Gå til innhold

Hvordan takker man kjørerlærer?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ja, hva sier man til kjørelærer etter bestått?

Takker man den personen?

Anonymkode: 84549...c56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hun sier gratulerer, du sier takk, og takk for hjelpa. 

Dette er virkelig ikke en big deal, for noen av dere

Anonymkode: 30f40...672

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier tusen takk for hjelpen. Gaver er ikke nødvendig da kjørelærere gjør en jobb som de får betalt for.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Håper du takker alle de andre lærerne du har (hatt) også. 

Anonymkode: 1cb72...adc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du betaler de overprise regningene fra kjøreskolen uten å klage. 

Anonymkode: 9d825...62e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hun sier gratulerer, du sier takk, og takk for hjelpa. 

Dette er virkelig ikke en big deal, for noen av dere

Anonymkode: 30f40...672

For noen er det faktisk en veldig "big deal".

Jeg hadde ekstremt dårlig tro på meg selv, selv om jeg var flink til å kjøre. Min kjørelærer visste hvor nervøs jeg var og hvor dårlig jeg tenkte om meg selv. Når jeg besto kom jeg ut av bilen og hun løp bort til meg og ga meg en klem med tårer i øynene og sa til meg "Kan du tro på meg nå? At du faktisk er flink? Vær så snill og ha litt bedre tro på deg selv, fordi du ser jo nå at du får til det du vil". Da begynte jeg også å gråte og lovde henne at jeg skulle ha bedre tro på meg selv og takket henne for at hun var så flink og tålmodig en kjørelærer. Det øyeblikket har jeg aldri glemt.

Anonymkode: 95b1d...3c5

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjøp en blomst med takkekort . 🙂

Anonymkode: 36b67...95e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det vanlig å takke bedrifter etter at man har fått tjenesten man har betalt for? Er ikke betalingen nok?

Anonymkode: 8375f...c2b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sendte min kjørelærer en SMS (ja, det var kun SMS på den tiden) og takket for god opplæring. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

For noen er det faktisk en veldig "big deal".

Jeg hadde ekstremt dårlig tro på meg selv, selv om jeg var flink til å kjøre. Min kjørelærer visste hvor nervøs jeg var og hvor dårlig jeg tenkte om meg selv. Når jeg besto kom jeg ut av bilen og hun løp bort til meg og ga meg en klem med tårer i øynene og sa til meg "Kan du tro på meg nå? At du faktisk er flink? Vær så snill og ha litt bedre tro på deg selv, fordi du ser jo nå at du får til det du vil". Da begynte jeg også å gråte og lovde henne at jeg skulle ha bedre tro på meg selv og takket henne for at hun var så flink og tålmodig en kjørelærer. Det øyeblikket har jeg aldri glemt.

Anonymkode: 95b1d...3c5

Ja, det var det samme med meg, veldig pessimistisk og liten tro på egne evner. Så det var en stor seier å bestå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Er det vanlig å takke bedrifter etter at man har fått tjenesten man har betalt for? Er ikke betalingen nok?

Anonymkode: 8375f...c2b

Hadde det kun vært plankekjøring med bilkjøringen så hadde jeg nok ikke tenkt så mye over det. Men jeg hadde veldig liten tillit til egne kjøre-evner, var engstelig i trafikken og min kjærelærer måtte være veldig tålmodig med meg for jeg tvilte så veldig på egne evner og brukte land tid på bli noenlunde trygg sjåfør. Så da syntes jeg det faktisk var på sin plass å sende en takk etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...