AnonymBruker Skrevet 12. juli 2024 #22 Skrevet 12. juli 2024 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): De hadde sikkert kunne ligget med incelsene men er kanskje ikke tiltrukket av dem? Anonymkode: 4fccb...414 Dette er veldig mange kvinner heller ikke incelene er interessert i å ligge med heller, så det er nok gjensidig. Anonymkode: fff82...13f 4
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2024 #23 Skrevet 12. juli 2024 En femcel er i ufrivillig sølibat fordi ingen er god nok for henne. En incel er i ufrivillig sølibat fordi han ikke er god nok for noen. De er begge ufrivillig sølibate, men av veldig forskjellig grunn. Det er et hav av forskjell. Anonymkode: c3906...333 3
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2024 #24 Skrevet 12. juli 2024 Helt ærlig finnes disse også, men jeg synes femcel er feil ord å bruke på det, da disse også er ufrivillig sølibat (altså incel) femcel høres litt ut som at de er kvinner som frivillig er sølibate. Anonymkode: 7f4f7...7af
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2024 #25 Skrevet 12. juli 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): En femcel er i ufrivillig sølibat fordi ingen er god nok for henne. En incel er i ufrivillig sølibat fordi han ikke er god nok for noen. De er begge ufrivillig sølibate, men av veldig forskjellig grunn. Det er et hav av forskjell. Anonymkode: c3906...333 Det er veldig rart av et menneske uansett kjønn å ikke ha noen grenser på hvem de vil ha nært seg. Så den innstillingen, ingen vil ha meg, den må vike. Kan liksågodt være mangelen av genuin interesse i kvinner som gjør etterlater dem uten kontakt med noen. Anonymkode: 8448c...185 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2024 #26 Skrevet 12. juli 2024 Martelè skrev (På 11.7.2024 den 10.08): Jeg har blitt lit kjent med "incel" greia den siste måneden, og da kom jeg også over den kvinnelige varianten som mange ikke diskuterer, altså femcels. Dette syntes jeg var interessant. Derfor lurer jeg på om dere, spesielt menn, har møtt damer dere mistenker var en femcel? Hvis dere har det, så vennligst fortell om det. Om du ikke vet hva en femcel er, vennligst les deg opp på det før du deltar her. Kan vi ikke abre kalle dem dysfunksjonene mennesker? Må vi kjønne alt? Må vi knytte dysfunksjon til sex (eller opplevd mangel derpå?). Vi snakker om mennesker som har en adferd - ofte tillært gjennom en dysfunksjonell barndom - som ikke er forenelig med å sameksistensen med andre mennesker. Når eller om de tar grep og lærer seg av med sine dysfunksjoner (som vi alle har mulighet og evne til) så slutter de å være dysfunksjonelle. Om de selv ønsker definere seg som incels, femcels, esler eller bjørketrær? Ok for meg. Det påvirker ikke problemet, som er helt vanlig dysfunksjonell adferd. Men la ikke oss eksterne kalle dem «incels» eller dele dem opp i kjønn. Det er irrelevante begreper for problemets kjerne. Anonymkode: 69872...fbc 1
knooters Skrevet 12. juli 2024 #27 Skrevet 12. juli 2024 En litt "artig" kontrast er tullebegrepet "insing". Isolert sett ikke et tullebegrep for innholdet, men fordi Mads Larsen og andre desperat prøver å snevre det inn til å være et begrep for kvinner. Incel har jo ikke vært designet for å være et mannebegrep, men har bare blitt slik fordi det er så mange fler menn i den kategorien. Kjernen av det er jo at når incel-begrepet blir synonymt med en mann, så trenger en faktisk et nytt begrep for kvinnene. Men, det er jo ikke så store forskjeller i bunn her, uansett. Folk som ikke får pult og har et hatsk forhold til sine omgivelser, er grunnlaget i begge tilfeller. 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #28 Skrevet 13. juli 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Det stemmer ikke. Mange kvinner er ufrivillig sølibat, men de er gjerne ikke unge eller pene, og de er fullt klar over hvorfor menn ikke ønsker sex med dem. De innfinner seg stort sett med situasjonen uten å gjøre noe stort nummer av det. Anonymkode: fff82...13f Feil. Så og si alle kvinner uansett utseende kan få sex bare de legger ut en profil på et dating sted. De aller styggeste må kanskje gå ned til 5'er menn eller lavere, men fremdeles vil de ha et hav med tilbud i samme aldersgruppe, vektklasse, ol. som de selv. Anonymkode: 1d9d9...6fb
