Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Bare fordi de fleste kvinner ikke orker å ligge med menn de ikke liker, så betyr det ikke at de lever i frivillig sølibat.

Her ødelegger jo menn for seg selv ved å dytte inn kuken overalt hvor de kommer til. Single, gjennomsnittlige damer i storbyene blir vant til å ha sex med superattraktive, flyktige menn, og velger derfor heller å leve alene enn å ta til takke med de gjennomsnittlige mennene som er villige til å forplikte seg med dem. 

Anonymkode: 86489...d6c

Hvor langt ned går disse superattraktive mennene? Ville tro de ikke gikk lenger ned enn 6ere, så hva med de damene som er under det på skalaen? Ligger med 7ere de da eller?

Anonymkode: 4fccb...414

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hvor langt ned går disse superattraktive mennene? Ville tro de ikke gikk lenger ned enn 6ere, så hva med de damene som er under det på skalaen? Ligger med 7ere de da eller?

Anonymkode: 4fccb...414

Nå er jo den nummererte skalaen ulik for folk, men min erfaring med utelivet i en av norges største byer sier meg at meget attraktive menn fint drar hjem med skikkelig uattraktive  kvinnfolk. Har ikke sett så mange sykelig overvektige kvinnfolk bli tatt med hjem, så kanskje det er der grensen går?  

Anonymkode: 7f4f7...7af

Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Bare fordi de fleste kvinner ikke orker å ligge med menn de ikke liker, så betyr det ikke at de lever i frivillig sølibat.

Her ødelegger jo menn for seg selv ved å dytte inn kuken overalt hvor de kommer til. Single, gjennomsnittlige damer i storbyene blir vant til å ha sex med superattraktive, flyktige menn, og velger derfor heller å leve alene enn å ta til takke med de gjennomsnittlige mennene som er villige til å forplikte seg med dem. 

Så har du jo alle de kvinnene som ikke har sjans på de samme gjennomsnittlige mennene, fordi de ikke oppfattes som pene nok.

Det er veldig lett for menn å klage over "kravstorhet", fordi de det angår er så blinde for deres egne krav. Fruktbarhet og slankhet blir "biologisk begrunnet", og teller plutselig ikke som krav lenger.

Det kan godt være at en del kvinner velger å være singel og ganske lykkelig over å date noen de ikke føler tilfører livet deres noe særlig, men du har jo like ofte tilfellet at menn velger å være single og ulykkelige over date damer de ikke umiddelbart tenner på.

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)

Skjønner virkelig ikke greia med å ha sex med damer som er meget uattraktive. Folk sier det er biologi og at
menn bryr seg fint lite så lenge de bare får seg noe. Da er jeg stolt over å være unntaket

Endret av Martelè
  • Nyttig 1
Skrevet

Fra mine opplevelser blandt diverse grupper på nett. Så er begrepene "incel" og "femcel" ment til å ha lignende betydning, men er mer skreddersydd til de forskjellige tendensene du finner hos de gruppene med enslige. 

Noe jeg syns går igjen i begge er dårlig hygiene, diet og å være kronisk online. (Men igjen dette er kun noe jeg faktisk har opplevd med folk jeg har møtt på nett, eller kjenner i virkeligheten som jeg har sett bikke over i grenseland)

Oftere ser jeg det at "femcels" ikke blir annerkjent som at de er i ufrivillig sølibat. Fordi karene på nett hevder at kvinner kan få ligg når som helst. (Ignorerer også at det ofte er disse som kaller kvinnene stygge og ekle)

De femcelsene som hater menn så mye at de nekter å inngå i forhold med dem kalles Volcels (voluntary celibate).

Men for å være ærlig er de aller fleste av dem bare folk med dårlige sosiale vaner og psykiske problemer kombinert med suspekte vaner som får en til å rynke på nesa av deres nærvær. (Dømmende sagt, men det er min mening i grove trekk.)

Skal sies at jeg har venner som vil bli og identifoderer seg som incels, femcels, volcels og de kan være fine folk. Bare lider av for mye internett.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Man kan sikkert få treff på datingsider omtrent uansett om man er kreativ med bildebruken, men skal det bli sex må man nesten treffe fyren i virkeligheten også. Mange kvinner ser laaangt verre ut enn hun på tegningen i innlegg 21.

Anonymkode: fff82...13f

Tro meg kvinner får sex IRL også uansett utseende.

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jo det gjør det faktisk.

Anonymkode: 1d9d9...6fb

AnonymBruker
Skrevet

For å oppklare: Femcel er incel. Det er ikke et ord for å beskrive et bestemt kjønn. 
Jeg liker bedre kvinnelige versjonen av incel enn menn hvertfall. 

Anonymkode: 7a594...355

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Alle kvinner som bruker begrepet "incel" uironisk for å skamme menn som er uenig med de er 100% garantert feite stygge kvinner ingen menn vil ha, aka. femcels.

Veldig mange femcels på KG.

Anonymkode: f57b5...cc6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Tro meg kvinner får sex IRL også uansett utseende.

Jo det gjør det faktisk.

Anonymkode: 1d9d9...6fb

Om du er en kvinne som uthenger deg med adresse og at du vil bli pult av hvem som helst, ja da får du såklart et eller flere napp. 
Men det er ikke dette «femcels» vil ha. Akkurat som incels så er de fordomsfulle og tror de fortjener de mest attraktive folka. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Alle kvinner som bruker begrepet "incel" uironisk for å skamme menn som er uenig med de er 100% garantert feite stygge kvinner ingen menn vil ha, aka. femcels.

Veldig mange femcels på KG.

Anonymkode: f57b5...cc6

Menn tar alt. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Menn tar alt. 

For no tull

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Om du er en kvinne som uthenger deg med adresse og at du vil bli pult av hvem som helst, ja da får du såklart et eller flere napp. 
Men det er ikke dette «femcels» vil ha. Akkurat som incels så er de fordomsfulle og tror de fortjener de mest attraktive folka. 

Det er ikke det det handler om. De har et behov for å møte noen de er tiltrukket, kanskje glad i. Helt normalt.

Du er syk i hodet om du tror folk skal torturere seg gjennom hva som helst av sex å det liksom skal dekke et behov for nærhet, samhold, eller hva enn de savnet i livet. Unn folk normale følelser.

Anonymkode: 8448c...185

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Menn tar alt. 

Det er en utbredt myte, men det stemmer ikke. Menn er faktisk avhengig av å "få den opp", for å si det vulgært, og kan ikke ha sex med noen de ikke tenner på i det hele tatt. 

Anonymkode: fff82...13f

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...