å finne seg en god, snill og empatisk livspartner knuser absolutt allt det gode ved å være singel. Det kan alle som har funnet seg en slik partner skrive under på!

Menn er sosiale dyr og dekker opp med tapet av fast partner med venner og jobb. De mest attraktive får plenty av sex i ONS markedet og mange menn som sliter med å få sex oppdager sexleketøy som stadig blir mer avansert. Det vi ser idag er startfasen på kjønnskampen og den vil bli langt værre før det stabiliserer seg og når alt har roet seg tipper jeg menn kommer greit utav det.

 

Single bidrar ikke til videre samfunnsvekst, så hvorfor skal du spesialbehandles? Barnefamilier og foreldre skaper fremtiden og neste generasjons bidragsytere for landet. Du jobber og bidrar til du er 67 og dertil vil alt dø med deg den dagen du går bort gammel.

 

Hvorfor tok du til takke med denne mannen? Det er spørsmålet. Visste du ikke hvilke type mann han var før du fikk barn med ham?

 

"Du faller ikke for dem". Da vet du iallefall hvorfor du ikke klarer å havne i gode, langvarig forhold. Har du vurdert å bli godt kjent med en god, flott og alright mann? Du vet du kan falle for en når du blir kjent? Ikke bare sveipe dem bort fra Tinder fordi han ikke ble oppfattet som kjekk nok.

Jeg har ikke barn med ham. Og nei, jeg tok ikke til takke. Jeg elsket ham. Han ga uttrykk for å gjøre det samme. Men gjorde det ikke.

Anonymkode: 26a05...bd2

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 hours ago, AnonymBruker said:

Helt normale mannfolk? Du mener rånegutta med snusen rennende ut av kjeften og capsen på snei? Har du egentlig sett hvem kvinnene velger bort på tinder?

Anonymkode: 2371b...dfa

Jeg har en 3 relativt nærme venninner som er single, i Oslo. De er slanke, men ellers ganske middelmådige hva gjelder utseende, personlighet etc.  Det er veldig fascinerende å se på hvordan de støtt og stadig sveiper bort helt alminnelige menn med slanke menn med høyere utdanning, normalt trente kropper og ålreite bioer. Mange snuslepper og raringer som blir sveipet bort også, men minst like mange tilsynelatende oppegående folk. Når jeg spør hvorfor så er det unnskyldninger som "han er kjempehyggelig, men ikke noe for meg" eller "jeg liker de som er litt mer barske" eller den verste "jeg tror mange andre damer liker han men jeg har en annen type". Alle tre går konsekvent etter menn som er selvfølgelig muskuløse og super kjekke, og klager når det tar slutt etter han ikke vil forplikte seg. Det verste av alt er at vi er rundt 31-32 hele gjengen og de sier selv at de går tom for tid til å møte noen. Virker fælt å ha hatt draget på kjekke menn tidligere, men nå som man vil ha noe seriøst, så vil de ikke ha deg lenger.

Jeg er ganske ærlig med de om hva jeg syns, men holder litt tilbake og forsøker å vere empatisk. Det er overraskende vanskelig, men jeg tror de lærer etterhvert, eller blir svært heldige, som jo også skjer i blant om man dater lenge nok.

Som 31-årig mann så merker jeg motsatt forskjell, damer som jeg tidligere mistenker jeg var uaktuell for (basert på lignende typer jenter jeg har møtt eller kjent tidligere), er interesserte. Jeg merker derimot at jeg er langt mer kresen enn tidligere.

30-årene er vanskelige mtp. å finne seg en partner, det er så store konsekvenser i de beslutningene man tar i denne alderen at jeg vil at det skal føles som jeg velger helt riktig. Dessverre er det ytterst få damer som gir den følelsen, og så langt har de 2 jeg har møtt de siste årene ikke fått den følelsen av meg.

Anonymkode: 42fd2...d7f

  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har en 3 relativt nærme venninner som er single, i Oslo. De er slanke, men ellers ganske middelmådige hva gjelder utseende, personlighet etc.  Det er veldig fascinerende å se på hvordan de støtt og stadig sveiper bort helt alminnelige menn med slanke menn med høyere utdanning, normalt trente kropper og ålreite bioer. Mange snuslepper og raringer som blir sveipet bort også, men minst like mange tilsynelatende oppegående folk. Når jeg spør hvorfor så er det unnskyldninger som "han er kjempehyggelig, men ikke noe for meg" eller "jeg liker de som er litt mer barske" eller den verste "jeg tror mange andre damer liker han men jeg har en annen type". Alle tre går konsekvent etter menn som er selvfølgelig muskuløse og super kjekke, og klager når det tar slutt etter han ikke vil forplikte seg. Det verste av alt er at vi er rundt 31-32 hele gjengen og de sier selv at de går tom for tid til å møte noen. Virker fælt å ha hatt draget på kjekke menn tidligere, men nå som man vil ha noe seriøst, så vil de ikke ha deg lenger.

Jeg er ganske ærlig med de om hva jeg syns, men holder litt tilbake og forsøker å vere empatisk. Det er overraskende vanskelig, men jeg tror de lærer etterhvert, eller blir svært heldige, som jo også skjer i blant om man dater lenge nok.