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #29 Skrevet 13. juli 2024 Isambard skrev (På 11.7.2024 den 12.46): Jeg kjenner kvinner som har vært på utkikk etter mann og som har gitt opp. Det er en form for "ufrivillig sølibat". De ønsker sannsynligvis ikke å leve i sølibat, men finner ingen mann de ønsker å være sammen med. De hater ikke menn og er ikke bitre så vidt jeg vet. Jeg mener begrepene femcels og incels i praksis inneholder mye mer enn å være ufrivillig singel. Det betyr at man er en bitter person som har veldig negativt syn på motsatt kjønn og skriver om det på nettet hele tiden. Begge de gruppene er godt representert på KG. Jeg var en sånn frem til jeg bikket 38😇 Altså nokså selektiv og levde dermed også i ‘ufrivillig sølibat’. Dvs forsøkte uforpliktende sex med en klassisk av hva incels ville kalt en ‘alfahann’, men det ga meg ikke mersmak for å si det slik. Det gjorde det heller ikke ved å ha ONS med en helt random midt på treet fyr. Det var to erfaringer for mye og de neste 10 årene levde jeg i sølibat. Siden jeg hadde jobbet litt i modellbransjen bar folk overbevist om at jeg var lesbisk. Uten at det brydde meg noe særlig. Så dukket han opp da heeelt på tampen tilslutt. Og sølibat livet var et endt kapittel og nesten litt uvirkelig å tenke tilbake på i dag 10 år senere. Mtp på hvor sterk sexdrift jeg har😄 Anonymkode: e89dc...598 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #30 Skrevet 13. juli 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Anonymkode: d50d0...dda Andre ville gitt denne personen er diagnose innen autismespekteret😅 Anonymkode: e89dc...598
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #31 Skrevet 13. juli 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): En femcel er i ufrivillig sølibat fordi ingen er god nok for henne. En incel er i ufrivillig sølibat fordi han ikke er god nok for noen. De er begge ufrivillig sølibate, men av veldig forskjellig grunn. Det er et hav av forskjell. Anonymkode: c3906...333 Uenig Anonymkode: 1f13b...a83 2
Isambard Skrevet 13. juli 2024 #32 Skrevet 13. juli 2024 (endret) AnonymBruker skrev (16 timer siden): En femcel er i ufrivillig sølibat fordi ingen er god nok for henne. En incel er i ufrivillig sølibat fordi han ikke er god nok for noen. De er begge ufrivillig sølibate, men av veldig forskjellig grunn. Det er et hav av forskjell. Anonymkode: c3906...333 Jeg mener det er en glidende overgang Det finnes menn og kvinner som er så selektive at de i praksis er frivillig single. Hvis du ikke vil spise noe annet enn kake så er du kanskje ikke så sulten. Det er ikke det samme som å ikke ha noe mat. Samtidig tenker jeg de fleste av oss kan være genuint sultne uten å grave etter mat i søpla (det var et stygt bilde...) Jeg tror incels sliter med å akseptere at en god del kvinner opplever å ikke ha sjans på noen menn. De kan sette inn en annonse og bli brukt av en luguber fyr som lukter rart, men kvinner har ikke noe utbytte av det. Derfor virker argumentet om at de alltids kan få sex irrelevant. Jeg tror noen kvinner sliter med å forestille seg at incels faktisk ville ligget med hvem som helst, men rett og slett ikke har sjans. Det hjelper ikke å legge liste på lavt heller. Endret 13. juli 2024 av Isambard 7
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #33 Skrevet 13. juli 2024 Isambard skrev (5 minutter siden): Jeg mener det er en glidende overgang Det finnes menn og kvinner som er så selektive at de i praksis er frivillig single. Hvis du ikke vil spise noe annet enn kake så er du kanskje ikke så sulten. Det er ikke det samme som å ikke ha noe mat. Samtidig tenker jeg de fleste av oss kan være genuint sultne uten å grave etter mat i søpla (det var et stygt bilde...) Jeg tror incels sliter med å akseptere at en god del kvinner opplever å ikke ha sjans på noen menn. De kan sette inn en annonse og bli brukt av en luguber fyr som lukter rart, men kvinner har ikke noe utbytte av det. Derfor virker argumentet om at de alltids kan få sex irrelevant. Jeg tror noen kvinner sliter med å forestille seg