Gå til innhold

1,4 mill var single i 2021, hva det er nå er ikke godt å vite, men regner med det vil øke.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Just now, AnonymBruker said:

Jeg er faktisk en kvinne. Og tro meg, som ung og slank student var det ikke vanskelig å få telefonnummeret og et par dates med veltrente, kjekke og sjarmerende menn i Oslo. Men å få dem til å forplikte seg? Det skjedde aldri. I retrospekt så var det veldig tydelig at de så på meg som uforpliktende gøy.

Anonymkode: e123c...813

Som jeg sa over, så tror jeg deg ikke. Måten du svarer på, med de aggressive og nedlatende holdningene, så nei. Du er mann. Det er jeg 100 % sikker på. :) Og det er absolutt ingenting du kan si for å overbevise meg om at du er en kvinne. 

Anonymkode: a9712...7aa

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Måten du svarer på, med de aggressive og nedlatende holdningene som du viser ovenfor her så beklager, så tror jeg ikke på at du er kvinne. Jeg skjønner at du prøver å vri litt over perspektivet nå og late som at du er kvinne, fordi at du har fått veldig mye motstand og prøver en annen gang innfallsvinkel. :) Men utover det, så er det som jeg sier over. Hva gir deg retten til å tro at du kan dømme hvordan andre lever? 

Anonymkode: a9712...7aa

Motstand og motstand. Jeg forteller bare hvordan singellivet mitt var i Oslo som ung og blond studentkvinne i 2004-2008. Det er sikkert veldig annerledes nå, men det var ingen tvil om at det var lett for meg å få kontakt med skikkelig flotte, sjarmerende og høyt utdannede fyrer, men at det var plent umulig for meg å få dem på kroken. Poenget mitt er at de kjekkeste unge mennene er lette på tråden, men at de lurer kvinnene til å tro at de er forelsket, noe de ikke er.

Anonymkode: e123c...813

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Motstand og motstand. Jeg forteller bare hvordan singellivet mitt var i Oslo som ung og blond studentkvinne i 2004-2008. Det er sikkert veldig annerledes nå, men det var ingen tvil om at det var lett for meg å få kontakt med skikkelig flotte, sjarmerende og høyt utdannede fyrer, men at det var plent umulig for meg å få dem på kroken. Poenget mitt er at de kjekkeste unge mennene er lette på tråden, men at de lurer kvinnene til å tro at de er forelsket, noe de ikke er.

Anonymkode: e123c...813

Hvorfor tror du at du har rett til å dømme hvordan andre lever? Å dømme dem? Å snakke stygt om dem? Å kalle dem horer? Hva gir deg rett til det? 

Anonymkode: a9712...7aa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Og om jeg mener å huske riktig er at like tiltrekker hverandre så er det gjerne sånn at høyt intelligente menn finner seg høyt intelligente kvinner, rike finner rike og fattige finner fattige osv. :) 

Anonymkode: a9712...7aa

Og det er jo bare bra. Søsteren min er en atletisk og aktiv advokat, og fant seg en atletisk og aktiv jurist. De går Valdresmarsjen, Birken, de var på Galdhøpiggen med barna når de var 5 og 8 år gamle, osv. De går i Operaen, diskuterer doktoravhandlinger og har mange felles kjente fra studietiden. Krake søker make og like barn leker best. En sofapotet har fint lite til felles med en som helst vil med med barna på skitur og telttur hver helg.

Anonymkode: e123c...813

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er en myte at de kjekkeste og mest sjarmerende gutta i Oslo elsker å ligge rundt? Eh, nei 😅Horeoppførselen deres gjør dessverre at helt vanlige Plain Janes tror at de kan få seg en slik ektemann, og derfor i sin tur avviser helt normale mannfolk.

