Gå til innhold

1,4 mill var single i 2021, hva det er nå er ikke godt å vite, men regner med det vil øke.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det de heller ikke forstår er at å ha sex med dem på første date ødelegger den lille sjansen de hadde for å starte et forhold fordi det ikke er konemateriale. Om de hadde gjort seg selv vanskelig å få til sengs hadde han fått mer respekt for dem som potensiell kone 

Anonymkode: 2fc1a...6c1

Jeg er ikke spesielt interessert i et forhold med en mann som tenker på meg som "konemateriale". Kan jeg ikke bli vurdert som et helt menneske, er jeg heller alene. Så kanskje sex på første date funker som en grei siling? 

Anonymkode: 44884...a60

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det tror jeg faktisk stemmer ganske godt. Er litt spent på hvor høyrevridd de unge kan bli, når det er så synlig på internett at damer til stadighet søker oppover og ligger rundt med et fåtall kjekkaser, og klager over at "alle menn" er drittsekker

Anonymkode: 42fd2...d7f

Ser du ikke ironien?

Klager på at kvinner klager på alle menn som idioter.

Når dere også klager på alle kvinner.

Men det er like usannt at kvinner generelt ligger rundt eller kun går etter de mest attraktive mennene(foruten profilene til menn det gjelder, som ikke kunne gjort en bedre innsats til å male seg uattraktiv), som det er at alle menn er drittsekker.

Anonymkode: 0baa0...fff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Det de heller ikke forstår er at å ha sex med dem på første date ødelegger den lille sjansen de hadde for å starte et forhold fordi det ikke er konemateriale. Om de hadde gjort seg selv vanskelig å få til sengs hadde han fått mer respekt for dem som potensiell kone 

Anonymkode: 2fc1a...6c1

Ser de seg noen gang i speilet? 

De er jo like lett på tråden selv om de har sex med en kvinne på første date. Krever 2 for tango.

Ingen bør ønske å bli kona til en mann med så alvorlig lite selvinnsikt, som ber mer av andre enn seg selv. Høres ut som en dårlig mann.

Respekt er det de bør begynne å gi andre, om de skal ha sjangs i havet til å bli en anstendig person.

Anonymkode: 0baa0...fff

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid morsomt å se alle de mennene som skylder på kvinner i disse trådene.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ingen menn vil ha damer på 30+ som har pult kjekkaser og når den biologiske klokka går amok da vil du plutselig ta til takke med oss de har avvist i hele 20 årene.

Anonymkode: c46cc...107

Dette er jo helt fullstendig feil😂 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er en reaksjon på et dating marked som blir stadig verre enn da din oldefar levde 

Anonymkode: 2fc1a...6c1

Jeg vil heller si at det handler om at folk generelt har blitt veldig ubetenksomme. Folk tenker ikke over hvordan de påvirker hverandre, men tror de kan få noe fint uten å levere tilbake det samme. 😊 De henger seg opp i status og glemmer det som betyr noe - nemlig å nyte livet så lenge man har det. 

Anonymkode: a9712...7aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Forskning viser at menn og kvinner som har mange partnere kan ha vanskelighet for å knytte seg. Bare for å presisere, at dette gjelder begge kjønn. :) 

Anonymkode: a9712...7aa

Hvor er denne forskningen da? Og om så tilfelle kan det være at de har mange partnere fordi de har vanskeligheter for å knytte seg, altså omvendt årsaksmønster av det du sier? Kan vel sikkert ligge noen diagnoser bak også. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ja men det leder oss til problemet som er at man mange kvinner som har mye ons, blir psykisk nedbrutt. De mister etterhvert evnen til å knytte seg og det skjer uten å være klar over det. 

Anonymkode: 2fc1a...6c1

Denne forskningen finnes ikke. 

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Memorangen said:

Hvor er denne forskningen da? Og om så tilfelle kan det være at de har mange partnere fordi de har vanskeligheter for å knytte seg, altså omvendt årsaksmønster av det du sier? Kan vel sikkert ligge noen diagnoser bak også. 

Skal se om jeg finner den igjen :) men utifra hva jeg husker så handler det om at man jager dopaminet med den nye erobringen, mens det å holde seg til en over tid kan bli kjedelig. Det er noe med spenningen :) av de mennene jeg har møtt som er sånn så er det en haugevis av psykiske problemer som ligger til grunn, og de er ikke spesielt flinke til å opprettholde en relasjon over tid da de ofte blir veldig sjalu, aggressive og prøver å isolere damen. 

Anonymkode: a9712...7aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Det de heller ikke forstår er at å ha sex med dem på første date ødelegger den lille sjansen de hadde for å starte et forhold fordi det ikke er konemateriale. Om de hadde gjort seg selv vanskelig å få til sengs hadde han fått mer respekt for dem som potensiell kone 

Anonymkode: 2fc1a...6c1

Men han er vel ikke så bra ektemann-materiale han som går til sengs på første date heller da. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Skal se om jeg finner den igjen :) men utifra hva jeg husker så handler det om at man jager dopaminet med den nye erobringen, mens det å holde seg til en over tid kan bli kjedelig. Det er noe med spenningen :) av de mennene jeg har møtt som er sånn så er det en haugevis av psykiske problemer som ligger til grunn, og de er ikke spesielt flinke til å opprettholde en relasjon over tid da de ofte blir veldig sjalu, aggressive og prøver å isolere damen. 