at incels faktisk ville ligget med hvem som helst, men rett og slett ikke har sjans. Det hjelper ikke å legge liste på lavt heller. Men det trenger ikke å være så dramatisk heller. Jeg møter ikke noen potensielle menn i det hele tatt, å med det mener jeg at jeg aldri får nye bekjentskaper. Så da, om jeg aldri blir kjennt med nye mennesker(menn, blir kjennt med kvinner siden jeg er en kvinne) blir jeg jo heller ikke kjennt med noen som kan være attraktive for meg og jeg for dem heller. Jeg tror andre kvinner er mye hjemme og for seg selv eller med venner og familie også. Så det trenger ikke være sånn at alle legger informasjonen sin på en nettside eller lignende. Eller at det funker for dem å møte noen på byen, fordi de liker kanskje ikke byen i det hele tatt. Jeg prøvde byen for en stund siden og menn tok kontakt, men de var fulle jeg var edru og hele greia var kjip for meg som ikke liker fylla og ble for å være ærlig ganske frekk for å slippe å ha dem nær meg, jeg bare gikk. Følte meg skikkelig utrygg, hater fylla, er skikkelig skumle vibber. Jeg tror egentlig noen mannlige incels er som meg, bare med en aggressivt kvinnesyn. Bare at de prøver på nett og det er alt. Jeg tror ikke i det hele tatt at det er mange menn i verden som prøver hardt å møte kvinner og blir avvist og avvist sånn fysisk. Noen gjør garantert, men ikke alle, mange er sky. Anonymkode: 8448c...185 4
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #34 Skrevet 13. juli 2024 Også viktig å vite at der er forskjell på en incel/femcel og noen som bare er uheldig i dating Anonymkode: 1f13b...a83
Isambard Skrevet 13. juli 2024 #35 Skrevet 13. juli 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Men det trenger ikke å være så dramatisk heller. Jeg møter ikke noen potensielle menn i det hele tatt, å med det mener jeg at jeg aldri får nye bekjentskaper. Så da, om jeg aldri blir kjennt med nye mennesker(menn, blir kjennt med kvinner siden jeg er en kvinne) blir jeg jo heller ikke kjennt med noen som kan være attraktive for meg og jeg for dem heller. Jeg tror andre kvinner er mye hjemme og for seg selv eller med venner og familie også. Så det trenger ikke være sånn at alle legger informasjonen sin på en nettside eller lignende. Eller at det funker for dem å møte noen på byen, fordi de liker kanskje ikke byen i det hele tatt. Jeg prøvde byen for en stund siden og menn tok kontakt, men de var fulle jeg var edru og hele greia var kjip for meg som ikke liker fylla og ble for å være ærlig ganske frekk for å slippe å ha dem nær meg, jeg bare gikk. Følte meg skikkelig utrygg, hater fylla, er skikkelig skumle vibber. Jeg tror egentlig noen mannlige incels er som meg, bare med en aggressivt kvinnesyn. Bare at de prøver på nett og det er alt. Jeg tror ikke i det hele tatt at det er mange menn i verden som prøver hardt å møte kvinner og blir avvist og avvist sånn fysisk. Noen gjør garantert, men ikke alle, mange er sky. Anonymkode: 8448c...185 Der tror jeg du sa det. Mange er sky. Kanske noen har angst, aspergers eller annet som gjør at det er veldig vanskelig å sjekke opp noen. Jeg tror ikke det er så enkelt å gjøre noe med det. Det holder ikke å klippe håret og få gode holdninger (men det hjelper.) 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #36 Skrevet 13. juli 2024 Isambard skrev (8 minutter siden): Der tror jeg du sa det. Mange er sky. Kanske noen har angst, aspergers eller annet som gjør at det er veldig vanskelig å sjekke opp noen. Jeg tror ikke det er så enkelt å gjøre noe med det. Det holder ikke å klippe håret og få gode holdninger (men det hjelper.) Nei, endring kan kreve veldig mye. Å de situasjonene, jeg tror ikke det er umulig, men ja, det er jo noe de må gjennom og ønske å gå gjennom. Å det å sjekke opp er vanskelig, for mange uavhengig om de har angst har sperrer for å slippe ukjente nærme. Så bekjentskap over tid er nok den beste løsningen for en god del, men å finne arenaer for dette er jo ikke bestandig så lett. Ser jo en del har problemstillinger som at de har ikke tid til å date på grunn av barna, men det er en kjekk alenefar i klassen hun har et godt øye til. Men så kommer folk å sier, hold deg unna skolen til barna, hold