Gå til innhold

My's dagbok


My

Anbefalte innlegg

Hei!

Dette er altså min dagbok, hmm, festlig! Hva skal jeg begynne med... Jeg kan jo fortelle hva jeg har gjort i dag. Jeg har vært på skolen idag. Det er prosjektuke på skolen denne uka, dvs lærerne har vinterferie og ligger blekfete på Grand Canaria, mens vi holder på med prosjektene våre. Jeg holder på å lage en benk. Jeg har kun tegnet benken på papir, vel jeg har egentlig tegnet ca 20 stk, men jeg fikk bestemt meg for en grombenk i dag. Jeg skal lage en modell av den i tre, tenkte jeg. Kanskje jeg skal begynne på det i morgen...

Da jeg kom hjem fortærte jeg en nærende Grandiosa (med Taco-smak, er glad i litt eksotisk mat), etterpå gikk jeg tur med hunden, søte hunden. Så etter mye kamp med samboern fikk jeg litt tid på dataen til å lage meg en dagbok. Han er blitt såååå hekta på sånn onlinespill!

Til fredag skal vi til Arkitekt Høgskolen og være misunnelige på hvor fancy de sikkert har det hos seg. Hehe, jeg liker skolen min godt også da.

Jeg har forresten fått ny mobiltelefon i dag, jippi! Sony Ericsson W550i!!!!

Nå skal jeg vaske grauthuet mitt. Jeg pleier å bruke sunsilk, men jeg tror den er litt sterk for meg, svir litt i hodebunnen innimellom. Åssen sjampo skal jeg bruke da `Æ? Husk jeg er fattig student.

Endret av My
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei igjen!

For et vær! Trodde ikke det var fysisk mulig med så mye snø. Nå har vi et skikkelig plassproblem når det gjelder måking av snø! Kanskje nabo'n vil ha litt?

I dag skal jeg prøve å få begynt på benken min. Men først skal jeg tegne den i riktig målestokk og lure litt mer. Vi har også fått noen fysikk oppg i rotasjon som vi skulle kose oss med i prosjektuka. Jeg har ikke kost meg så mye enda... :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...