Anonymkode: e123c...813

 

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Motstand og motstand. Jeg forteller bare hvordan singellivet mitt var i Oslo som ung og blond studentkvinne i 2004-2008. Det er sikkert veldig annerledes nå, men det var ingen tvil om at det var lett for meg å få kontakt med skikkelig flotte, sjarmerende og høyt utdannede fyrer, men at det var plent umulig for meg å få dem på kroken. Poenget mitt er at de kjekkeste unge mennene er lette på tråden, men at de lurer kvinnene til å tro at de er forelsket, noe de ikke er.

Anonymkode: e123c...813

Dette er en av grunnene til at jeg aldri kommer til å tro på at du er kvinne. 

Anonymkode: a9712...7aa

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor tror du at du har rett til å dømme hvordan andre lever? Å dømme dem? Å snakke stygt om dem? Å kalle dem horer? Hva gir deg rett til det? 

Anonymkode: a9712...7aa

Det var definitivt et kraftuttrykk, men denne oppførselen til svært attraktive menn gir jo åpenbart mange falske forhåpninger til unge kvinner, noe som dessverre gjør at stadig flere kvinner velger å leve alene, mens stadig flere helt normale menn forblir ufrivillig single.

Anonymkode: e123c...813

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det de heller ikke forstår er at å ha sex med dem på første date ødelegger den lille sjansen de hadde for å starte et forhold fordi det ikke er konemateriale. Om de hadde gjort seg selv vanskelig å få til sengs hadde han fått mer respekt for dem som potensiell kone 

Anonymkode: 2fc1a...6c1

Eller vi vil ikke gifte oss med menn som ønsker at vi spiller spill. 

Anonymkode: 26a05...bd2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Det var definitivt et kraftuttrykk, men denne oppførselen til svært attraktive menn gir jo åpenbart mange falske forhåpninger til unge kvinner, noe som dessverre gjør at stadig flere kvinner velger å leve alene, mens stadig flere helt normale menn forblir ufrivillig single.

Anonymkode: e123c...813

Jepp, du er definitivt mann og singel. 

Anonymkode: a9712...7aa

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

 

Dette er en av grunnene til at jeg aldri kommer til å tro på at du er kvinne. 

Anonymkode: a9712...7aa

Helt greit for meg 😊

Anonymkode: e123c...813

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jepp, du er definitivt mann og singel. 

Anonymkode: a9712...7aa

Fordi jeg skriver at svært attraktive, unge menn har langt mer enn 3-4 hakk i sengestolpen? 

Anonymkode: e123c...813

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Konemateriale = kvaliteter menn vil ha i en kone. Det er ikke hokus pokus. Jeg liker hvordan alle preferanser menn har blir hånet. Det er ikke sånn at høyde, status og penger er mindre overfladiske preferanser. Hvis dere vil at menn skal bli mindre sure kan dere begynne med å innse dobbel standardene deres 

Anonymkode: 2fc1a...6c1

Ikke hånet. Og det er menn som har dobbelstandard. De har sex på første date, men dama må spille kostbar. Så klager de på lite sex i forholdet 🤣

Anonymkode: 26a05...bd2

  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fordi jeg skriver at svært attraktive, unge menn har langt mer enn 3-4 hakk i sengestolpen? 

Anonymkode: e123c...813

Var nok "plain janes"

Anonymkode: 2371b...dfa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Fordi jeg skriver at svært attraktive, unge menn har langt mer enn 3-4 hakk i sengestolpen? 

Anonymkode: e123c...813

Jeg har skrevet hvorfor ovenfor. Du starter aggressiv, nedlatende og får motstand, så nå skal du vri det til at du er kvinne. Det er et forsøk på å manipulere de som argumenterer mot deg, i forhold til at du tror at det vil bli vektlagt mer dersom du er kvinne. 

Anonymkode: a9712...7aa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Var selv hovedsaklig ute etter forhold, vet at det finnes mangle single kvinner der ute, men en veldig stor del av de single er overvektige alenemødre. Blant de unge barnløse er det veldig få single virker det som. 
 

Da er det egentlig bedre å være alene, med ett ons iblant..

