Gå til innhold

Fortsatt kontakt med exen.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette er utroskap, punktum. Hadde ikke vært aktuelt for meg å fortsette dette forholdet. 

Anonymkode: eb3c7...b94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ikke ut som de har avsluttet forholdet, nei. Antakelig angrer begge for at de har gjort det slutt. Bare tidsspørsmål før de finner hverandre på nytt

Anonymkode: d6ef9...709

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CUSHION skrev (20 timer siden):

Det er bra du har fått noen gode svar her, jeg kommer til å være litt mer direkte:

Han er ikke over eksen sin. Hadde eksen hans sagt «kom tilbake, jeg savner deg», så hadde han gjort det. 
 

At han har lagret et sånt bilde av hu, sier litt om hva snappingen deres innebærer. De sender nok nudes her og der, og han er nok 99% sikkert emosjonelt utro med henne. 
 

Dette er vondt, og jeg føler med deg. ❤️Du fortjener en som har øynene kun for deg! Det har ikke denne mannen..

Enig i dette, dessverre 😓

Anonymkode: 6ff31...f35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Han er ikke helt fantastisk mann og dere har det jo ikke fantastisk i forholdet når han får deg til å føle på rettmessig sjalusi og gjør deg usikker på måten han kommuniserer med sin eks.

dette er ikke greit og må være noe du tenker mye på og som gjør vondt i magen. Sånn « usikkerhets/redd for at han er utro». en vond urolighet som er vanskelig å beskrive, men «den magefølelsen» kan sikkert mange kalle det. Jeg føler med deg og håper du finner ut av ting🥹.

har du snakket med han om saken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Til alle som lurer.  Og tusen takk for alle fine og ærlige svar jeg har fått, på godt og vondt ❤️

Jeg snakket med han i går, var helt ærlig med han, spurte om han hadde slettet henne fra snapchat, og han sa at hu har blokkert han. Jeg spurte om å få se det, å da sa han at hun lå på han sin. Jeg tok opp dette med bilde han hadde lagret da han gikk inn på hu, der stod det at hun hadde lagret bilde av seg selv (inne på snap når man trykker på bilde så blir det lagret, å da står det hvem som har lagret det). Bilde var forresten sendt så å rett etter vi ble sammen. Jeg spurte om han kunne slette hu der, da jeg ikke liker at han skulle ha hun. Han blokkerte henne når jeg så på. Vi snakket også om hva jeg mener og føler når det gjelder hun. Han kan godt snakke med hu når han treffer hu på gata eller noe slikt, men å drive å være venner med å være med hu, å henge med hu, det er ikke greit! Jeg sa å at han er nødt å være helt ærlig med meg, om hvis han treffer hu, eller om hun ringer eller hva det skulle være. Han har ikke hu på facebook heller. 

Jeg er veldig godtroende, og jeg har det jævli bra med han her, så jeg vil gi han og meg en sjanse. ❤️ Jeg er veldig glad i han ❤️

Anonymkode: 584ae...61c

Jeg mener ikke å knuse lettelsen din nå, men husk at dette er bare ord og handlinger som skjer foran nesen på deg. 🥺❤️ Jeg og måtte få min ekskjæreste til å blokkere eksen sin, han gjorde det foran ansiktet mitt og vi snakket også om grenser osv. Men det er her problemet kommer i seg selv: du skal IKKE måtte be noen om å oppføre seg. De viser sin sanne side når du laaaar dem vise den. 

Det er ikke meningen å dumpe min «traume» over på deg, men jeg mener det av bunnen av mitt hjerte: stol på magefølelsen din🥰 det er egentlig det viktigste. Går du rundt og ikke heeelt klarer å stole på han? Da er det en grunn til det.

Uansett - min eks blokkerte hun foran meg men sannheten er at de snakket bak ryggen min i 2-3 år. Både på snap (fjernet blokkeringen og blokkerte igjen), møttes på fester (selvom han sa at hun ikke var der). Han sov hos henne når jeg var på familietur og de hooket i fylla osv.

Jeg fikk ikke vite noe av dette eller bevis på dette før jeg slo opp. 

Eneste «bevisene» jeg hadde var at han søkte henne opp på Instagram og Facebook, gratulerte henne med dagen, likte innlegg, beholdt gamle bilder av de osv. Sånne uskyldige ting som fortsatt gjør at man blir usikker. Jeg skulle bare visst dybden av det. Jeg trodde at jeg var gæren og unormal som var så plaget av eksen hans og at jeg måtte jobbe med mine usikkerheter og sjalusi, men jeg hadde rett hele veien..

Så møtte jeg min nåværende mann som ALDRI gjør meg usikker og sjalu, nettopp fordi det ikke er noe grunn til det.

MEN, ts, dette var min ekskjæreste - og jeg mener ikke at din kjæreste er slik. Jeg prøver bare å minne deg på at handlinger og ord som skjer når du er til stede (spesielt når du krever de), kan ikke sammenligne seg en gang mot de handlingene og ordene som skjer når du IKKE er til stede. ❤️Lykke til! 

Anonymkode: 1d08c...bea

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...