Anonymkode: a9712...7aa

Men hvordan vet de at det ikke var utgangspunktet heller enn resultatet?

Anonymkode: 0baa0...fff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker said:

Det de heller ikke forstår er at å ha sex med dem på første date ødelegger den lille sjansen de hadde for å starte et forhold fordi det ikke er konemateriale. Om de hadde gjort seg selv vanskelig å få til sengs hadde han fått mer respekt for dem som potensiell kone 

Anonymkode: 2fc1a...6c1

Og du kan fint ha hva slags holdninger og verdier du ønsker, men du kan ikke uttale deg på vegne av alle menn :) 

Anonymkode: a9712...7aa

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Skal se om jeg finner den igjen :) men utifra hva jeg husker så handler det om at man jager dopaminet med den nye erobringen, mens det å holde seg til en over tid kan bli kjedelig. Det er noe med spenningen :) av de mennene jeg har møtt som er sånn så er det en haugevis av psykiske problemer som ligger til grunn, og de er ikke spesielt flinke til å opprettholde en relasjon over tid da de ofte blir veldig sjalu, aggressive og prøver å isolere damen. 

Anonymkode: a9712...7aa

Ja det er det jeg tenker, at det mest sannsynlig ligger en underliggende årsak/psykiske problemer/diagnose bak den adferden. Men da er det jo ikke det å ligge rundt som gjør at man får psykiske problem. Det er omvendt. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Og du kan fint ha hva slags holdninger og verdier du ønsker, men du kan ikke uttale deg på vegne av alle menn :) 

Anonymkode: a9712...7aa

Ja, det er viktig å huske at vi er ulike. Føler en del ikke forholder seg til det, som er litt suspekt siden de burde ha erfart det en hel del.

Om de ikke er veldig unge og kanskje ikke tenker så mye på det enda, og gruppe tilhørighet fortsatt er veldig viktig for dem. Som på ungdomskolen, ikke at ingen kan tenke folk er ulike på ungdomskolen, men det er jo en tid med flere hormoner og mer drama.

Anonymkode: 0baa0...fff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Anonymkode: ead17...2fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker said:

 

Anonymkode: ead17...2fd

Jeg kommer ikke til å se den 😊 men hvis du ønsker å diskutere den så må du gjerne gi et sammendrag medfølgende av dine egne refleksjoner 😊

Anonymkode: a9712...7aa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Jeg er ikke spesielt interessert i et forhold med en mann som tenker på meg som "konemateriale". Kan jeg ikke bli vurdert som et helt menneske, er jeg heller alene. Så kanskje sex på første date funker som en grei siling? 

Anonymkode: 44884...a60

Konemateriale = kvaliteter menn vil ha i en kone. Det er ikke hokus pokus. Jeg liker hvordan alle preferanser menn har blir hånet. Det er ikke sånn at høyde, status og penger er mindre overfladiske preferanser. Hvis dere vil at menn skal bli mindre sure kan dere begynne med å innse dobbel standardene deres 

Anonymkode: 2fc1a...6c1

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Konemateriale = kvaliteter menn vil ha i en kone. Det er ikke hokus pokus. Jeg liker hvordan alle preferanser menn har blir hånet. Det er ikke sånn at høyde, status og penger er mindre overfladiske preferanser. Hvis dere vil at menn skal bli mindre sure kan dere begynne med å innse dobbel standardene deres 

Anonymkode: 2fc1a...6c1

Helt riktig!

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Ser de seg noen gang i speilet? 

De er jo like lett på tråden selv om de har sex med en kvinne på første date. Krever 2 for tango.

Ingen bør ønske å bli kona til en mann med så alvorlig lite selvinnsikt, som ber mer av andre enn seg selv. Høres ut som en dårlig mann.

Respekt er det de bør begynne å gi andre, om de skal ha sjangs i havet til å bli en anstendig person.

Anonymkode: 0baa0...fff

Menn flest liker ikke promiskuøse kvinner. Det er helt opp til kvinner hvem de velger. Helt til kvinner slutter å velge promiskuøse menn, kommer de mennene til å oppføre seg sånn

Anonymkode: 2fc1a...6c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Konemateriale = kvaliteter menn vil ha i en kone. Det er ikke hokus pokus. Jeg liker hvordan alle preferanser menn har blir hånet. Det er ikke sånn at høyde, status og penger er mindre overfladiske preferanser. Hvis dere vil at menn skal bli mindre sure kan dere begynne med å innse dobbel standardene deres 

Anonymkode: 2fc1a...6c1

Det er du ønsker i en kone. Du kan ikke endre kvinner så du finner det du leter etter, og det du leter trenger ikke være det samme som alle andre menn leter etter 😊 du er en mann og kan ikke uttale deg på vegne av alle menn! Hvis to mennesker har lyst til å ha sex på første date, så gjør de det. Det er to mennesker som har samtykket til det og nyter hverandre. Hvis det er noe som strider i mot dine verdier så lar du være. 😊 

Anonymkode: a9712...7aa

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...