Anonymkode: 8794e...95e

Og hvem har du ons med? Hva gjør at de du har ons med ikke kan vurderes som partnere? Eller er det at du lurer og bruker de overvektige alenemødrene som endelig tror de har funnet seg en ordentlig mann?

Anonymkode: d294a...652

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har skrevet hvorfor ovenfor. Du starter aggressiv, nedlatende og får motstand, så nå skal du vri det til at du er kvinne. Det er et forsøk på å manipulere de som argumenterer mot deg, i forhold til at du tror at det vil bli vektlagt mer dersom du er kvinne. 

Anonymkode: a9712...7aa

Du har ikke fått med deg at det i så fall er mennene jeg er nedlatende mot?

Anonymkode: e123c...813

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Du har ikke fått med deg at det i så fall er mennene jeg er nedlatende mot?

Anonymkode: e123c...813

Hva gir deg rett til å dømme hvordan andre lever livet sitt?

Anonymkode: a9712...7aa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva gir deg rett til å dømme hvordan andre lever livet sitt?

Anonymkode: a9712...7aa

Jeg forklarer hvorfor en god del gjennomsnittlige kvinner ikke nøyer seg med gjennomsnittlige menn. De har råket utfor råflotte storsjarmører som tar kvinner med storm, og når de aldri får disse gutta skikkelig på kroken (men gutta er tilgjengelige for uforpliktende sex), så blir det meste annet beige i forhold.

Hva løsningen er? At de flotteste mannfolka slutter med å lure kvinner med dates og søte snapper, når de innerst inne vet at det aldri livet vil bli noe seriøst. Jeg merket det så godt selv, tenk at denne fyren vil ha meg!! Men det var alltid den usikkerheten, den vonde lille klumpen. Jeg fikk lillefingeren, men aldri hånda. 

Anonymkode: e123c...813

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Innser du ikke at om daten vil ha sex på første date. Så er det større sannsynlighet for at daten er promiskuøs enn en som vil vente med sex til rundt 3. date? Dere kan ikke være overrasket om dere har sex med en kjekkas fra Tinder på første date og blir dumpet med en gang. Det er som å være overrasket over at det er flom i Gudbrandsdalen 

Anonymkode: 2fc1a...6c1

Alle mine forhold har startet med sex på 1. date

Anonymkode: a921b...380

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Det er en myte at de kjekkeste og mest sjarmerende gutta i Oslo elsker å ligge rundt? Eh, nei 😅Horeoppførselen deres gjør dessverre at helt vanlige Plain Janes tror at de kan få seg en slik ektemann, og derfor i sin tur avviser helt normale mannfolk.

Anonymkode: e123c...813

 

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg forklarer hvorfor en god del gjennomsnittlige kvinner ikke nøyer seg med gjennomsnittlige menn. De har råket utfor råflotte storsjarmører som tar kvinner med storm, og når de aldri får disse gutta skikkelig på kroken (men gutta er tilgjengelige for uforpliktende sex), så blir det meste annet beige i forhold.

Hva løsningen er? At de flotteste mannfolka slutter med å lure kvinner med dates og søte snapper, når de innerst inne vet at det aldri livet vil bli noe seriøst. Jeg merket det så godt selv, tenk at denne fyren vil ha meg!! Men det var alltid den usikkerheten, den vonde lille klumpen. Jeg fikk lillefingeren, men aldri hånda. 

Anonymkode: e123c...813

Det er en løgn. Vi kan bare bla oss litt tilbake. Jeg ser at du desperat prøver å ro deg tilbake, men du har avslørt hvem du er. 

Anonymkode: a9712...7aa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

 

Det er en løgn. Vi kan bare bla oss litt tilbake. Jeg ser at du desperat prøver å ro deg tilbake, men du har avslørt hvem du er. 

Anonymkode: a9712...7aa

Hva er løgnen? En Plain Jane er en gjennomsnittlig kvinne.

Screenshot_20240712_220445_Chrome.jpg

Anonymkode: e123c...813

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...