Som 31-årig mann så merker jeg motsatt forskjell, damer som jeg tidligere mistenker jeg var uaktuell for (basert på lignende typer jenter jeg har møtt eller kjent tidligere), er interesserte. Jeg merker derimot at jeg er langt mer kresen enn tidligere.

30-årene er vanskelige mtp. å finne seg en partner, det er så store konsekvenser i de beslutningene man tar i denne alderen at jeg vil at det skal føles som jeg velger helt riktig. Dessverre er det ytterst få damer som gir den følelsen, og så langt har de 2 jeg har møtt de siste årene ikke fått den følelsen av meg.

Anonymkode: 42fd2...d7f

Dt er helt normalt å ikke være tiltrukket av noen. 

Unn dem å ha en smak, det trenger ikke bety noe alvorlig, eller at alle andre kvinner har den samme smaken. Attraksjon handler om mye ulikt, som verdier, stamme, lukt, hverdagsliv, yttrefaktorer(uten at alle andre er stygge men som at noen liker brunt hår best, andre blondt, veldig nøytrale ting) 

De kan finne seg en av disse til slutt. Hver mann, er en ny mann, selv om ja noen ting må en se opp for.

Så du er også kresen pg ikke åpen for å forelske deg i alle kvinner du heller. Normalt. Bare tenk på hvor mange du kommuniserer med uten at det vekker noe som helst i deg. Alle har det slik, det er sjeldent at noen betyr mer for oss om du anerkjenner hvor mange som ikke gjør.

Anonymkode: 0baa0...fff

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har en 3 relativt nærme venninner som er single, i Oslo. De er slanke, men ellers ganske middelmådige hva gjelder utseende, personlighet etc.  Det er veldig fascinerende å se på hvordan de støtt og stadig sveiper bort helt alminnelige menn med slanke menn med høyere utdanning, normalt trente kropper og ålreite bioer. Mange snuslepper og raringer som blir sveipet bort også, men minst like mange tilsynelatende oppegående folk. Når jeg spør hvorfor så er det unnskyldninger som "han er kjempehyggelig, men ikke noe for meg" eller "jeg liker de som er litt mer barske" eller den verste "jeg tror mange andre damer liker han men jeg har en annen type". Alle tre går konsekvent etter menn som er selvfølgelig muskuløse og super kjekke, og klager når det tar slutt etter han ikke vil forplikte seg. Det verste av alt er at vi er rundt 31-32 hele gjengen og de sier selv at de går tom for tid til å møte noen. Virker fælt å ha hatt draget på kjekke menn tidligere, men nå som man vil ha noe seriøst, så vil de ikke ha deg lenger.

Jeg er ganske ærlig med de om hva jeg syns, men holder litt tilbake og forsøker å vere empatisk. Det er overraskende vanskelig, men jeg tror de lærer etterhvert, eller blir svært heldige, som jo også skjer i blant om man dater lenge nok.

Som 31-årig mann så merker jeg motsatt forskjell, damer som jeg tidligere mistenker jeg var uaktuell for (basert på lignende typer jenter jeg har møtt eller kjent tidligere), er interesserte. Jeg merker derimot at jeg er langt mer kresen enn tidligere.

30-årene er vanskelige mtp. å finne seg en partner, det er så store konsekvenser i de beslutningene man tar i denne alderen at jeg vil at det skal føles som jeg velger helt riktig. Dessverre er det ytterst få damer som gir den følelsen, og så langt har de 2 jeg har møtt de siste årene ikke fått den følelsen av meg.

Anonymkode: 42fd2...d7f

Å husk også, de er middelmådige FOR DEG. Vi har ikke samme smaken i folk.

Anonymkode: 0baa0...fff

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Kjekkaser på Tinder er den gruppen du må være mest kritisk til. Å gå til sengs med en på første date er neppe en god ide

Anonymkode: 2fc1a...6c1

Hvem bestemmer hvem som er kjekk og ikke da? Du vet at folk har ulik smak, ikke sant? Jeg syns f.eks menn som Donald Trump og han diktatoren fra Libya, Gaddafi er utrolig kjekke menn (sistnevnte er død riktignok) og tenner på menn som ser ut som de. Mens sånne glætte fitteprinser som henger på BA3 og ser ut som de er fulle av gonorè frister ikke det minste.

Ikke har jeg hatt vaginalt samleie på mange år heller, men det er vel gærent det og? Menn dumper meg bare om de ikke får ha vaginalt samleie, så hva sier det om menn?

Dere menn blir bare aldri fornøyd, dere må konstant kritisere kvinner uansett. Jeg ser etter en mann som er snill, rolig og har god humor og vil finne på artige ting med meg. Hygiene er viktig men jeg er fornøyd med en helt vanlig mann sånn utseendemessig, han MÅ ikke se ut som Donald Trump for at jeg skal date. Har aldri opplevd at en mann har likt meg noensinne. Merker at norske menn ikke er redde for å komme med skjellsord til oss stygge damer... Kjenner derimot ingen damer som roper stygge ting til mindre attraktive menn. Hvorfor er norske menn sånn? Hot tips til dere menn: det er veldig lite attraktivt å mobbe damer for utseendet. Slutt med det! 

Vi stygge damer skal bare finne oss i alt vi. 

 

Anonymkode: c6a85...6fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...