deg unna dem på jobben, hold deg unna venner. Mange av stedene folk faktisk blir kjennt. Vanskelig. Derfor syns jeg folk skal velge kjærligheten over jobben, for vi lever kun en gang. Drama kan ordnes, ensomhet er horribelt. Det er ikke nok å syns noen er kjekk på butikken og han syns du er pen, det er alltids mange andre kjekke og pene mennesker, å vi har et liv og steder å være. Men jeg tror noen er pene nok for at noen beveger himmel og jord for å finne dem, men da kreves det at de vet navnet ditt eller vet av noen som kjenner deg også. Eller at du er på app. Det vil ikke gå for meg foreksempel fordi jeg er anonym på nett og er ingen kjenning. (Ikke at jeg er fin nok, men ser menn ser meg uten å vite om det betyr noe da, men har fått høre jeg er vakker før) Anonymkode: 8448c...185 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #37 Skrevet 13. juli 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Feil. Så og si alle kvinner uansett utseende kan få sex bare de legger ut en profil på et dating sted. De aller styggeste må kanskje gå ned til 5'er menn eller lavere, men fremdeles vil de ha et hav med tilbud i samme aldersgruppe, vektklasse, ol. som de selv. Anonymkode: 1d9d9...6fb Man kan sikkert få treff på datingsider omtrent uansett om man er kreativ med bildebruken, men skal det bli sex må man nesten treffe fyren i virkeligheten også. Mange kvinner ser laaangt verre ut enn hun på tegningen i innlegg 21. Anonymkode: fff82...13f
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #38 Skrevet 13. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 12.7.2024 den 4.41): Forskjellen ligger i at en kvinne som er sølibat så og si alltid er det av eget valg, ikke fordi hun ikke har muligheten til å få seg sex. Altså ikke ufrivillig sølibat (Incel) Anonymkode: 1d9d9...6fb Bare fordi de fleste kvinner ikke orker å ligge med menn de ikke liker, så betyr det ikke at de lever i frivillig sølibat. Her ødelegger jo menn for seg selv ved å dytte inn kuken overalt hvor de kommer til. Single, gjennomsnittlige damer i storbyene blir vant til å ha sex med superattraktive, flyktige menn, og velger derfor heller å leve alene enn å ta til takke med de gjennomsnittlige mennene som er villige til å forplikte seg med dem. Anonymkode: 86489...d6c 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #39 Skrevet 13. juli 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Bare fordi de fleste kvinner ikke orker å ligge med menn de ikke liker, så betyr det ikke at de lever i frivillig sølibat. Her ødelegger jo menn for seg selv ved å dytte inn kuken overalt hvor de kommer til. Single, gjennomsnittlige damer i storbyene blir vant til å ha sex med superattraktive, flyktige menn, og velger derfor heller å leve alene enn å ta til takke med de gjennomsnittlige mennene som er villige til å forplikte seg med dem. Anonymkode: 86489...d6c For noe tull superattraktive menn har da på ingen måte sex med gjennomsnittlskvinner, hvorfor skulle de det? Om de tar kontakt med en slik på byen er det uten unntak fordi de ønsker å prate med hennes pene venninne som sitter ved siden av. Anonymkode: fff82...13f 3
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #40 Skrevet 13. juli 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Bare fordi de fleste kvinner ikke orker å ligge med menn de ikke liker, så betyr det ikke at de lever i frivillig sølibat. Her ødelegger jo menn for seg selv ved å dytte inn kuken overalt hvor de kommer til. Single, gjennomsnittlige damer i storbyene blir vant til å ha sex med superattraktive, flyktige menn, og velger derfor heller å leve alene enn å ta til takke med de gjennomsnittlige mennene som er villige til å forplikte seg med dem. Anonymkode: 86489...d6c Og selvfølgelig er ikke mindre pene menn noe mer villige til å forplikte seg enn pene menn heller. Det er ikke sånn at dårlig utseende automatisk gir en god og lojal personlighet, på samme måte som en som er dårlig i gym ikke automatisk blir god i matematikk av den grunn. Egenskapene fordeles ikke rettferdig utover på den måten selv om det kan være fristende å tro det. Anonymkode: fff82...13f 3 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå